Zaloguj się, aby obserwować  
proximka

iskry z tłumika

Polecane posty

proximka    0

Witam mam takie pytanie...

Mam zetora i woże nim teraz słomę i od pewnego czasu zauważyłem że z tłumika wali iskrami

co to może być za przyczyna

od czego może sie to dziać

z góry dzieki Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

Gdzieś widziałem coś takiego jak iskrownik na tłumik zakładany ,ale nie wiem czy to się sprawdza.


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To że ciągnik raz na jakiś czas rzuci iskrami z ciągnika to chyba normalne co innego jak rzuca cały czas jak jest w twoim przypadku?.Jak np w nocy jadę ciapkiem na pełnych obrotach to co chwile widzę iskrę z tłumika.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7341Zetor    0

zamontyj sobie iskrochron ewentualnie jak masz stary typ komina tem prostorkątny to możesz kupić okrągły z takie cygaro ma on wylot spalin wykrzywiony na lewo i wbudowany iskrochron. iskry to wynik wypalania sadzy wujek jeździł ciapkiem na opale, jak mu brakło raz nalał ropy i zapiął do orkana jak wieczorem tłumik się rozgrzał to sadze się zapaliły ogień i iskry były na metr jak wypaliło się to wszystko wróciło do normy ale jak piszesz że wali cały czas proponuje ci sprawdzić wtryski może któryś sie przycina. wiem że w instrukcji pisze że jak się robi przy takim materiale to iskrochron na bank bo może być problem jak ci się zapali słoma możesz w tedy swajczyć ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lipka    0

Suche paliwo zimą najczęściej B)

Edytowano przez andrzej2110
Caps Lock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemrolnik    14

Jak Ropa może być sucha? ;) Trochę smieszny ten twój post ... :lol:

Tak jak koledzy wyżej radzą i mówią, kup iskrownik,albo kup nowy tłumik :P

Iskry na 99 % wtedy powinny zniknąć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

najtaniej i najlepiej kup sobie wykrzywione cygaro stary tłumi jest już po wypalany i nagromadzona sadza żaczyna się palić i pluje iskrami dla swojego bezpieczeństwa lepiej wymienić bo jak zapalisz słome to mało co pomoże widziałem raz new hollanda jak stanoł w płomieniach przy koszeniu zboża nie ciekawie było dobrze że wujek kosił bs-em i miał 4 duże gaśnice co2 zauważył dym i ogień jak zaczął się palić kombajn z tyłu dobrze że w 3 porwali je i dali rade ugasić właściciel kombajna chciał go całować po rękach bo nic tragicznego się nie stało musiał tylko dołożyc nowe łożyska na tył i lakier. a wujek lepszy po tamtej historii założył iskrochron włąsnie od zetora i mówi że teraz jest spokój

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Z tym wmontowanym iskrochronem w tłumiku bym polemizował, zapytajcie u siebie sprzedawców czy mają na to homologację na piśmie.

Ja pytałem tu i tam i niestety wszyscy otwierali oczy.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Teddy    0

Jak Ropa może być sucha? ;) Trochę smieszny ten twój post ... :lol:

Tak jak koledzy wyżej radzą i mówią, kup iskrownik,albo kup nowy tłumik :)

Iskry na 99 % wtedy powinny zniknąć :)

 

 

to wcale nie jest śmieszne bo tu nie chodziło o to, że suche w sensie, że nie mokre (kurde głupio to brzmi ale nie wiem jak to inaczej ując żeby było zrozumiałe :P ) tylko o suche w sensie właściwości czyt. bardziej ubogie, posiadające mniej właściwości smarujących :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Ten zetor nie kopci, nie ma problemów z rozruchem, oleju nie pali? Pytam, bo przyczyną tego może być złe spalanie paliwa lub nieszczelności na trzonkach zaworów i niespalony olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZUCH1234    93

zdejmij tumik i przejedz sie w nocy na pełnych obrotach to zobaczysz co sie bedzie dzało :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przynajmniej sprawdzi czy sąsiedzi mają twardy sen :lol:


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

chodzi ci o suche paliwo to pewnie masz na mysli opał a jak wiem opał ma więcej siarki i to dopiero by ci walił iskrami co do wydechu zdjętego to pewnie chodzi ci nie pokazuje się ogień ale w tedy pewnie by wtrysk lał ewentualnie zawory wydechowe do regulacji ale jakby zawory to by je było słychać i na rozregulowanych to ciągnik ciężko pali ewentualnie wogóle nie chce zapalić. Po prostu masz pewnie jeszcze tłumnik od nowości a że blacha na starych zetorach była twarda jak cholera i wytrzymywał tłumik 20 lat to jego wkład się zatyka i wypala. z ekologicznego punktu widzenia zrobił ci się filtr cząsteczek stałych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetores    16

kup "iskrochron" ponizek 50 to ciapka-ja kupiłem testowałem noća i ani jednej nie puscił-tylko jeden minus-predze sie grzeje silnik.albo odkrec tlumik i go przeczysc


Zetor 7540
Zetor 5320
Ursus C330-M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj