Zaloguj się, aby obserwować  
aju13

zetor 7745 brak mocy po remoncie

Polecane posty

aju13    0

kupiłem zetora 7745 zrobiłem kapitalny remont silnika pojechałem podorywać pługiem 3/35 i nie ma mowy o jeżdzie 3 biegiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aju13    0

przed remontem sprawował sie tak samo podpiołem do niego pług 4/40 3 i gwint i spaliłem sprzęgło i stond ten remont

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zdruj77    3

co to morze być muszę chwile pomyśleć a jakie zestawy naprawcze oryginał zetor i jak wygląda spalanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

A jaką masz prędkośc na 3 biegu przy 2200 obr. na minutę, ten bieg może jest za szybki do orki,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

Mam zetora 7745 i 3 do 4*40 to zaszybko. A moze ci sie zapłon przestawił


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbigi123    4

zależy jaka ziemia. Orałem 2, albo jedynką, a miejscami to 5 i 4 polowe.


 Landini Powerfarm 95, MTZ 82+TUR, Zetor 7745, 3xC-360 i ich 61ha pola do popisu... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

trójka to stanowczo za szybki bieg dla zetora... 2 to jest optymalnie :) a o trójce zapomnij :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

te zetory miały duże tylne koła ,także 2 -ką maksymalnie. Kolega odpowiednikiem 7745 (6340) orze 1-ką (orka głęboka)


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

No to by dymił, ale by szedł nawet na dużych kołach, a czy przy remoncie była zdejmowana pompa wtryskowa? Może ktoś nie założył jej "na znaki" Oczywiście są to moje spekulacje, czasami nawet najlepszemu mechanikowi się to zdarza, jeżeli części są dobrej jakości to znaczy że problem tkwi właśnie w czymś takim a'la zapłon.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

aju13 sam mam 7211 i w poorywce musze mu redukować nieraz do 1 bo ma ciężko wiem że masz przedni napęd czy ciut więcej KM ale te zetory są z tych samych serii tym bardziej że u mnie na wiosce można spotkać wszystkie modele z serii 7XXX więc wiem jak inni jeżdżą zetorami jest też u nas 7745 i też zawsze podoruje dwójką... Mam jeszcze inne pytanie mianowicie zetorka podczepiałeś do innych maszyn np. prasa rolująca???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mister    54

U mnie w 7711 szedł na 3 na gumach 34 ale to było za szybko skibę bardzo daleko rzucało...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Powinien niby iść, ale na orkę jest to za duża prędkość i raczej orz na 2. lepsza dokładna orka i dokładne przykrycie niż rozrzucenie skib po polu :) ja Proxima podorywuje na 2jce (w szybkiej skrzyni) i wystarczy, ściernisko jest dokładnie przełożone i przykryte a o to przecież właśnie chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj