Polecane posty

Tomek2213    0

witam. w mojej 360 gdy puszczam gaz wyskakuje reduktor na każdym biegu procz wstecznego i 5 biegu. co mogło się zepsuć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oskars    0

Witam

Mam taki problem w c 360 kiedy jest na wolnych obrotach na luzie słychać takie ciche stuki w skrzyni

kiedy wcisne sprzęgło 1 stopień przestaje lub kiedy wbije bieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Wałek I i II stopnia ustalony na łożysku i obudowie łożyska przykręconej do ściany skrzyni biegów trzema śrubami jest luzny przez rozkręcone śruby.

 

Tomek2213 wymień zatrzask

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230

lub rozwalone łożysko igiełkowe lub tulejka na połączeniu wałka I stopnia z głównym co skutkowało zerwaniem 2-ch zębów na kole 2-3go biegu i od h.. roboty ciągnik rozjechany na 3 części . Oba wałki przetoczone dorobiona tulejka i po niedzieli składam, myślę że dłużej wytrzyma niż te nowe super oryginały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Jak dla mnie mosiężna tulejka to duże tarcie,igiełki są obracalne,a tak wyrabia się czop na wale głównym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Wał główny skrzyni spojony z trybem i pierścień przesuwny najprawdopodobniej ma już wytarte ząbki,upewnisz się demontując pokrywę skrzyni,sporo pracy przy ewentualnaj wymianie,Ja bym spróbował jeszcze rozkręcić zatrzask i pod sprężynkę podłożyć coś z 4mm ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Luzy wałków skrzyni biegów, wyrąbane zęby sprzęgła kłowego, widełki, zatrzask, wybierak wajchy i gniazdo w listwie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

W moim akurat wypchało seger z rowka i przesuwał sie cały wałek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk3802    200

Witam mam podobny problem jak tu jeden z kolegów otóż podczas uprawy dziś coś rąbneło w skrzyni biegów i wyskoczyła mi wajcha reduktora (Ursus C-360 3P) i zaczęło strasznie stukać w skrzyni w przedniej części pod kolumną kierownicy wyrzuciłem bieg i stał na luzie i dalej stukało. wrzuciłem biegi szosowe stukało dalej wyrzuciłem na polowe dalej stukało i na każdym biegu od R do 5 Jedynie gdy przytrzymałem na sprzęgle I stopnia stukanie ustaje. Wydaje mi się że to być może wina wałka sprzęgłowego I stopnia ( wyłamany ząb nie jestem pewien więc pytam was o spostrzeżenia. Jutro dopiero bedę rozkręcał i jechał po majstra.

Edytowano przez Patryk3802

Jeśli nie zgadzasz się z postem bądź komentarzem powyżej, wciśnij F13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaca634    2

Witam, otóż jestem w fazie składania Ursusa C360 po remoncie skrzyni biegów. Mam dośc nietypowy problem ponieważ nie wiem co przykręcić w miejscach pokazanych poniżej na zdjęciach? Wiecie co tam powinno być? post-104694-0-75805100-1395932816.jpg post-104694-0-43697000-1395932826.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BomV    190

na pierwszym obrazu nic, albo możesz tam o ile jest gwint przykręcić blachę ta co jest pod nogami co się aku przykrywa, ten drugi nie wiem ale pewnie to samo :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bomblu95    0

Witam mam takie pytanie w moim c360 nie ma biegu wstecznego. Przy wbiciu wstecznego wbija się bieg 5 a biegi od 1-5 działają normalnie tylko z wstecznym jest problem wiecie o co może być nie tak ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maniek24240    3

Najlepszym rozwiązaniem będzie ściągnięcie pokrywy górnej skrzyni, tam od góry będziesz miał widok na wszystkie wodziki oraz tryby skrzyni, możliwe że wystąpił problem z Wodzikiem I i wstecznego biegu. Chyba że najpierw okręcisz podajże 3-4 śróbki przy kolumnie kierownicy i ściągniesz pokrywę dźwigni zmiany biegów. Może tam jest coś nie tak, schematów skrzyni jest bardzo dużo ale to z góry będzie widać z czym jest problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damix    2

Nie będę zakładał nowego więc zapytam tutaj w mojej C-360 muszę wymienic wałek II stopnia i chciałem się zapytac czy jest możliwośc wymiany bez wyciągania skrzni przekladniowej ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebastian84    5

witam musisz tylko odiechać silnikiem i odkręcić w sirodku dekiel z tymi dwoma wałkami wychodzą one w stronę silnika .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damix    2

Dzięki.To dobrze,że tylko tyle .A już myślałem,że muszę skrzynie demontowac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Ale wyskakuje czy co?

Może wajcha opiera się o deskę rozdzielczą albo jest luźna na frezie.

Edytowano przez asharot

Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel09    0

Jak się wbije 4 to dźwignia zmiany biegów jest w takim polozeniu jakby ciagnik byl na luzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiu84    0

Witam serdecznie

Zaczne może trochę z innej beczki- jestem w trakcie remontu skrzyni biegów w c 355, aktualnie jest rozkrecona w drobny mak i zaczynam ją składać. Właśnie się zoriętowałem że koła wstecznego biegu mają inna liczbę zębów 19 z jednej i 20 z drugiej. Jak powinny być poprawnie zamontowane te koła??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Z tego co pamiętam to 19 zębów od sprzęgła ale sprawdź stare koło.Będzie znać jak są zęby wyrobione na kole.Powinno być wydarte to koło od tylnego mostu ale od strony strony sprzęgła.Chyba zajarzysz o co biega.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jasiu84    0

ok dzięki za odpowiedź (z19- sprzegło, z 20- most) .

...Powinno być wydarte to koło od tylnego mostu ale od strony strony sprzęgła.Chyba zajarzysz o co biega.

- tego nie rozumię;( Edytowano przez Jasiu84

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

To koło co ma zęby pościnane po skosie od środka idzie od strony tylnego mostu i jest większe a koło os sprzęgła ma żeby proste.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj