Skocz do zawartości

Zdjęcie

C-385, 912 czy moze 1014?


5 odpowiedzi na ten temat

#1 Share ocean

ocean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 16 sierpień 2009 - 21:20

C-385, 912 czy moze 1014? Mam ursusa c-385. Przynajmniej tak pisze w rejestracji. Dzisiaj zacząłem troche szperać na wikipedii, i pisze tam, że normalne silniki z "osiemdziesiątek" nie są przystosowane do turbiny, a moj 385 posiada taką. Dzwiek, jaki wydobywa się z silnika różni się od tego z normalnej osiemdziesiatki, jest jakby lekko stłumiony no i oczywiscie slychac ten dzwiek z turbiny. No ale pomyslalem, że może poprostu mam silnik z 1014 - w koncu sa prawie idealne, tyle ze ten drugi ma turbo. Druga sprawa - moja kabina ma uchylany dach i uchylana tylnia szybe, a podobno taki bajer zamontowano dopiero w ursusie 912. Jest wielka, że bez problemu wchodzą do niej 4 osoby. A po trzecie, to ciagnik waży 5200kg. Maskę przednią mam od starego typu osiemdziesiatki.

Aha - wspomaganie, na niskich obrotach prawie w ogole nie dziala. Trzeba dać obrotów, żeby móc swobodnie obracac kierownica. Czy to wina pompy hydraulicznej od wspomagania? Jest ona dość droga, a nie chce pakować tyle kasy w takiego starego trupa.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-385, 912 czy moze 1014? Dzisiaj, 05:16
  •  

#2 Share tomu

tomu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 16 sierpień 2009 - 22:02

C-385, 912 czy moze 1014? 1. Silnik w 385, 912 czy 1014 są takie same tylko w tym ostatnik jest dodane turbo oraz są zamontowane mocniejsze elementy; korbowody, cylindry, itp.
2. Tylną szybę mają uchylaną wszystkie tego typu Ursusy, chyba że chodzi ci o tylne boczne szyby?
Co do wspomagania to masz orbitrol czy serwo? bo przy orbitrolu to raczej w każdym tak jest że ciężko chodzi na niskich obrotach.
Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

#3 Share ocean

ocean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 17 sierpień 2009 - 06:52

C-385, 912 czy moze 1014? Kwestia szyby rozwiązana. Co do silnika to jest mocny, ciężko go udusić. A co do wspomagania, to jak sprawdzić czy mam orbitrol czy serwo?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-385, 912 czy moze 1014? Dzisiaj, 05:16
  •  

#4 Share tomu

tomu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 17 sierpień 2009 - 07:42

C-385, 912 czy moze 1014? Przy orbitrolu po lewej stronie silnika widać 2 przewody idące z kabiny do układu wspomagania http://www.agrofoto....mage142414.html , a jeśli jest serwo zamiast tych 2 przewodów jest drążek kierowniczy http://www.agrofoto....image59165.html .
Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

#5 Share ursus914

ursus914

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 394 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łódzkie
  • Zainteresowania:Muzyka Rockowa, klasyczne samochody :)

Napisany 17 sierpień 2009 - 08:18

C-385, 912 czy moze 1014? Ja w 914 miałem pół serwo , i nie byłem zadowolony , pod kierownicą zwykły orbitrol a z przodu pod chłodnicą serwo mechanizm, i była normalnie pompa i zbiorniczek od oleju , ale zmieniłem na całkowity hydrostatyk. Tyle że mój to eksport
Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
C-385, 912 czy moze 1014? Dzisiaj, 05:16
  •  

#6 Share ocean

ocean

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 10 postów

Napisany 17 sierpień 2009 - 08:32

C-385, 912 czy moze 1014? No mam tak jak wyżej kolega napisał. Drążek kierowniczy idzie sobie obok silnika, pod chlodnica jest pompa.

Podobne tematy