Skocz do zawartości

Zdjęcie

Najlepsza sieczkarnia samojezdna

45 odpowiedzi na ten temat

#1 Share klejnus

klejnus

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 496 postów

Napisany 26 wrzesień 2009 - 00:27

Najlepsza sieczkarnia samojezdna Witam. Otóż kazali mi sie zorientować jaka sieczkarnia jest najlepsza claas JD NH czy inne? Cena to gdzieś 60tys roczniki mysle że tak powyżej 90r. I teraz dalsze pytania przy jakim areale kukurydzy opłaca sie kupować sieczkarnie samojezdna? I jeszcze pytanie który heder najlepiej pasuje do kiszonki czy ten rzędowy czy bez rzędowy czy to po prostu bez różnicy? Pozdrawiam
Nie jestem rolnikiem i nigdy nie byłem dopiero sie uczę przepraszam za błędy:)

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Najlepsza sieczkarnia samojezdna Dzisiaj, 01:23
  •  

#2 Share Ryba

Ryba

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 73 postów

Napisany 26 wrzesień 2009 - 08:02

Najlepsza sieczkarnia samojezdna Witam. Ja osobiscie posiadam JD5820 i jestem z niej bardzo zadowolony. Jak dotad nie mialem w niej wiekszych awarii. Sasiad natomiast posiada Claas Jaguar bodajze 692sl no i musze stwierdzic ze dosc czesto ja naprawia.
Majac w zamiarze kupno sieczkarni samojezdnej trzeba przedewszystkim wziac pod uwage dostepnosc czesci danej marki poniewaz niestety w wiekszosci sa to czesci normalizowane i zazwyczaj nie sa one dostepne od reki a ewentualnych zamiennikow nie polecam poniewaz nie wytrzymuja one zbyt dlugo.Druga barzdo wazna rzecza jest zwrocenie uwagi czy dana sieczkarnia ma gniotownik czy nie a co do przystawek to polecalbym rzedowa. Widzialem pole na ktorym kosila sieczkarnia z Kemperem i musze stwierdzic ze strasznie obija kolby i nie wpadaja one do sieczkarni co jest znaczace w pozniejszych terminach koszenia a areal?? hmmm...ja jak kupywalem to sialismy 4ha kukurydzy + uslugi a teraz ponad 12 swojej no ale kupno juz zalezy od kieszeni kupujacego bo znam przypadki ze ktos kupil sieczkarnie na 2ha ;p

#3 Share endrju00711

endrju00711