Skocz do zawartości

AgroFoto.pl
Logo
Forum rolnicze
Zdjęcie

Z 230


  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
23 odpowiedzi na ten temat

#1 Gorbaczow

Gorbaczow

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chrząszczyrzewoszyce

Napisany 27 kwiecień 2007 - 15:12

Z 230 mam zamiar zakupić prase zwijającą polską Z 230 - jeśli ktos taką ma to niech sie podzieli opinią
  • 0

Reklama AgroFoto Ads

  • Reklama
Z 230 Dzisiaj, 19:22
  •  

#2 mix

mix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 310 postów
  • 9620274
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opole / Opolskie

Napisany 27 kwiecień 2007 - 21:13

Z 230 U mojego dziadka prasowała taka prasa. Jak na jego potrzeby byle były dobre. Ten koleś co prasował nią mówił ze ucieka mu sznurek skąś tam dokładnie nie wiem. W mojej miejscowości też była taka prasa i ona prasowała kilka dobrych lat. Ale właściciel ją pociął i kupił jakiegoś rollanta.
A z jakim ciągnikiem bedzie współpracować?
  • 0

#3 Gorbaczow

Gorbaczow

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 106 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Chrząszczyrzewoszyce

Napisany 28 kwiecień 2007 - 12:28

Z 230 ta prasa będzie chodzić z zetorem 7211 - a chcemy ją kupić tylko na własne potrzeby - 20 ha słomy na rok - a u nas usług nikt takim sprzętem nie robi bo sie niby nie opłaca
  • 0

#4 mix

mix

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 310 postów
  • 9620274
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Opole / Opolskie

Napisany 28 kwiecień 2007 - 19:03

Z 230 Ja nie jestem pewny ale chyba @u1224 miał taką prase spytaj sie jego
  • 0

#5 Ginter

Ginter

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 107 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:gmina dobrodzień

Napisany 30 czerwiec 2007 - 20:53

Z 230 Również posiadam prase Z-230.Pracuje ona u mnie na około 32 ha rocznie i narazie dla mnie wystarcza ale może za kilka lat kupie coś nowszego.Zwija nawet dobrze ale ładnie prasuje gdy jest długa słoma wtedy snopki wychodzą bardzo ładne i musisz pamiętać o skracaniu pasów co rok albo dwa wtedy nie będziesz miał problemów z wałkami ^_^
  • 0

#6 kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 5822 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 30 czerwiec 2007 - 23:26

Z 230 Mój sąsiad pracuje taką z C-360 więc Zetor 7211 będzie miał lekko.
  • 0

#7 Fenol

Fenol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 329 postów

Napisany 19 sierpień 2007 - 21:05

Z 230 sa tanie 5 tys i masz tak na bank widzialem na autogieldzie pozdro
  • 0
kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

#8 kamieniak89

kamieniak89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 688 postów
  • 16054943
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kamień Wielki-Lubuskie

Napisany 16 wrzesień 2007 - 21:21

Z 230 My posiadamy Z 230 na sprzedaż, do tej pory chodziła z U 360 i nie miała ciężko. Oczywiście nie jest to sprzęt pierwsza klasa, ale na 20 ha styknie. Pasy są do skrucenia no i może jakiś wałek do wymiany. Podczas pracy urozmaiceniem było ciąganie za pas aby rozpocząć nawijanie belki- efekt tych usterek w/w, po jednym dniu pracy ''ciągacz'' wymiękał. Cena jaka nas interesuje to ok 3 tys zł
  • 0
Nareszcie mam nowy aparat :)

Moje filmiki na YT http://pl.youtube.com/user/michalh89

#9 MarcinPykuS

MarcinPykuS

    VIP, były Moderator Forum

  • V.I.P.
  • 2954 postów
  • 6011417
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Województwo Śląskie

Napisany 16 wrzesień 2007 - 21:32

Z 230 Chyba się pomyliłeś co do tej ceny... <_< ;)

Chyba chodziło Ci o 3 tys. a nie 30 tys.... :)
  • 0

#10 kamieniak89

kamieniak89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 688 postów
  • 16054943
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kamień Wielki-Lubuskie

Napisany 17 wrzesień 2007 - 06:53

Z 230 Tak chodziło mi o 3 tys. <_<. Oto ona http://www.agrofoto....t...i&img=29682
  • 0
Nareszcie mam nowy aparat :)

Moje filmiki na YT http://pl.youtube.com/user/michalh89

Reklama AgroFoto Ads

  • Reklama
Z 230 Dzisiaj, 19:22
  •  

#11 amfipterus

amfipterus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:piekna kraina nad 113 kilometrem Wisly
  • Zainteresowania:Rolnictwo, fizyka, internet, ksiazki

Napisany 22 wrzesień 2007 - 23:24

Z 230 Na moim gospodarstwie pracuje prasa Z230. Odrazu powiem ze czesci do niej w agromie nie leza, trzeba je sciagac z Plocka specjalnie z magazynu rezerwowego, tj pasy, tarcze krzywkowe, zebatki . Zakupilismy ja 15 lat temu w cenie zlomu ( cos ok 10 zl za kg ) pasy dorabiane z tasmociagow kopalnianych itp ceregiele z czesciami. Prasa najlepiej zwija dlugie materialy: slome z zyta, przenzyta i dlugie siana. Przy krotkim ( potrawy czy jeczmien) dzieja sie dosc dziwne rzeczy: od wogole braku jakich kolwiek checi do zwijania ( trzeba pociagac za pasy ale czasami to nie wiele daje) do owijania sie na jakims walcu zamiast na beli... i zdaza sie jej ze w czasie zbioru bela stanie ( tak gdzies w 3/4 wysokosci) i nie obroci dalej( bo material krotki jest dosc ciezki). Zalety: szatanska wydajnosc jak sie dojdzie do wprawy ( zwijam cos ponad 400 bel) rekord 57 bel w 2.5 h ( ale laka byla ogolnie dluga ale zawsze to powod do chwaly ;) ). Wady: caly kurz sie wacha ( jak wracam z pola to tylko bialka oczu sa biale), podobno sie palily ( dlatego je wycofano z produkcji ale mi sie to nigdy nie zdazylo), jak pisalem czesci ( ale tam sie nie ma co psuc wiec poniekad to problem marginalny) i jak jest mokry ( ciezszy ) surowiec to pasy na laczeniach pekaja i zdaza sie ze niechce zwijac wiec co jakis czas zwijanie ,,tej samej beli" trzeba powtarzac. Jako niebagatelna jej zalete moge uznac fakt, iz za prase zaplacilem ok 1500 zl( nie pamietam dokladnie), za czesci ( ktorych wiekszosci nie zalozylem bo zapobiegliwie je kupilem) rowniez cos kolo tego, a ganiam glownie po uslugach( przy uzyciu C-360), wiec z roku na rok zwraca mi sie ok 2 razy jej calkowity koszt... wiec wszystkie jej fanaberie cierpliwie znosze.... Pozdrawiam
  • 0
1)Take it ALL on your stride!!!
2) Liczby są cierpliwe, zawsze jakiś wynik dadzą....

#12 tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4434 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 wrzesień 2007 - 08:51

Z 230 O kurde taka taniocha....A da sie z niej zrobic prase użytkową??
  • 0

#13 amfipterus

amfipterus

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 23 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:piekna kraina nad 113 kilometrem Wisly
  • Zainteresowania:Rolnictwo, fizyka, internet, ksiazki

Napisany 23 wrzesień 2007 - 14:46

Z 230 Wszystko zalezy od osoby jej obslugujacej i jej cierpliwosci. Wyposazeniem standartowym sa widly do rozwijania bel ktore sie nie chcialy krecic i drut zbrojarski (taki wiazalkowy) do ewentualnego cerowania pasow na spinkach laczacych, bo tam sie najczesciej zaczyna urywac. Pozdrawiam
  • 0
1)Take it ALL on your stride!!!
2) Liczby są cierpliwe, zawsze jakiś wynik dadzą....

#14 peplol54

peplol54

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Bielska-Białej

Napisany 01 czerwiec 2010 - 13:47

Z 230 A ile wychodzi tak ogólnie beli z hektara?
  • 0

#15 tomekgw1

tomekgw1

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów

Napisany 30 czerwiec 2010 - 20:10

Z 230 czy tę prasę do sie przerobić na owijanie siatką???????????????
  • 0

#16 duszekl

duszekl

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 30 postów

Napisany 04 lipiec 2010 - 17:53

Z 230

ta prasa będzie chodzić z zetorem 7211 - a chcemy ją kupić tylko na własne potrzeby - 20 ha słomy na rok - a u nas usług nikt takim sprzętem nie robi bo sie niby nie opłaca

ja taką miałem i sprzedałem teraz mam d-f tez tak mówiłem ze tylko u siebie zwinąć... jako jedyny we wsi miałem prese tego roku kupił sasiad nuwke i muwił że zrobił około 300 kulek ja zrodiłem ok 400 siano kiszonki jak by on mie miał to by było około 700 i tak przez 3 latai w zniwa tez jezdziłem na usługi a czy to sie opłaca zarobiłem ok 15 tyś
  • 0

#17 4718zetor

4718zetor

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 34 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zelów

Napisany 13 luty 2011 - 09:40

Z 230 Polecam z230 bardzo ladnie zwija
poprosu nie narzekam
  • 0

#18 Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • Guests

Napisany 13 luty 2011 - 11:49

Z 230 Ja też polecam mam ją już 2 lata i chodzi bez zarzutu powymieniałem tylko łożyska i dolną taśmę B)
  • 0

#19 zenon385

zenon385

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 215 postów
  • 7843558
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kuj-Pom

Napisany 07 sierpień 2011 - 11:57

Z 230 Posiadam taką 4 lata. Nie ma nic prostszego od tej prasy.Jeśli ma się wprawę to inne prasy wymiękają. Mówicie że trzeba ciągnąć za pasy też nialem taki problem gdy nie wiedziałem że rolki podspodem prasy powinny sie kręcić po naprawieniu tejusterki jeźdże juz 2 lata bez awari. Może się zapalić gdy lekcewarzy się przeskakiwanie łańcucha bo wiadomo wtedy że jakieś łożysko siadło.Tylko chciałbym ja zrobić owijanie na siatkę
  • 0

Reklama AgroFoto Ads

  • Reklama
Z 230 Dzisiaj, 19:22
  •  

#20 pos

pos

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 31 postów

Napisany 04 styczeń 2012 - 22:09

Z 230

Również posiadam prase Z-230.Pracuje ona u mnie na około 32 ha rocznie i narazie dla mnie wystarcza ale może za kilka lat kupie coś nowszego.Zwija nawet dobrze ale ładnie prasuje gdy jest długa słoma wtedy snopki wychodzą bardzo ładne i musisz pamiętać o skracaniu pasów co rok albo dwa wtedy nie będziesz miał problemów z wałkami ^_^

a czemu skracać dało coś to ? bo moj ma trudny początek a póżniej idzie dobrze pracowała z zetorem 7211 to do pół-bala dobrze nie ciężko powyżej już trochę ją odczuwała alen nie maiał aż tak ciężko miał ciężko mój jak miałem do cofnieęcia do tyłu pod dużą gurkę z włączonym WOM i całem balem w zwijarce bo mam szybki wstecznyh i go zaduszała :( a i działało ci ucinanie sznurka ?? pliss odp mi :D :D

Edytowany przez pos, 04 styczeń 2012 - 22:14.

  • 0

Podobne tematy

Reklama