Eryko

Jaki Alternator do MTZ?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
vcc    12

Jakiś magik podpinał, zworka między wyjściem na kontrolkę a elektroniczny licznik mtg, poza tym alternator jobs więc szału nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez tego połączenie nie ładuje. Czarnym przewodem przychodzi (+) z kontrolki jak go zostawię to amperomierz w kabinie ciągle siedzi na minusie ale kontrolka gaśnie. przy takim podłączeniu kontrolka świecie cały czas ale alternator ładuje na większych obrotach.


KPK KUMURUN TEAM

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Y635    37

Witam chciał bym sie dowiedzieć czy alternator z jakiegoś samochodu lub ciągnika pasuje bez przerabiania mocowanie w mtz 82. Oczywiście nie chodzi mi o orginalny alternator do mtz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Np. A 125. 14V 70A w zupełności wystarczy, a przerobienie mocowania jest proste. Tak on wygląda: [galleryimg=587888]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

alternator od fiata poloneza czy żuka nic nie trzeba przerabiać pasuje na oryginalne wejście tylko płaskownik dorobić do naciągu paska i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinb8    0

Witam. Chciałbym się zapytać czy prawidłowo podpinam alternator od poloneza do mtz-a 82? Zielony w połączeniu z czarnym ida do kontrolki ładowania A te kable co wkręca się śrubą idą do + w rozruszniku. Bo jeśli tak ma być to chyba coś mam popsute w alternatorze bo nie ładuje. Ładuje tylko jak podam prąd na te kable co idą do kontrolki tak jakby miał popsute wzbudzenie dobrze to rozkminiam?20190226_102552.thumb.jpg.7daa849682e5797487ffa0f95b16506c.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wz19    0

Zielony z czarnym do kontrolki. Druga końcówka od zaroweczki pod 15/54. Żaroweczka musi być dobra nie przepalona bo nie będzie wzbudzenia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinb8    0

Podpinam te dwa kable do żarówki ( próbowałem 2W i 5W) i dalej do kabla plusowego i ciągle świeci nie ładuje. A alternator z tego co sprawdzalem go wychodzi, że jest 9diodowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Wychidzi na to że brak napięcia na końcówce D+ w alternatorze. Sprawdz diody wzbudzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123
Napisano (edytowany)

Koledzy taka sytuacja w alternatorze MTZ padły diody wzbudzenia, wymieniłem i po 5 minutach znowu sytuacja się powtórzyła, obstawiam że "wirnik" robi zwarcie, dobrze kombinuje?

Edytowano przez Sadek
Edycja

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj