Skocz do zawartości

Zdjęcie

Kredyt na kupno ziemi

5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share butchless

butchless

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 20 wrzesień 2009 - 18:47

Kredyt na kupno ziemi Jestem młodym rolnikiem, a w miedzy czasie studiuje.CO roku dostaje w ramach dopłat 40 tys złotych.Chciałbym sie dowiedziec czy jakis bank udzieli mi kredytu na około 100 do 200 tys zł na kupno ziemi od agencji rynku rolnego.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Kredyt na kupno ziemi Dzisiaj, 07:22
  •  

#2 Share qazi

qazi

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 4544 postów

Napisany 20 wrzesień 2009 - 18:53

Kredyt na kupno ziemi jak ziemię masz na własność i osiągasz jakiś przychody(a najlepiej dochody) z gospodarstwa to raczej bank nie ma podstaw do nie zatwierdzenia kredytu zważywszy że to kredyt na zakup ziemi, zważywszy że zastaw masz o ok 4 razy większy jak kwota kredytu,

#3 Share kissmy...

kissmy...

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 4292 postów

Napisany 20 wrzesień 2009 - 20:34

Kredyt na kupno ziemi a ANR nie chce rozłożyć płatności na raty? czy też rzeczywiście zakupujesz grunty od ARR?

Wiadomość z agroFakt.pl agrofakt

• agroFakt.pl
  • agroFakt.pl
  •  

#4 Share daro

daro

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 11 listopad 2009 - 20:10

Kredyt na kupno ziemi mam małe pytanie dotyczące kredytu na zakup gruntów z dopłatą ARiMR.
Otóż chciałbym kupić grunty rolne z kredytem np. na okres 2 lat. Załóżmy, że kredyt zostaje spłacony po 2 latach, jednak później (już po spłacie całości kredytu) zmieniam przeznaczenie gruntu (część na leśny, część na budowlany) - przed upływem 5 lat. Czy w takim wypadku trzeba zwracać dopłaty Agencji do kredytu? Miał może ktoś z Was z tym do czynienia?

#5 Share Jakub992

Jakub992

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 66 postów
  • Zainteresowania:Rolnictwo, maszyny rolnicze , Motoryzacja i wiele z tym związanych

Napisany 13 listopad 2009 - 14:34