Skocz do zawartości

Zdjęcie

MOTOGODZINY

33 odpowiedzi na ten temat

#1 Share MECHANIZATOR

MECHANIZATOR

Kierownik Wycieczki z PGR Manieczki

• V.I.P.
  • rank
  • 1735 postów
  • Zainteresowania:Machanizacja rolnictwa, Historia mechanizacji rolnictwa, nasiennictwo, rolnictwo ogólnie

Napisany 21 kwiecień 2007 - 13:50

MOTOGODZINY zwracam sie z uprzejmą prośbą do użytkowników i właścicieli ciągników ursus/zetor (typy wymienione ponizej) o podanie mi takich danych jak typ, rocznik, stan licznika motogodzin

ursus C-385, C-385A, 902, 904, 912, 914, 932, 934, 1002, 1004, 1012, 1014, 1032, 1034, 1132, 1134, 1201, 1204, 1212, 1214, 1222, 1224, 1232, 1234, 1604, 1614, 1634

zetor 8011, 8045, 8111, 8145, 8211, 8245, 10011, 10045, 10111, 10145, 10211, 10245, 11211, 11245, 12011, 12045, 12111, 12145, 12211, 12245, 16045, 16145, 16245

wymienione wyzej dane są mi potrzebne do sporzadzenia pracy semestralnej ponieważ jestem studentem Akademi Rolniczej

Edytowany przez MECHANIZATOR, 24 kwiecień 2007 - 00:44.

^^^TEGO NAUCZYLI MNIE W^^^... ZST im.M.Drzymały w Poznaniu-Golęcinie www.zstpoznan.pl
Tradycja i Nowoczesność - 65 lat historii zobowiązuje www.youtube.com/watch?v=qHOJw56b5Vc
DRZWI OTWARTE 19-05-2012 - tak było w marcu - http://www.agrofoto....ii-zobowiazuje/

"...w każdym moim zwycięstwie jest pot i krew poświęceń..."

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
MOTOGODZINY Dzisiaj, 19:15
  •  

#2 Share Zetor5340

Zetor5340

Zaawansowany

• userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1063 postów
  • Zainteresowania:==Rolnictwo==

Napisany 21 kwiecień 2007 - 17:02

MOTOGODZINY

dostałem info ze nie mozna pisać duzymi literami to ponawiam swoją prośbę małymi :wacko:

a nie dali ci info o tym ze posta pod postem nie mozna pisać? :P heh
"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

#3 Share Pavel

Pavel

Zaawansowany

• V.I.P.
  • rank
  • 1498 postów
  • Zainteresowania:motoryzacja, muzyka, turystyka