Zaloguj się, aby obserwować  
farciarz147

MF6495 Spadają obroty na tempomacie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
farciarz147    0

Witam, mam problem z moim ciągnikiem model MF6495. Mianowicie, kiedy uprawima pole, na tempomacie(gaz elektroniczny) mam ustawione 2200rpm i co jakiś czas obroty spadają do 800rpm(musze wtedy depnąć na sprzęgło żeby ciągnik nie zgasł) chociaż na jałowym biegu powinien mieć 940rpm. Obroty po jakimś czasie wracają do zaprogramowanych, ale na wyświetlaczu wyświetla się błąd nr 9006. Wszystkie filtry były niedawno wymieniane. Nie wiem jak jest tego przyczyna jeżeli ktoś się z tym już spotkał proszę o pomoc.


John Deere Green

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farciarz147    0

No to oczywiste, że jak jest za głęboko to obroty spadają ale po w ciśnięciu sprzęgła nie powinny zostawać na na 800rpm, od razu powinien wejśc na obroty które ma zaprogramowane, poza tym mam automatyczne półbiegi i gdy mu za ciężko to sobie zrzuca połówki.


John Deere Green

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel6485    242

Kolego a czemu w ogóle ustawiłes sobie tak wysokie obroty.....

Powiem Ci tak Spróbuj przytrzymać dłuzej przycisk blokady tylnego mostu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farciarz147    0

Przy obrotach 2200 pali tyle samo co na 1900, a mocy nie ma poza tym maksymalna moc jest przy 2200 i automat zmienia sobie półbiegi powyżej 2100, a do sprzętu którym pracuje muszę mieć cały potencjał ciągnika. W którym momencie mam ten klawisz wcisnąć, a poza tym co ma wspólnego blokada wszytkich mostów z tempomatem.


John Deere Green

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel6485    242

Kolego u mnie w 2 MF ten guzik działa jak turbo jak go przytrzymam to ciagnik momentalnie dostaje wiekszych obrotów moze u Ciebie to cos pomoze.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farciarz147    0

Niestety myk z blokadą wszystkich mostów nie zadziałał u mnie, przypuszczam że masz w ciągnikach Datatronic albo coś w tym rodzaju i to on ma zaprogramowane, że jak się zblokuje różnicowe to ma włączać nadwyżkę mocy. U mnie już zdiagnozowałem co jest i jutro korbanki przyjeżdżają. Padła mi jednostka sterując silnika ECU albo po prostu coś w niej nie styka bo jak w nią pukne reką to obroty wracają do zapogramowanych. Ciekaw jestem ile sobie zawołają, za to i kalibracje skrzyni.


John Deere Green

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chillout89    1

Kolego czy ta jednostka ECU to jest umieszczona gdzieś w kabinie czy chodzi Ci o taka mała skrzyneczke przy silniku(modul) bo nam własnie też to padło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farciarz147    0

ECU to taka małą skrzyneczka przy silniku ona zawiaduje pracą silnika, połozenie gazu itd. Przyjechał magik od korbanków, wporzadku koleś. Powiedział że nowe kosztuje 8tyśPLN i do tej pory w takich modelach 3 przypadki wymiany się trafiły. Skalibrował przy okazji skrzynie pokazął kod na sprawdzenie oleju w skrzyni. Powiedziłą że skoro jeździ to nie ma poco wymieniać wystarczy odsunąć od silnika troche i odizolować kocem termicznym żeby tak sie nei grzał bo główną przyczyna awarii jest wysoka temp.


John Deere Green

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chillout89    1

Kolego u nas padło to samo w czasie żniw:( tylko oprucz błedu pokazywały sie dwie kontrolki od oleju i temp. U nas została ta skrzyneczka wymieniona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farciarz147    0

U mnie też takie są objawy, ale magik powiedział że skoro jeździ nie ma sesu wydawać 8k. Jak przestanie jechać to wtedy będziemy myśleś co dalej


John Deere Green

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj