stillo

Pomocy!! zepsuł się!! C360

Polecane posty

stillo    0

Ma ktoś tą książke w wersji elektronicznej??

"Kołowe ciągniki rolnicze URSUS C-360 i C-360-3P - Instrukcja napraw"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło można wyregulować za pomocą łańcucha który przenosi siłę z pedału na tarcze wystarczy w ten łańcuch powsadzać śruby ale nie za dużo (tak żeby było dobrze) i wtedy powinno być lepiej. Mogę to pokazać na fotkach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1
Sprzęgło można wyrególować za pomocą łanicucha który przenosi siłe z pedału na tarcze wystarczy w ten łaniuch powsadzać śruby ale nie zadużo (tak żeby było dobrze) i wtedy powinno być lepiej. Moge to pokazać na fotkach.

łancuch to tam jest jako samorobka. Tam powinien byc pręt ze sruba rzymska umozliwiajaca wydluzanie i skracanie skoku pedalu. taki pret oczywiscie w sklepie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stillo    0

ja też tam mam łańcuch :lol:

malutki22_12 jakbyś mógł wrzuć jakieś fotki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
włodek    16

heh, ja też mam łańcuch. Mam chyba za ciężką noge bo te pręt na okrągło mi pękały tam gdzie był zaginany. Raz nawet w trasie mi pękł. Jade sobie z przyczepą ziemi, redukcja z 4 na 5, wciskam sprzęgło a pręt pękł i koniec jazdy :lol: A łańcuch mam już prawie rok i nic się nie psuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

jeśli chodzi o te wrrrrrrrrr przy włączaniu biegów można spróbować poluzować (bądź dokręcić) korki (śruby wystające pomiędzy tymi dźwigniami (przekaźnik, reduktor)). Niekiedy pomaga. Tylko nie należy ruszać tego całkiem z lewej i całkiem z prawej (one są od reduktora i przekaźnika)

 

 

Układ tych korków:

 

przekaźnik 1 3 5 reduktor

R 2 4

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0

Włodek - nie żebym się czepiał, ale "redukcja z 4 na 5"??? :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1
jeśli chodzi o te wrrrrrrrrr przy włączaniu biegów można spróbować poluzować (bądź dokręcić) korki (śruby wystające pomiędzy tymi dźwigniami (przekaźnik, reduktor)). Niekiedy pomaga. Tylko nie należy ruszać tego całkiem z lewej i całkiem z prawej (one są od reduktora i przekaźnika)

 

 

Układ tych korków:

 

przekaźnik 1 3 5 reduktor

R 2 4

 

 

yyyyyyyy?? pierwszy [od lewej dla siedzacego kierowcy] od wom, drugi - biegi 1 i R, trzeci -biegi 2 i 3 czwarty-biegi 4 i 5 piaty- reduktor. zakleszczy sie bieg, badz wom, czy reduktor to luzujesz odpowiedni,albo w skrajnych przypadkach wykrecasz caly [bezpiecznik] i przestawiasz srubokretem ta przerwa co tam jest az do momentu rozblokowania biegu. wkrecasz bezpiecznik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
włodek    16

Witam.

Nie chciałem tworzyć nowego tematu i zaśmiecać forum dlatego postanowiłem dołaczyć swojego posta do tego tematu. A więc dziś mój 3p odmówił mi posługi. Rano wyjechałem redlić ziemniaki na jedno pole. Wróciłem do domu, postawiłem go, poszedłem coś zjeść i za godzine chce wyruszyć na drugie pole a tu niespodzianka. zapalam ciągnik, wrzucam 3 chce dojechać do bramy i przy 1500obr/min kominem zaczyna pryskać mi olej a na łączeniu komina z kolektorem zaczoł on wyciekać. natychmiast wjechałem do garażu i zaczołem grzebać. zdjołem maske, odkręciłem komin (w kominie i i kolektorze był olej), odkręciłem kolektor wydechowy i wiecie jak wygląda on w perkinsie, są takie dwa kolana przykręcane do głowicy a w głowicy są dwa otwory i w tym otworze bliżej kabiny jest sucho zaś w tym drugim jest olej :D. Zdjołem kolektor ssący, pompe wody i dekiel od zaworów i niewiem co dalej :D. Dajcie mi jakieś rady na co powiniennem uwarzać przy ściąganiu głowicy, a może ktoś z Was miał podobny problem i może wiecie co mogło być przyczyną tego że poszedł mi olej na cylindry. Troche dziwna to sprawa bo myślałem że obydwa kanały wydechowe będą w oleju a tym czasem jest tylko jeden. Poradźcie coś. potrzebuje na gwałt ciągnika bo mam kupe roboty i niemam teraz czym jej zrobić B):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosc1    2

Witam. Nurtuje mnie jedno pytanie. Ostatnio moja C-360 dziwnie pracuje. Polega to na tym że zupełnie zmienił się ,,głos,, , teraz można powiedzieć że ,,stuka,,. Dlaczego tak się dzieje. Ubytek mocy tez jest zauważalny ( niewielki ale jest ). nie sprawdzałem jeszcze nic przy niej ale moje przypuszczenia zmierzają w kierunku dopływu paliwa. Może źle myślę dlatego też Was, drodzy koledzy proszę o radę. Z góry dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gosc1    2

a możesz dokładniej opisać co mam zrobić ? Chodzi o wyregulowanie zaworów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefirek    0
Witam.

Nie chciałem tworzyć nowego tematu i zaśmiecać forum dlatego postanowiłem dołaczyć swojego posta do tego tematu. A więc dziś mój 3p odmówił mi posługi. Rano wyjechałem redlić ziemniaki na jedno pole. Wróciłem do domu, postawiłem go, poszedłem coś zjeść i za godzine chce wyruszyć na drugie pole a tu niespodzianka. zapalam ciągnik, wrzucam 3 chce dojechać do bramy i przy 1500obr/min kominem zaczyna pryskać mi olej a na łączeniu komina z kolektorem zaczoł on wyciekać. natychmiast wjechałem do garażu i zaczołem grzebać. zdjołem maske, odkręciłem komin (w kominie i i kolektorze był olej), odkręciłem kolektor wydechowy i wiecie jak wygląda on w perkinsie, są takie dwa kolana przykręcane do głowicy a w głowicy są dwa otwory i w tym otworze bliżej kabiny jest sucho zaś w tym drugim jest olej ;). Zdjołem kolektor ssący, pompe wody i dekiel od zaworów i niewiem co dalej ;). Dajcie mi jakieś rady na co powiniennem uwarzać przy ściąganiu głowicy, a może ktoś z Was miał podobny problem i może wiecie co mogło być przyczyną tego że poszedł mi olej na cylindry. Troche dziwna to sprawa bo myślałem że obydwa kanały wydechowe będą w oleju a tym czasem jest tylko jeden. Poradźcie coś. potrzebuje na gwałt ciągnika bo mam kupe roboty i niemam teraz czym jej zrobić B);)

 

witam do tej pory pewnie to zrobiłeś podejrzewam dziurę w tłoku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Odnawiam temat bo wczoraj zauważyłem ciekawy przypadek w mojej C-360. W czasie wyciągania ciągnika wuja nagle ciągnik przestał ciągnąć, wajcha po lewej stronie przeskoczyła na pozycję luz. Wyciągnie szło bardzo opornie ciągnik stawał, momentami przód podrywało. Czy to normalne że pod tak dużym obciążeniem ta wajcha przeskakiwała na luz?


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

No mi się wydaję że mogła by wyskakiwać ale to raczej jak są zużyte elementy od załączania przód-luz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Sam sobie odpowiedziałeś..... ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Tak czy siak - rozpołowić - oglądać - patrzeć - dotykać - pomyśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez arek116
      co możecie powiedzieć na temat opon chińskich i indyjskich???? oczywiście wolał bym stomila albo baruma ale fundusze na taki wypas nie pozwalają.
    • Przez Axd529
      Od czego to może być silnik? Chodzi o mocowanie do osi przedniej. W silniku jest mocowanie na śruby m12,a w c 360 na m16 jak dobrze pamiętam. Czy c4011 maiły wspornik na m12? Ścianka do której przykręca się wspornik osi jest cieńsza względem silnika S4002 (c355).

    • Przez Mateusz100
      Czy zawór przelewowy pompy wtryskowej w ursusie c 330 jest taki sam jak do c 360? Zakupiłem tego z firmy archimedes kosztuje ponad 10 zł niby pasuje lecz wydaje mi się ze przez niego ucieka paliwo z pompy cofa sie i za kazdym razem ciagnik ma ciezko palić. Z różnic widzę to ze ma jeden otwór a ten do c 360 ma dwa otwory jak wciskam kulkę w środku to ten do c 330 archimedes lekko sie wciska ten do c 360 o wiele ciężej i nie wiem czy to jest winowajca prosze o pomoc czy to te same zawory czy jednak nie??
    • Przez TheAgroTV
      Witam pacjent ursus c360 mianowicie mam problem z odpaleniem  niechce odpalić.Rozrusznik obróci wałem 1 obrót i staje akumulator 12v rok temu kupiony sprawdzałem go na innym aku też nie dał rady przewody masowy i plusowy ok rozrusznik sprawdzałem na sucho na kablach ładnie kręcił jakiś czas temu zmieniany był elektro magnes i bendix a dzisiaj zwymieniłem  wszystkie tulejki nowe szczotki na jednej starej była stopiona izolacja myślałem że to był powód nie odpalania. Miałem na jesieni już z nim taką sytuację ale podłączyłem prostownik 10 minut i odpalił,ale co to ma do tego skoro aku jest w dobrym stanie jeszcze podczas prób odpalania przewód plusowy przy klemie akumulatorowej strasznie się nagrzewa 
      Co Panowie sądzicie o tym? Proszę o poradę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj