Polecane posty

Tadeusz1212    2

Ja juz doszlem do takiej wprawy ze odkleszcze w 1 minute nawet zwykłym drutem, no chyba ze zakleszczy sie na dwóch biegach to wtedy troche dłuzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wodzu    5

Ja bym się raczej zastanowił nad przyczyna zakleszczania się biegów, bo nieraz wystarczy wymienić mała pierdołkę, sprężynę i jest po problemie :D Tym bardziej jeżeli dzieje się to nagminnie.. Choć i tak całe szczęście że w C-360 tak prosto da się bieg od kleszczyć, bo w MF255 to jest Krzyż Pański z od kleszczeniem biegu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

heheh kto jezdzi 360 całe zycie to i ma wprawe ja tam tak samo nawet kluczykiem od stacyjki odkleszcałem i czasem tz to robie jak nie mam druta ani srubokreta z sobą heh

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

Jeśli chodzi o przyczyny zakleszczania winne jest palec i jego łożysko (tak nazywa sie obudowa w której siedzi palec)

Po wymianie tych częsci na nowe biegi będą się włączały lżej, nie powinny sie zakleszczać (bynajmniej tak nagminnie jak do tej pory:D, zredukują sie zgrzyty).

Jeśli chodzi o teorie ze sprężynką to w c360 takowa nie występuje, natomiast są dwie kulki i bolec. Podczas ruchu wodzika one się przesuwają uniemożliwiając wbicie bądź zakleszczenie 2 biegu na raz. A więc podczas awarii tego podzespołu nie zmieni ilość razy zakleszczonych tylko, będzie można wbić 2 biegi na raz (zakleszczyć 2 biegi)

 

Natomiast jeśli chodzi o odkleszczenia biegów w wersji dla lajków to ZAWSZE przesuwamy wodzik w tę stronę w którą normalnie byśmy wybijali bieg, natomiast układ wodzików jest odwrotny do tego na lewarku. Tak najprościej się nauczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niepek    0

Jeśli zakleszczy się już naprawdę porządnie zawsze można odkręcić 3 dzyndzle odpowiedzialne za biegi uruchomić go i puścić sprzęgło pomaga na 99%:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30
Jeżeli to nie problem to zarzuć te foty to wszyscy zapoznają się z konstrukcją tego przyrządu.

załącznik poniżej -jak widać, konstrukcja cepa :D

post-280-1197221647_thumb.jpg


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2227

To w 360 jeszcze dobrze bo wszystko na wierzchu.W zetorze trzeba zdjąć chodniczek i jeszcze sie kitrać bo blacha przeszkadza :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

U mnie jast tak ze jak sa te dzyndzle zakrecone porządnie to się cały casz zakleszcza a jak sa lekko poluzowane to rzadko to sie zdarza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2
U mnie jast tak ze jak sa te dzyndzle zakrecone porządnie to się cały casz zakleszcza a jak sa lekko poluzowane to rzadko to sie zdarza.

u mnie podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    2227

No ja zauważyłem że u mnie w zetorze podobnie jak skręcone na maxa sie zakleszcza a jak poluzowane to sie prawie wogule nie zakleszcza. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Z tego co ja wiem to kazda c-360 zakleszcza sie na roznych biegach. Np. w mojej od nowości zakleszcza sie "wsteczny".

No z zetorze odkleszcza sie podobnie tylko najgorzej ten pierwszy raz bo tak jak pisałes trzeba jakąs blaszke w podlodze wicinać. U mojego wuja w 7211 jak sie zakleszczył pierwszy raz to chyba 2 godziny sie meczyl :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kon23    0

Ja miałem problem z tym zakleszczaniem ciągle sie kleszczyły najwięcej na R i 1 ale wystarczyło wymienic pokrywe i te dydole i już od paru lat mi sie żaden nie zakleszczył :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Mój tata twierdzi ze aby trzeba ( bynajmniej w naszej C-360 ) wymienić wodziki i będzie problem rozwiązany, ale nie ma kiedy i tak " schodzi i schodzi ".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

nie chce nowego tematu zakładać wie zapytam się was tu co moze być przyczyna ze w c-360 pod obciażeniem 4 wyskakuje :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefirek    0
nie chce nowego tematu zakładać wie zapytam się was tu co moze być przyczyna ze w c-360 pod obciażeniem 4 wyskakuje :D

 

wymień bezpiecznik wodzika na nowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maximus099    2

kiedys wyskakiwała jak miała za lekko ale tata rozebral skrzynie coś na widełkach wyba przekrzywił i teraz wykakuje jak ma ciężko :D ale to jest denerwujące jade z pełną pzryczepa albo rozrzutnikiem i jak sie ręką nie trzyma to wyskocz ^_^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

moim zdaniem igiełki się wysypały na choince, a 5 nie wyskakuje ponieważ przesuwka od 4 5 łączy wtedy dwa walki( a na czwórce dwa koła). Ja miałem problem z piętką, też wyskakiwała ale przyczyną były frezy na wałku sprzęgłowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samson    0

u kuzyna jest podobnie tylko wyskakuje 1,2,3 . 1 wybija zawsze bez wyjątku jedzie kawałek i zaraz wybija, raz nawet kapuste sam zwoził wrzucił 1 i wyskoczyła a że góry to poleciała, dojechała do połowy drugiej góry i zjechała do tyłu. Nie wiem jak to możliwe że nie skręciła tylko cały czas prosto. Ale wkurzające to jest raz nawet bym ciągnik wy

****lił. Jadę sobie z góry a tu mi nagle 3 wyskoczyła. Co może być tego przyczyną??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek13    0

Mi nie raz się zakleszczyły , a i odkleszczyć umiem minutka i po sprawie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ze dwa lata temu zakleczczały mi się biegi prawie co tydzień a teraz przez dwa lata niezakleszczył się ani jeden. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LeF    43

Jak ja kiedyś wracałem z pola na wstecznym to ojciec się wkurzył bo zaklaszczał się często. Wziął mechanika coś tam wymienił i jest spoko. Nie pamiętam co. Ale chyba jakieś wodziki.


Czym chata bogata tym goście rzygają...
Ursus tractor emotion
Neo's & Ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie będą się zakleszczać jeśli będzie się dobrze wysprzęglać. Często mi się zdarzało jak miałem 3-4 lata że nie wystarczająco wciskałem sprzęgło i się zakleszczał. Teraz nie mam już 60-tki a Zetor jeszcze nigdy mi się nie zblokował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj