Polecane posty

szubik6745    0

niektóre ursusy tak mają ..... mi od nowości ani raz się skrzynia nie zakleszczyła ale za to zawsze mi wyskakuje 2 i 3...:/

Nie wiem czy to odpowiedni temat, ale u mnie wiele razy zapierniczał się na wstecznym i na dwójce... W tym momencie na dwójce coś strasznie wali w skrzyni, wole jej nie włączać... Nie wiecie co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

szubik6745.

Na dwójce wali, a na trójce juz nie??.

W takim przypadku zecieło klin na wale posrednim, w kole zebatym 2 biegu.

Bez zaglądania w skrzynie się nie obedzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matiu1224    3

Witam mam taki problem ze swoją c-360, na 3 biegu jest słychać stukot i jak jadę pod górkę to na 4- 5 biegu też jest jakiś stokot wogóle nie da się jeździć. Dziś podniosłem dekiel i tam jakiegoś większego luzu niema tylko zauwazylem lekko uszkodzony jeden ząb na kole 3 biegu to może być przyczyną tego stokotu??

Edytowano przez matiu1224

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz b    22

Witam. Mam pytanie czy muszę odkręcać kolumnę kierowniczą żeby zdjąć dźwignię zmiany biegów wraz z tą pokrywką która jest przykręcona do pokrywy górnej na 4 śruby. Odkręciłem te 4 śruby ale coś blokuje, na boki nie chce drgnąć a w górę zatrzymuje się na kolumnie. PILNE!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master228    0

Witam !

 

Dzisiaj zdarzył mi się incydent polegajacy na tym że mój ursus zakleszczył się, zakleszczony został 1 bieg, ale w tym problem ze nie idzie go odkleszczyć w żaden sposób, co mi poradzicie ?

 

Czekam.

 

Dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    28

jak nie idzie wykręć zatrzask drugi od prawej i jeśli na jedynce to listwę przesuń do przodu i od-kleszczony. chyba żebyś stał na górze to zjedź w dół gorzej gdybyś na dwóch biegach zakleszczył wtedy możliwe że trzeba by ściągnąć lewarek a w najtrudniejszych przypadkach pokrywę skrzyni powodzenia ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master228    0

a co moze być przyczyną zakleszczania ? Bo przez ostatnie 2 miesiące zakleszczyłem go z 4 razy, a wcześniej w ogóle sie nie zakleszczał przez pare lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz b    22

Ostatnio miałem identyczną sytuacje w 4011. Grzebanie listwach przez korki nic nie pomogło, trzeba było pokrywę zdejmować. Jak kolego nie idzie tak to odkręcaj pokrywę. Szybciej ją zdjąłem i zamontowałem z powrotem niż się bawiłem z próbą przesunięcia listew. :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianbizon    37

a najłatwiej to się odkleszczy jak się zdejmie tą małą pokrywe od gałki zmiany biegów.


Pozdrawiam wszystkich użytkowników af.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yahooo777    1283

Albo nieprawidłówe wysprzęglanie i zmiana biegu, nie wyrzucisz do końca jednego biegu a pakujesz następny


KPK Kumurun Team. Jeżeli podoba Ci się mój post, był w czymś pomocny-możesz to nagrodzić punktem reputacji, nie obrażę się xP

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master228    0

uff udało mi się odkleszczyć.

 

Mówicie że korek nie trzyma, ale jak go znowu za bardzo przykręce to nie moge wrzucić biegu, a jak odkręce za bardzo to z góry wylatuje. Wcześniej się tak często nie zakleszczał jak teraz, może jakieś części się wyrobiły ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kombinator18    18

Ja kiedys nie wiem dlaczego podłozyłem pod obudowę od zmiany biegow kilka uszczelek z 6 i od tego czasu mam spokoj z zakleszczaniem.

Czyli jakies 4 lata :huh:


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja swojego czasu też miałem problem z biegami w ursusie wymieniłem palec popychacza tam jest taka główka i była bardzo wybita po zmianie na nową poprawiło się i to bardzo ale teraz ostatnio znów mi się zakleszczył, ale to wszystko przez pośpiech

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ArekDzej    0

mój przedmówca ma racje jesli zbyt często się zakleszczają, przy rozsądnym użytkowaniu oczywiście, to dobrze jest ten palec wymienić i z głowy na jakiś czas, ja tak zrobiłem i kalka lat spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146
uff udało mi się odkleszczyć.

 

Mówicie że korek nie trzyma, ale jak go znowu za bardzo przykręce to nie moge wrzucić biegu, a jak odkręce za bardzo to z góry wylatuje. Wcześniej się tak często nie zakleszczał jak teraz, może jakieś części się wyrobiły ?

odkrec ta srube w zatrzasku i podloz podkladke, i dakrec zatrzask do konca, to jest powodem twoich problemow


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konradoss    0

witam, niewiem czy ten temat byl juz poruszany bo jestem tutaj nowy, otóż będe sie zabierał z ojcem za remont skrzyni i mostu w naszej poczciwej 60-tce, prosiłbym o jakies wskazowki na co zwrocic szczegulna uwage, jakies regulacje itp jest problem ze skrzynia poniewaz cos stuka, na luzie i jak jest wysprzeglony, jak robilismy remont silnika w zeszlym roku to zauwazylismy ze byl walek sprz 1-go stopnia spawany( ta czesc co wchodzi w lozysko na wale korbowym) i zastanawiam sie czy to jest przyczyna tego stukania?? z góry dziękuje za odpowiedz ;) jakie firmy polecacie części?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

Udziały? Chciałbym:) Promuję to z czego jestem zadowolony.


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj