Polecane posty

-U-R-S-U-S-    69

Więc dolny wałek już siedzi w środku - nie wiem jak go @Jasiu84 zamontowałeś razem z 5 kolami zębatymi na raz, bo mi się to nie udało. Zamontowałem wałek z 4 kołami  naraz, później cofnąłem wałek do tyłu i założyłem piąte koło zębate,

Dzięki @Maxym, ale już opanowałem. :)

Edytowano przez -U-R-S-U-S-

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    3

Witam chciałem się spytać ponieważ robię remont kapitalny ursusa c360 3p silnik już zrobiłem lecz od razu jak silnik odczepiłem to pomyślałem o skrzyni biegów ponieważ od pewnego czasu coś grzechotało zajrzałem i okazało się że kilka ząbków się pościnało no i w tym problem jest że nie wiem jak zdemontować wała odbioru mocy chodzi o ten co trzymają się zębatki i czy trza go rozdzielać z tylną ośką by go wyciągnąć dodam to że ząbki zostały uszkodzone z koła obrotów niezależnych.

chciałbym szybko zobaczyć odpowiedzi ponieważ będę musiał go jeszcze docierać i pomóc koledze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr778    33

Jak tylko to koło to nie trzeba tyłem odjeżdżać.Musisz odkręcić z tyłu pokrywkę wałka wom i wyjąć wałek następnie s przodu odkręcić w ósemce tą małą pokrywkę na 4 śruby zdjąć seger i wybić drugą część wałka wom do momentu aż spadnie z niego koło obrotów zależnych.Odkręć jeszcze dolną pokrywkę skrzyni żeby przez nią wyjąć stare i włożyć nowe koło.Pewnie jeszcze ktoś napisze że jak zmieniasz dolne koło to musowo trzeba wałek ja bym nie brał sobie tego zbytnio do serca.Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi.

Edytowano przez Piotr778

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    186

Witam

Warto remontowac skrzynie (koszt cześci ok tys.) czy lepiej dolozyc i kupic uzywke zetorowską?


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Skad wziałes cene tys za czesci do slrzyni realna  cena to  5-6 tys a za zetorowska   przy remoncie plus 50 %  wiec ocn sam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

Jakie 5-6 tyś? Kolego chyba z robocizną u machera.. Jestem w trakcie remontu skrzyni w 3P i wyceniłem to na około 3 tyś... ( Wszystko Oryginał Ursus, i reszta dupereli) Cała skrzynia nowa więc cenę w kosmosu masz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    186

do wymiany mam

4 góra. dol

wałek pierwszego stopienia i koło stałego zazebienia

wałek 2stopnia(po 200mth szmelc)

koło wsteczną góra dol

i kilka lozysk

Edytowano przez przemol87

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

Skrzynia z mostem to ile wyjdzie za częsci?

 

 

Wszystko zależy od części jakie chcesz zastosować... A rozebraną masz skrzynie już?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Akurat jestem rok po kapitalce    wszystko  skropol i nie jestem zadowolony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    186

skrzynia wyjęta i jeszcze w calosci


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

Ja składam wszystko na Ursusie zobaczymy co to jest :) Rozbieraj weryfikuj części wtedy bedzie wszystko jasne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

U mnie wszystko n iby działa poprawnie niema zadnych zastrzezen poza tym że bardzo głosno pracuje na 1 i 2 biegu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
-U-R-S-U-S-    69

Akurat jestem rok po kapitalce    wszystko  skropol i nie jestem zadowolony

Można wiedzieć czemu? Niech będzie dla potomnych :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Bo taka jest dzisiaj jakoś części mimo że skropol ale koło do koła trzeba dokładać żeby dobrze się zazębiało co graniczy z cudem a jak dobierzesz komplet to nie które zęby fleksem trzeba poprawić bo masakra i jak to ma cicho chodzić. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemol87    186

no wlasnie jakosc cześci wiec warto dozyc i kupic z demontazu skrzynie zetorowska za 2,5-3tys?


Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Dokładnie tak jak kolega wyżej pisze , zetory pracowały przed tem na dużych gospodarstwach i mimo twałości stan skrzyni moze być różny , a czesci od 50 do 100%  drozej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    3

Ja nie kupywałem części tylko dawałem kowalowi ponieważ nie daleko mnie jest kowal bardzo ładnie robi swą robotę ale też nie tanio tylko z sklepu nie dadzą gwarancji na rok 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich3P    125

Owszem są zakłady które produkują koła zębate, ale co jak co napewno nie Kowal :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Najlepszymi trybami są ursusa Waryński bo są robione głównie w zakładzie Precizo, a ta firma produkuje także tryby dla claasa i  new hollanda czyli nie mogą być złe, dobrymi firmami są także skropol i cristal

Edytowano przez ursus55

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To dla kogo robią jeszcze produkty nie świadczy o tym że każdy ich wyrób jest dobry. Wszystko zależy od zleceniodawcy. Robiąc zębatki dla classa gdzie jedna kosztuje z tysiaka gwarantuję ci że będzie lepsza od tej do ursusa za stówkę. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj