kamil5421

Co sądzicie o New Holland T6030

Polecane posty

przemek1984    0

Witam! Jestem szczęśliwym poosiadaczem NH T6030 Elite po ok 150h do wymiany tłumik drgań skrętnych a pozatym traktor super

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelWlkp    726

W 6030 wczoraj zauważyłem że nie działa mi automat od napedu. Znaczy nie rozłącza na podkręconych kołach. Nie bardzo narazie mam czas to robić więc jeżdżę na napędzie non stop na polu. Rozłaczanie działa prawidłowo, tylko opcja auto się zepsuła, muszę sprawdzić czy przy prędkości rozłączy ,czy jedynie czujnik skrętu się zepsuł, czy jeszcze jakiś inny powód. Miał ktoś z tym kiedyś problem?

Awaria naprawiła się sama, oby tak zawsze.

Edytowano przez PawelWlkp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tuzy    2

Witam 

Wykonam tuza to Waszych NH jak również i do innych ciągników praktycznie każdy model 

3500 zł kpl z przewodami i wtyczkami ramiona składane do tr. i szybkosprzęgi 

Sadowniki cena od 2300 kpl z jednym siłownikiem 

Link poniżej!

tel. 533 153 498   mail: tuzy@poczta.pl

 

http://www.agrofoto....e/#entry1488625

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.4 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tytus    0

A ja właśnie zaliczkowałem t6050 Plus, używany oczywiście. Poszukiwałem ciągnika ok. 120 KM jako głównego do gospodarstwa które ma 40 ha i po trochę się powiększa. Wybierałem m.in. między JD 6530, 6630,66520 i 6620, MF5475, Fendt 412 vario. JD podobały mi się bardzo, ale stwierdziłem ze w moim przypadku to trochę przerost formy nad treścią. Ziemię mam lekkie, sprzęt na razie po Pronarze 82A, a za JD niestety trzeba wiecej zaplacic, miałbym więc ciagnik co najmniej 2-3 lata starszy. W NH pasują mi jego gabaryty, fajna skrzynia EC, mocna pompa i podnośnik oraz komfortowa kabina. Niestety amortyzacji osi brak. Kabina na sprężynach. Wg mnie dużym plusem jest to, że jest jeszcze na zwykłej pompie.
Mam nadzieje że nie będę żałował. Trochę się obawiam sporego zużycia paliwa i dużych kosztów serwisowania...

Edytowano przez tytus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
    • Przez Massey8210
      Witam gdzie znajduje się czujnik załączania napędu w new holland Ts115 gdyż nie świeci mi się kontrolka od włączonego napędu a napęd normalnie załącza i rozłącza się??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj