Polecane posty

Tadeusz1212    2

A z tymi bezpiecznikami to jest różnie. Bo u mnie w jednej C-360 musi być troche wykręcony od wstecznego i od jedynki ale to juz jest skrzyna do roboty a w drugiej sa wszystkie na max wkręcone i biegi wchodzą lux.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

No dokładnie kolego mam to samo w swoich ursusach :rolleyes: Mam pytanie od jakiego Zetora można by założyć pompę podnośnika do C360 i czy trzeba coś przerabiać w układzie sterowniczym ??????


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Załuj ze sasiad nie mam skrzyni Vario Fendt'a. Nie mialbys problemu ze schematem biegów;)


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daniel215    1

paktofonikas1987@ co tak wogóle twoja wypowiedź wnosi do tego tematu,post bez sensu....

napisać aby napisać??? :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo0980    0

mam pytanie, bo zaczolem rozbierac skrzynie przy 360 i nie moge wyjąć dolnego wałka przy skrzyni, jak to zrobić??? :D proszę o pomoc :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Najprawdopodobniej czeka cie rozbiórka całej skrzyni bo jeżeli by tylko wyskakiwał i cieżko w chodził to może być wadliwa listwa i wodzik a jeżeli łomocze to uszkodziło się koło zębate od 3 biegu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Musisz odrkęcic tylny most od skrzyni i silnik od skrzyni tzw. ciągnik zrobic na 3 części, ponieważ ten wałek idzie przez cały ciągnik ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

A dokładniej jeśli mozna wiedzieć o który wałek chodzi ?????ten co na nim choinka jest ???? czy wałek przekazu mocy ???????Ale jest tak jak Tadeusz pisze musisz go na 3 części rozjechać i wtedy rozbieramy :D


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

Tam sa dwa wałki: tzw. choinka i przekazu mocy. Jeżeli kolega @pablo0980 pisze ze nie może wyjąć dolnego to przekazu mocy do choinka jest u góry a przekazu mocy na dole.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tadeusz1212    2

No musisz odjechać tylnym mostem od skrzyni i silnikiem od skrzyni czyli podzielić ciagnik na 3 cześci wtedy pownien wyjść bez większych problemów...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolo12121    1

Sorki moja pomyłka ale tak czy siak musisz go na 3 rozjechać po rozjechaniu wyjąć wałek przekazu mocy bo tam jest wałek w wałku w tym dolnym zdejmujesz obudowę tzw Dużą Ósemkę od strony sprzęgła na dole masz segera takiego małego zdejmujesz go wybijasz wałek odbioru mocy on będzie dosyć długi potem masz taką dużą nakrętkę z zabezpieczeniem odbezpieczasz odkręcasz i wybijasz wałek tyle ze on tak prosto nie wyjdzie bo tam przez całą jego długość są kliny i będą trochę trzymać tak to mniej więcej wygląda . Ważne jest aby przy składaniu tego wałka założyć nowe kliny i dobrze je zabić tez nie łatwe ale pamiętaj o tym bo jesli słabo dobijesz to bi będzie skrzynia klekotać i biegi będą zle wchodzić :D


kiedyś ursus c328
teraz c330 i c360
Deutyz Fahr M 88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo0980    0

no juz wszystko odbezpieczylem i teraz mówisz zeby go bic od strony sprzegla?

a ten krutki od strony mostu z nim wyjdzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz35    0

Mam problem z wyskakującym piątym biegiem przy C 360 W zasadzie jazda na tym biegu jest niemożliwa Po włączeniu biegu słychać tylko zgrzyt i bieg zostaje natychmiast wyrzucony Próbowałem przytrzymać ręką ale to też nic nie daje Nieważne jest też czy jadę samym ciągnikiem czy też ciągnę przyczepę Może ktoś wie jaka jest tego przyczyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

może wyrobił się wodzik i nie trzyma albo jest tylko poluzowany trzeba dekiel zdjąć od skrzyni biegów


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zen88    0

Przerabiałem juz to. Masz wyrobione koło zębate od 4 i 5 biegu . Spawdź też czy nie ma luzów na choince. Jak są to cała choinka idzie do wymiany razem z łożyskami, wodzikami i satrzaskami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz35    0
Tez stawiam na wyrobione kolo 4.5 biegu .tez mialem takie objawy .

 

Koło 4.5 biegu było wymieniane niedawno na nowe Problem nie ustąpił Teraz zastanawiam się czy wszystkiego łącznie z łożyskami nie wymienić na nowe Przy składaniu wszystko wyglądało OK ale widzę że musiałem coś przeoczyć bo praktycznie skrzynia zachowuje się tak samo przed złożeniem jak i po remoncie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj