Skocz do zawartości

Zdjęcie

Wymiana łożysk Bizon Z040

9 odpowiedzi na ten temat

#1 Share kamilo1

kamilo1

Użytkownik

• Members
  • PipPip
  • 58 postów

Napisany 12 sierpień 2009 - 07:40

Wymiana łożysk Bizon Z040 Witam.

Panowie mam do was pytanie( jeśli na forum znajdują się Panie i znają odpowiedz na moje pytanie, to oczywiście zapraszam do pisania). Miesiąc temu zakupiłem Bizona 40, jako mechanik znam się na robocie lecz jeśli chodzi o Bizony( ogólnie kombajny) to jestem laik , a nie sztuka zepsuć , dla tego kieruję swą pytanie do fachowców, którzy nie raz spotkali się z takim zabiegiem jak wymiana łożysk. Dokładnie chodzi mi o łożyska znajdujące się u góry w gardzieli. Po lewej jak i prawej stronie są łożyska ( 1306 - prawdopodobnie piszę z pomięci). na tych łożyskach oparta jest oś na której z prawej strony patrząc z przodu bizona znajduje się koło na pas klinowy .
Moje pytanie jest następujące , jak krok po kroku wymienić te łożyska? Czy muszę wzywać jakiegoś fachowca, czy sam dam radę?

Jeśli taki temat istnieje to proszę o link i sorki, że stworzenie tego.
Pozdrawiam
" Nie ważne gdzie jadę , grunt ,że wiem gdzie byłem "

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Wymiana łożysk Bizon Z040 Dzisiaj, 15:25
  •  

#2 Share lambogrand

lambogrand

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 475 postów

Napisany 13 sierpień 2009 - 07:18

Wymiana łożysk Bizon Z040 musisz zrzucic heder , gardziel najlepiej turem, pozniej rozpinasz lancuch w gardzielu i juz bedziesz mogl sie do uch lozysk zabrac

#3 Share farmer120ha

farmer120ha

Zaawansowany

• Members
  • PipPipPip
  • 239 postów

Napisany 13 sierpień 2009 - 08:04

Wymiana łożysk Bizon Z040 1.Najpierw musisz zdiąć heder (na wózek).
2.Zciągnij koło pasowe z osi.
3.Następnie rozpiąć łanćuch i wyciągnąć cała taśme.
4.Wyciąg bolce przy siłownikach.
5.Wybij kliny przy tych tulejach.
6.Sam gardziel możesz wyciągnąć w dwie osoby.
TERAZ MASZ WSZYSTKO NA WIESZCHU I MOŻESZ WYMIENIĆ ŁOŻYSKA