Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kody błędów


73 odpowiedzi na ten temat

#1 Share Grzenio

Grzenio

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 412 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 wrzesień 2009 - 19:44

Kody błędów Wie ktoś może co oznacza błąd nr 85 w DF agrotronie z 2008 r.
Może ktoś już spotkał się z tym błędem?
Z góry dzieki za pomoc.
Bierzcie pieniądze póki dają bo długo to nie potrwa!!!

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kody błędów Dzisiaj, 20:23
  •  

#2 Share Monsterius27

Monsterius27

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 02 listopad 2009 - 20:47

Kody błędów Kod błędu 85 :
Centralka wykryła istnienie problemu z dźwignią sterującą inwersora.
Transmission shutdown
ALARM NAPĘDU Nr 85
Leva inversore 85

OPIS

Centralka wykryła istnienie problemu z dźwignią sterującą inwersora.
REAKCJA CENTRALKI
Centralka ogranicza funkcjonowanie napędu do trybu “TC-SHUTDOWN”, przełącza się na luz i zostaje włączony ciągły
sygnał dźwiękowy.
KONTROLA
• Sprawdzić, czy styki na łączniku “X66” i na centralce napędu “GEARBOX” nie są utlenione i czy są dobrze zamocowane.
• Sprawdzić poprawność funkcjonowania dźwigni inwersora (szczegóły - patrz część 40).
• Z kluczykiem zapłonu w położeniu “I” (ON) sprawdzić, czy dźwignia inwersora ma prawidłowe zasilanie (napięcie
pomiędzy pin 3 (plus) łącznika “X66” i masą na kabinie 12V)
• Z kluczykiem zapłonu w położeniu “O” (OFF) i łącznikiem “GEARBOX” odłączonym podłączyć tester kolejno do pin 1, pin
2, pin 3 i pin 4 łącznika “X66 i do masy na kabinie i, badając rezystancję, sprawdzać, czy są zwarcia do masy (odczyt na
testerze: nieskończoność).
• Z kluczykiem zapłonu w położeniu “O” (OFF) i łącznikiem “GEARBOX” odłączonym podłączyć tester do pin 1 łącznika
“X66” i kolejno do pin 2, pin 3 i pin 4 i, badając rezystancję, sprawdzać, czy są zwarcia (odczyt na testerze:
nieskończoność).
• Z kluczykiem zapłonu w położeniu “O” (OFF) i łącznikiem “GEARBOX” odłączonym podłączyć tester do pin 2 łącznika
“X66” i kolejno do pin 3 i pin 4 i, badając rezystancję, sprawdzać, czy są zwarcia (odczyt na testerze: nieskończoność).
• Z kluczykiem zapłonu w położeniu “O” (OFF) i łącznikiem “GEARBOX” odłączonym podłączyć tester do pin 3 łącznika
“X66” i do pin 4 i, badając rezystancję, sprawdzić, czy są zwarcia (odczyt na testerze: nieskończoność).
• Z kluczykiem zapłonu w położeniu “I” (ON) podłączać tester kolejno do pin 1, pin 2 i pin 4 łącznika “X66 i do masy na kabinie
i sprawdzać, czy nie ma napięcia (odczyt na testerze 0V).
• Skasować wszystkie alarmy, ustawić kluczyk zapłonu na “O” (OFF) a następnie z powrotem na “I” (ON) i sprawdzić, czy
alarm nadal występuje, jeśli tak, wymienić centralkę.

Kod błędu 85 :
Centralka wykryła istnienie problemu z dźwignią sterującą inwersora.
Transmission shutdown
ALARM NAPĘDU Nr 85
Leva inversore 85

OPIS

Centralka wykryła istnienie problemu z dźwignią sterującą inwersora.
REAKCJA CENTRALKI
Centralka ogranicza funkcjonowanie napędu do trybu “TC-SHUTDOWN”, przełącza się na luz i zostaje włączony ciągły
sygnał dźwiękowy.
KONTROLA
• Sprawdzić, czy styki na łączniku “X66” i na centralce napędu “GEARBOX” nie są utlenione i czy są dobrze zamocowane.
• Sprawdzić poprawność funkcjonowania dźwigni inwersora (szczegóły - patrz część 40).
• Z kluczykiem zapłonu w położeniu “I” (ON) sprawdzić, czy dźwignia inwersora ma prawidłowe zasilanie (napięcie
pomiędzy pin 3 (plus) łącznika “X66” i masą na kabinie 12V)
• Z kluczykiem zapłonu w położeniu “O” (OFF) i łącznikiem “GEARBOX” odłączonym podłączyć tester kolejno do pin 1, pin
2, pin 3 i pin 4 łącznika “X66 i do masy na kabinie i, badając rezystancję, sprawdzać, czy są zwarcia do masy (odczyt na
testerze: nieskończoność).
• Z kluczykiem zapłonu w położeniu “O” (OFF) i łącznikiem “GEARBOX” odłączonym podłączyć tester do pin 1 łącznika
“X66” i kolejno do pin 2, pin 3 i pin 4 i, badając rezystancję, sprawdzać, czy są zwarcia (odczyt na testerze:
nieskończoność).
• Z kluczykiem zapłonu w położeniu “O” (OFF) i łącznikiem “GEARBOX” odłączonym podłączyć tester do pin 2 łącznika
“X66” i kolejno do pin 3 i pin 4 i, badając rezystancję, sprawdzać, czy są zwarcia (odczyt na testerze: nieskończoność).
• Z kluczykiem zapłonu w położeniu “O” (OFF) i łącznikiem “GEARBOX” odłączonym podłączyć tester do pin 3 łącznika
“X66” i do pin 4 i, badając rezystancję, sprawdzić, czy są zwarcia (odczyt na testerze: nieskończoność).
• Z kluczykiem zapłonu w położeniu “I” (ON) podłączać tester kolejno do pin 1, pin 2 i pin 4 łącznika “X66 i do masy na kabinie
i sprawdzać, czy nie ma napięcia (odczyt na testerze 0V).
• Skasować wszystkie alarmy, ustawić kluczyk zapłonu na “O” (OFF) a następnie z powrotem na “I” (ON) i sprawdzić, czy
alarm nadal występuje, jeśli tak, wymienić centralkę.

Bez tytułu.jpg

#3 Share marcino84

marcino84

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 18 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlasie

Napisany 05 kwiecień 2011 - 20:06

Kody błędów czesc

Wie ktos moze co oznacza bład EB i symbol kluczyka. w agrotronie 6.05S z 1996r?

#4 Share lech04tr

lech04tr

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 45 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie, pow.Bielski
  • Zainteresowania:rolnictwo, motoryzacja, filmy,

Napisany 09 wrzesień 2012 - 22:05

Kody błędów a wie może ktoś co oznacza błąd F 2 wyświetlający sie na słupku kabiny w agrotronie 6.05s z 1997 roku, ciągnik wogóle nie ma napędu ani półbiegi się nie przęłaczają, rewers jest sprawny :/

#5 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 16 wrzesień 2012 - 15:17

Kody błędów @lech04tr w serwisówce jest opisane, że błąd F2 informuje o uszkodzonym zaworze. Sprawdź okablowanie, kostki i zawór

#6 Share sztum

sztum

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 16 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 13 marzec 2013 - 09:24

Kody błędów Witam

Ma może ktoś serwisówke do Agrotrona 6.20 ?

#7 Share Agroplus87

Agroplus87

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2013 - 17:29

Kody błędów Cześć. wie ktoś może co to za błąd T24 w Agrofarmie 410 z rewersem elektrohydraulicznym

#8 Share Piotrek1985

Piotrek1985

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 257 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podkarpacie

Napisany 26 marzec 2013 - 20:14

Kody błędów T24 - błąd skrzyni biegów, nadmierny poślizg sprzęgieł inwersora
pojawienie się poślizgu sprzęgieł dłużej niż 20s powoduje ze skrzynia przechodzi w położenie luz

#9 Share Agroplus87

Agroplus87

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 26 marzec 2013 - 23:02

Kody błędów aha dzięki kolego

#10 Share zirol

zirol

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 22 postów

Napisany 08 marzec 2014 - 22:13

Kody błędów W

Edytowany przez zirol, 12 marzec 2014 - 22:11.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kody błędów Dzisiaj, 20:23
  •  

#11 Share OKEY

OKEY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Lubelski

Napisany 09 maj 2014 - 20:37

Kody błędów Znajomy ma taki problem z MK3 ze wyswietla mu sie kod 82 i czasami 79 z tego co dowiedział sie od serwisu to padniety elektrozawór prawdopodobnie od wstecznego . Problem jest w tym ze zdjął ta pokrywę elektrozaworów a tam pełno oleju którego nie powinno być (informacja od serwisu) no i jak sprawdzic ten elektrozawór bo jest dwie wsówki i nie wie czy jeden to masa czy oba sa pradowe a masa idzie przez obudowę nie chce ryzykować zeby go nie zjarac jesli źle podłaczy.

#12 Share yudin

yudin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 09 maj 2014 - 21:13

Kody błędów jesli zdejmiesz tą pokrywe boczną to tam ma być olej.
odkręć elektrozawór i dokładnie go obejrzyjcie - przypuszczalnie się wyszczerbił

#13 Share OKEY

OKEY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Lubelski

Napisany 09 maj 2014 - 21:33

Kody błędów Czyli te elektrozawory maja być w oleju?
Wyjał dwa dolne bo podobno jeden z nich odpowiada za kod 82 . Podłączaliśmy do akumulatora ale tylko plus na wsuwkę a masa na obudowe ale nic sie nie działo. Miał dzwonic jeszcze do serwisu dopytać sie jak je sprawdzić żeby nie spalic lub podjechać do nich .
Zawory wydaja sie byc całe nie widać zadnych uszkodzeń mechanicznych.
wcześniej zdarzało mu sie że po zapaleniu wyskakiwał ten kod ale zaraz wszystko wracało do normy. Z tego co mówił to jeśli było wilgotne powietrze to częściej miał z tym problemy, teraz stanął zupełnie .

Edytowany przez OKEY, 09 maj 2014 - 21:33.


#14 Share yudin

yudin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 maj 2014 - 06:29

Kody błędów tak, maja byc w oleju
a jak okreciliscie pokrywe wszystkie były w jednej linie? czy którys wyskoczył? obejrzeliscie je dokładnnie?
nie wiesz czy kable to plus i minus? a miernik masz?

#15 Share OKEY

OKEY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Lubelski

Napisany 10 maj 2014 - 07:13

Kody błędów NIestety wyjęte były już zawory i nie odpalalismy ale po przekręceniu kluczyka tak jak by szedł na te przewody tylko impuls bo miernik pokazywał napiecie i zaraz znikało (prąd był na obu przewodach).
Zawory były wszystkie na miejscu żadnych anomalii nie było widać .
Podejrzewam że gdzieś coś nie łączy bo tak jak pisałem wcześniej tez miał z tym problemy ale odczekał trochę czy drugi raz zapalił ciągnik i wracało do normy , albo cały czas zmieniało sie raz pokazywało błąd raz nie i tak pomrugało kilka razy i sie uspokajało.
Zadzwonie dzisiaj do niego i dowiem sie co serwis na to .

#16 Share yudin

yudin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 10 maj 2014 - 09:47

Kody błędów musiałbyś wiedziec w którym momencie jest prąd na danym elektrozaworze - zalezy do to od wybranego półbiegu i kierunku jazdy

#17 Share OKEY

OKEY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Lubelski

Napisany 12 maj 2014 - 11:18

Kody błędów Sprawa rozwiazana .
Gosciu po prostu nie miał oleju w skrzyni , spuścił jakieś 10l. :D Ciągnik z 2002r i ani razu oleju nie wymieniał :D
Zawory są dobre ,sprawdza sie podłączając + - do wsuwek nie zależnie gdzie plus a gdzie minus.

#18 Share yudin

yudin

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 286 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 12 maj 2014 - 16:23

Kody błędów luzik, ludzie sie nie nauczą dbać o te sprzęty...

#19 Share OKEY

OKEY

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 786 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow.Lubelski

Napisany 12 maj 2014 - 17:10

Kody błędów No ma jeszcze JD chyba 7730 tyle w nim robione co serwis na gwarancji powymieniał . Teraz ma chyba czwarty rok i też przydało by sie oleje wymienić no ale przecież czysty więc po co :D .
ON kupuje od jakiegos rolnika z podwórka w kanisterki, wtryski juz w DF robił ale nadal dymi nawet bez obciążenia jeszcze troche to zobaczy ile oszczędności kosztują :huh:

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Kody błędów Dzisiaj, 20:23
  •  

#20 Share Arek

Arek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3538 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ziemia Łowicka

Napisany 15 maj 2014 - 18:20

Kody błędów Jak nie miał oleju w skrzyni to jestem ciekaw jak wyglądają tarcze w koszykach i ich uszczelniacze...


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy