Gość peres100

zetor 12145 zapalanie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość peres100   
Gość peres100

mam problem z moim zetorem oralem nim do 2 w nocy i wszystko bylo dobrze. rano chce go zapalic krecilem tak dlugo az sie rozladowal i nic. uklad paliwowy sprawcony i wszystko czyste , wymienilem filtr powietrza i po 2km zaciagania wkoncu zapalil i chodzil dobrze. jak jest cieply zapala od razu a jak zimny to znowu nie daje sie uruchomic.

co moze byc przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

zapowietsza ci sie pompa wtryskowa albo filtry paliwowe albo pompa reczna na pompie wtryskowej zasysa powietsze

najlepiej zrob tak podpompowuj paliwo pompka reczna w trakcie podpompowywania odpowietszaj filtry i po filtrach pompe wtryskowa ale cały czas pompujesz i wkretakiem odpowietszaj odrazu zaskoczy zmienn uszczelki miedziaane

 

ciekawe jak go zaciagałes jak ma wspomaganie a bez niego nie da sie jechac za bardzo :) zrob to co napisałem i w tedy pogadamy ja tak miałem w bs-ie

moj 12145 takiego problemu nie ma :)

 

 

 

jak bedziesz miał problemy z nim to pisz na pw bo mam dwa to miałem troche zabawy z nimi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

juz tak odpowietrzalem i nic nie dalo.

 

a zaciagac mozna bo jak silnik sie kreci to i wspomaganie dziala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sobol91    9

Witam .panowie chciałbym odświeżyć temat bo nie potrafię znaleźć jak się ustawia początek wtrysku w zetorze 12045. Gdzie można zobaczyć znaki na kole zamachowym . Proszę o dokłada odpowiedz. Wiem jak się to robi w c 360 ale zetora kupiłem wczoraj i chce sprawdzić wszystko aby było jak książka pisze. Kupiłem instrukcje napraw pff i nie pisze nic jak to zrobić. Tylko ze trzeba ustawić a brak konkretów. Czy instrukcja obsługi zawiera wszystko co potrzebne. ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Z  prawej  strony  na  dole  , przy łączeniu  silnika  i skrzyni  pośredniej  jest  wkręcona  śruba , na  bodajże  12  klucz  .

Wykręc  ją  i  włóż  odwrotnie  [ powinna  być  cienka bez  gwintu]  kręcąc  kołem  przytrzymuj  ją , jak  wpadnie  w  otwór  w  kole  zamachowym  ,  masz  punkt  początku  wtrysku 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sobol91    9

Bardzo dziękuję Mariusz. Jutro sprawdzę cały układ zasilania bo ciężko odpala na zimno mam kupione filtry ostojnik kranik jutro sprawdzę moc ma mało kopci szybko wchodź na obroty. Ale jak chwilkę .pochodzi pompka do pompowania nie chodzi i nie mam jak przepompowac przed pierwszym startem.

Edytowano przez sobol91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam podepne sie pod watek zeby nie pisac niepotrzebne  nowego

 pacjent zetor 12045. Nie odpala.

Objawy sa takie: dwa tygodnie temu wracal do domu i nagle tracil moc. Zjechano nim na pobocze. I nie dalo sie go odpalic.

Wyglada to tak:

Rozrusznik kręci pompa paliwo podaje do wtryskow te klamki na gorze sie poruszaja tak jak powinny. Ale nie ma tego momentu jakby to nazwac odpalenia. Dym leci siwy/czarny. Odpalano go na samostarcie.

Przyprowadzilismy drugi ciagnik zeby go zacholowal do domu. W domu mąż, ktory ten ciagnik zna dosc dobrze zaczal go sprawdzac. 

Oddal pompe do sprawdzenia-popma dobra. Poznie przedmuchal rurki wymienil filtry. Dalej nic. Zajelismy sie wtryskami. Wymienione tylko koncowki reszta wtrysku dobra. Zamontowalismy-dalej nic. Szlismy dalej-Glowica- oddana do regeneracji. W między czasie maż przejrzal rozrząd, pierscienie-ktore byly wymieniane rok temu. Wyglada wszystko ok. Wał też nie nosi oznak zniszczenia. W oleju nie bylo żadnych metalowych opiłkòw.

Przyszla glowica. Zalozona. Objawy dalej takir same jakbysmy nic z nim nie robili

Pierwszy raz widze ze moj maz jest bezsilny i nie wie co sie dzieje. 

Myslalan ze ktos "zyczliwy" nam czegos do paliwa dodal ale po calej diagniozie to odpada.

Jezeli ktoś z państwa ma jakies pomysly/spotkał sie z takim problemem bardzo prosze o informację.

serdecznie pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Bialy8011
      Witam, patrzcie no Panowie co to się zrobiło. Pacjent to Zetor 8011. Ktoś wie jaka przyczyna że z oleju się takie mleko zrobiło we filtrze?

    • Przez Rzepakowiec
      Witam, kupiłem na wiosnę zetora 8145 sprowadzonego z finladii. Na oględzinach wydawało się, że wszystko w porządku chodził równo, ładnie palił pojeździłem trochę wszystko w porządku. Ciśnienie oleju w silniku też ok, przepracował 40mtg i zauważyłem, że ciśnienie na obrotach jalowych spada na około 0,6 0,8 bara. W dodatku z odmy wydobywa się biały dym. Mam jeszcze 9ha do orki oraz uprawy po kukurydzy, więc będę musiał tak robić. Jakieś pomysły co to może być? Na wysokich obrotach ciśnienie jest ponad 2,5. 
    • Przez Papkin
      Kolejny raz problem z Zetorem. Ciągnik zgasł sam z siebie, zacząłem podejrzewać układ paliwowy. Wymieniłem filtry, wyczyściłem odstojnik,odpowietrzylem,dalej nie chciał odpalić. Następnie wyjąłem pompę paliwa i wtryski. Diagnoza zatarta pompa. Zamontowałem pompę po regeneracji i wtryski,odpowietrzylem,pompa podaje paliwo, ciągnik dalej nie chce odpalić. Raczej odpada problem z elektryką już wszystkie przewody sprawdziłem i poczyscilem. Rozrusznik na chwilę obecną u elektryka do sprawdzenia. Plak nie pomaga. Próbowałem też z przesuwaniem pompy w stronę bloku i na zewnątrz. Ma ktoś jakieś pomysły?
       
    • Przez lukasz021086
      Witam. Leci mi olej z pompy wtryskowej. Prawdopodobnie od strony silnika. Ma ktoś pomysł co mogło się stać? 
    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, wczoraj przeprowadzałem pierwszą grubszą robotę kupionym na wiosnę 8145. Talerzowalem i kiedy silnik się porządnie nagrzał to ciśnienie spadło do 0,8 na 800 obr/min, przy wyższych obrotach jest ponad 2. Z kolei na zimnym wynosi 4,5 na 800 obr. Wiem, że wraz z nagrzaniem ciśnienie spada, ale czy te 0,8 to nie jest trochę przymało? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj