Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

mariusz b ja mam tak samo, tez tylko na weekendzie moge cos podlubac bo czasu brak ;/ ale juz czesci sa tylko skrzynie poskladac i zjechac z silnikiem, a wtedy bedziemy mech. roznicowy robic :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

koledzy czy ktos moglby mi podac oryginalne ksiazkowe wymiary wałka sprzęgłowego 1 stopnia do c360??? konkretnie chodzi mi o srednice tego otworu na koncowke walka głownego, ale jesli ktos ma wszystkie to byłbym bardzo wdzieczny :D

pozdrawiam ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

A po co ci to?? tam wchodza igiełki spr. w katalogu ile szt bo nie pamietam. na smar przyklaej i wsuń walek i ok.

Podpowiedzcie rozwiązanie na pier...lone zatrzaski, które blokują wrzucenie biegu. Wymieniłem listwy, zatrzaski i reguluje -jak lekko wchodzą(zatrzas poluzowany) to wyskakują, jak nie wyskakuja(zatrzaski skrecone) to wbic biegu nie można. normalnie można kota dostać. Tyby ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

na zatrzaski jest prosty sposob, dajesz podkladke pod ta srube co dociska sprezynke ze srutem, grubosc podkladki sobie dobierzesz i biegi masz lekko i zatrzask dokrecony


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTD    0

Dzięki za odpowiedz. Myslałem, że po to regulacja sprezyny jest. Kombinuje czy zatrzaski od zetora nie byłyby lepsze, bo tam takich problemów nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luku1988    0

a u mnie z kolei w 3p skrzynia po remoncie "wyła" gorzej niz przed remontem , ale chyba sie dotarła bo teraz jest ciszej . A przed remontem to taki był zuzyty wałek ("dyfer chyba" ) i koło talezowe ze jak sie jechało to nie mozna było nic powiedziec -tak głosno było . Najlepiej byłoby chyba zamontowac cały tylny most od zetora jakiegos pochodnego.

 

niekoniecznie cały wystarczylo by zmienic koło talerzowe i atak zetorowskie koszt okolo 800zl

ale jeszcze problem zwolnic zostaje do cichych nie naleza ;)

taki urok tego ciagnika :P

Edytowano przez luku1988

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

atak i wieniec od zetora kosztuja jakies 300-400 zł zalezy gdzie kupujesz :D ostatnio widzialem taki zestawik na allegro za 350 zł ;p reszte tj. kola koronowe i satelity mozna zostawic stare jesli niema luzow, ale jesli juz sie wyjmuje dyfer z mostu to warto wymienic podkladki kuliste na satelitach i na kolach koronowych- niewielka inwestycja a robi róznice :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

które biegi są szybsze 3 szosowa czy 5 terenowa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Jedynie 5 terenowa jest szybsza od 1 szosowej.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

3 szosowa 9,8 km.h

5 terenowa 5,9 km.h

 

przy 2200 obr/min


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adamo0788    0

Witam,

poszukuje wałka głównego skrzyni biegów od ursusa c360 w stanie złomowym/złym itp.

Potrzebuje z niego 50mm wielowypustu na pracę zaliczeniową na politechnice. Mógłby ktoś poratować??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DelMaro    0

Witam i proszę o pomoc!!

Dzis podczas odśnieżania zaklesczyły mi się biegi

po odkleszczeniu biegów wrzuciłem 1 i przejechalem 10 m i bieg sam wyleciał i dodatkowo silnik zaczol się 'mulic" i gasnąć

teraz po odpaleniu ciągnika biegi chodza normalnie sa odklesczone

ale gdy pusci się sprzegło ciągnik nie rusza i silnik gasnie tak jakby cos przyblokowało skrzynie.

 

Ktoś wie czego to może być przyczyna?

 

proszę o szybką odpowieź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Moim zdaniem to należy go odblokować na wodzikach często mi się to zdarzało jak robiłem jeszcze podorywke :P Chociaż nie wiadomo czy coś się nie schrzaniło poczekałbym na rady innych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DelMaro    0

OK naprawione! Skrzynia się przyblokowała ponieważ kawałek metalu(starej ułamanej części jakis czas temu)

wpadł pod zębatkę!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

Witam mam problem ze skrzynią w c360 dzisiaj rano biegi mi się tak mocno zakleszczyły że ułamał mi się ząbek na trybie i jak sprzęgło puszcze to strasznie stuka bo brakuje zęba jednego i przeskakuje jest to ten tryb na dole skrzyni do polowy zalany w oleju i moje pytanie jak dojść do tego trybu żeby go wymienić proszę o pomoc :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

niewiem dokładnie który tryb ale jak jest na dolnim wałku to musisz całą skrzynie na części rozebrać, plus rozjechać most ze skrzynią :)


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

Ale tył tylko trzeba rozjechać od skrzyni a przód nie i ten wałek powinien z tymi trybami tak w książce napraw jest to bodajże nr. 26 chyba jutro z rana chcę się zabrać za to

 

2 zęby są po kolei ułamane i dlatego tak stuka mocno dzisiaj spuściłem olej to widać to dokładnie a koszt tego trybu jaki orientacyjnie tak może robił ktoś to kiedyś bo u nas to nie za bardzo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

koszt to do 100zł scropol zależy który, i zaleca sie niby wymiane trybu który współpracuje z tym co chcesz wymienić :)


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

A tylni most od skrzyni trzeba odjechać i dojście będzie do tych trybów dolnych dobrze się orientuje przód zostaje mam nadzieje :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Masz jakieś doświadczenie w naprawach?Jak nie to do dobrego taniego mechanika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

Mechanik będzie tylko muszę go rozpołowić ale nie rozjeżdżać go ale chcę tylko informacji mniej więcej co i jak i czy rozbierać na 3 części czy tylko tylnim mostem wystarczy odjechać tylko tyle chcę ale jeśli nikt niewie to spoko rozumiem jak zrobię to odezwę się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sybiuszek24    21

Dzisiaj rozjechałem na 3 części jutro będę robił te koła biegów które zęby są ułamane i ukruszone niektóre ale zrobię i będzie zgłowy trochę nerwów i pracy ale trudno trzeba to trzeba jak zrobię dam znać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj