Zaloguj się, aby obserwować  
MECHANIZATOR

MOTOGODZINY

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ursus C-355M
MECHANIZATOR    159

zwracam sie z uprzejmą prośbą do użytkowników i właścicieli ciągników ursus/zetor (typy wymienione ponizej) o podanie mi takich danych jak typ, rocznik, stan licznika motogodzin

 

ursus C-385, C-385A, 902, 904, 912, 914, 932, 934, 1002, 1004, 1012, 1014, 1032, 1034, 1132, 1134, 1201, 1204, 1212, 1214, 1222, 1224, 1232, 1234, 1604, 1614, 1634

 

zetor 8011, 8045, 8111, 8145, 8211, 8245, 10011, 10045, 10111, 10145, 10211, 10245, 11211, 11245, 12011, 12045, 12111, 12145, 12211, 12245, 16045, 16145, 16245

 

wymienione wyzej dane są mi potrzebne do sporzadzenia pracy semestralnej ponieważ jestem studentem Akademi Rolniczej

Edytowano przez MECHANIZATOR

^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje


DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/
"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1
dostałem info ze nie mozna pisać duzymi literami to ponawiam swoją prośbę małymi :wacko:

a nie dali ci info o tym ze posta pod postem nie mozna pisać? :P heh


"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12

zacznijmy od twojego duzego błędu że masz nick pisany Caps Lock'iem... ponadto wszyscy dobrze możemy przeczytac post napisany małymi literami, a kojejną rzeczą jest EDIT którego używamy jak chcemy coś poprawić w poprzednim poscie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1
zacznijmy od twojego duzego błędu że masz nick pisany Caps Lock'iem...