Skocz do zawartości

Zdjęcie

MF 698 delikatny dym z odmy silnika


8 odpowiedzi na ten temat

#1 Share emilchaja

emilchaja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie ok. jedrzejowa

Napisany 28 wrzesień 2009 - 13:36

MF 698 delikatny dym z odmy silnika Witam,przed żniwami nabyłem mf 698 cały ten okres ciągnik pracował bez zarzutów(talerzowanie głęboka orka) tz.nie kopci ładnie się wkręca na obroty.W sobotę pod koniec orki stojąc obok ciągnika zauważyłem że z odmy silnika delikatnie wydobywa się dymek. I tu moje pytanie czy jest to rzecz normalna czy świadczy moze o jakiejś usterce np. zużyte pierścienie lub prowadnice zaworów.Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 698 delikatny dym z odmy silnika Dzisiaj, 11:28
  •  

#2 Share zetorek5340gr

zetorek5340gr

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 222 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 28 wrzesień 2009 - 19:32

MF 698 delikatny dym z odmy silnika Raczej nic się nie popsuło.Pewnie ma parę set motogodzin i zaczyna kopcić.Jak będzie ostro kopcił będzie słabszy to kapitałka silnika się należy. Nie masz się czym martwić :)

#3 Share MiRol

MiRol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 363 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo, motoryzacja, mechanika :)

Napisany 29 wrzesień 2009 - 08:02

MF 698 delikatny dym z odmy silnika Jeszcze pytanie czy to para czy dym?? bo jak para to normalne bo to odpowietrzenie skrzyni korbowej ale jesli dym no to juz cos tam go przepuszcza...
http://www.youtube.c...er/Michalek69pl
Zapraszam do oglądania :D

#4 Share emilchaja

emilchaja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie ok. jedrzejowa

Napisany 29 wrzesień 2009 - 08:50

MF 698 delikatny dym z odmy silnika Wydaje mi się że to para ponieważ jest to widoczne tylko wtedy gdy ciągnik jest ustawiony pod słonice

#5 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 wrzesień 2009 - 09:56

MF 698 delikatny dym z odmy silnika Kapie olej z odmy? Gdyby dawało prawie jak z rury wydechowej to możesz się martwić, a tak to naturalne zjawisko, możesz na wszelki wypadek sprawdzić luzy za zaworach może wydechowe zawory mają mały luz, a jesli nie ubywa oleju to jest OK :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 698 delikatny dym z odmy silnika Dzisiaj, 11:28
  •  

#6 Share emilchaja

emilchaja

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 344 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:świętokrzyskie ok. jedrzejowa

Napisany 29 wrzesień 2009 - 13:46

MF 698 delikatny dym z odmy silnika Ferdek07 olej z odmy nie kapie i oleju z silnika też nie ubywa, luz na zaworach wydechowych sprawdzę tylko nie wiem jaki powinien być ?tak jak w mf 255 0.30mm? jeśli ktoś wie jaki ma być w mf 698 to niech napisze.Z góry dzięki

#7 Share congo

congo

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 15 postów

Napisany 16 grudzień 2009 - 06:54

MF 698 delikatny dym z odmy silnika Luz na zaworach powinien być taki: 0,3mm na zimnym a 0,25mm na ciepłym na wdechu i wydechu. (Dla silnika A4.318)

#8 Share qba333

qba333

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 340 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zduńska Wola

Napisany 09 sierpień 2012 - 13:55

MF 698 delikatny dym z odmy silnika a jezeli kapie z odmy i oleju ubywa to co wtedy?? jakie moga byc przyczyny? Dodam ze ciagnik nie kopci pod obciazeniem az sam sie dziwie jedynie troche przy dodaniu gazu ale to chyba normalne :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
MF 698 delikatny dym z odmy silnika Dzisiaj, 11:28
  •  

#9 Share miturskir

miturskir

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 317 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pulawy

Napisany 09 sierpień 2012 - 14:00

MF 698 delikatny dym z odmy silnika nie peniaj normalka u mnie steyr 8150terz lekko widać parę 3lata i nic buta i jest ok

Podobne tematy