Skocz do zawartości

Zdjęcie

budowa gospodarstwa od podstaw

14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kubantool

kubantool

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 12 postów
  • Zainteresowania:Rolinictwo (stopien zawansowany)

Napisany 23 sierpień 2009 - 13:02

budowa gospodarstwa od podstaw Witam was mam wzamysle wybudowac chlewnie na 100-150 tuczników jestem młodym rolnikiem chce wziac john deera w leasing pola mam 1 ha ale mam do wziecia w dzierżawe 20-30 ha ile by mnie kosztowała budowa chlewni ? dzieki Pozdrawiam

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
budowa gospodarstwa od podstaw Dzisiaj, 21:23
  •  

#2 Share wojtas

wojtas

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 1194 postów

Napisany 23 sierpień 2009 - 13:21

budowa gospodarstwa od podstaw a co ma wspólnego JD z budową chlewni

#3 Share mickas092

mickas092

Zaawansowany

• V.I.P.
  • rank
  • 2204 postów
  • Zainteresowania:Szeroko pojęte rolnictwo ;)

Napisany 23 sierpień 2009 - 13:30

budowa gospodarstwa od podstaw Kolejny bajkopisaz :o

#4 Share johnybravo

johnybravo

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 31 postów

Napisany 23 sierpień 2009 - 13:56

budowa gospodarstwa od podstaw jak masz 1 ha ziemii ta ja sprzedaj (najlepiej na dzialki) w zaleznosci gdzie jest polozona i idz do "normalnej pracy" a na pewno nie pozalujesz wyboru, ewnetualnie mozesz rozpoczac jakas wlasnadzialalnosc (dofinansowanie z urzedu pracy) a z rolnictwem to daj sobie spokoj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

#5 Share kubantool

kubantool

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 23 sierpień 2009 - 17:25

Kolejny bajkopisaz ;[

Kolego niewiem jak ty ale z rolnictwem jestem zwiazany od małego wiec niewiem co ty wogule prubujesz mi wytłumaczyc ale ok rozumiem cie i twoje poglady :o

#6 Share ursusik1634

ursusik1634

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 102 postów

Napisany 23 sierpień 2009 - 17:33