Zaloguj się, aby obserwować  
domi68s

John Deere 8R

Polecane posty

Jasiupila    1

Po pierwsze to coś z tym 1 filmem jest nie okej bo odrazu na 1 fotce widać wnętrze od Fendta.

Po drugie te 8R co teraz są dostępne są jak dla mnie ładniejsze.

Po trzecie to chyba dołożyli mu AdBlue i na tym polega sedno tej zmiany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Nowy 8R nie ma AdBlue za to posiada EGR.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

EGR posiada juz JD 8030 i jest tam tez ten sam 9.0 litrowy silnik co w JD 8R :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Widzę że większość z was jest pod dużym wrażeniem nowych JD8R i wcale się temu nie dziwię, one naprawdę robią wrażenie ,nie tylko zmiany kosmetyczne jakie przeszedł ,ale głównie zmiany nowych norm emisji spalin jakim musi sprostać ciągnik, wymusiły naprawdę rewolucyjne zmiany T4 to całkowicie nowa filozofia emisji spalin ,a co zatem idzie kolosalne zmiany całego silnika, praktycznie wykorzystując sprawdzoną starą technologię EGR ,na jej bazie stworzono dwie podstawowe konfiguracje silników pierwsza o nazwie PVX z jedną turbosprężarką o zmiennej geometrii VGT ,druga o nazwie PSX z jedną sprężarką o stałej geometrii i drugą o zmiennej geometrii VGT

 

9.0 l PowerTech PVX: 187 kW – 224 kW 9.0 l PowerTech PSX: 242 kW – 317 kW John Deere PowerTech Plus, z układem recyrkulacji spalin EGR oraz zmienną geometrią turbosprężarki VGT, rozbudowane o system oczyszczania spalin z filtrem cząstek stałych DPF i katalizatorem DOC.

 

- zmiany układów podstawowych silnika

 

odporność na wysokie temperatury:

 

- układ EGR o większej objętości

 

- większa chłodnica oleju

 

- pompa wody o większym wydatku

 

wysokie ciśnienia wewnątrz silnika:

 

- wzmocnienie bloku silnika

 

- wzmocnienie głowicy zaworowej

 

- wzmocnienie kolektorów wydechowego i dolotowego

 

rozbudowa systemu sterowania silnikiem:

 

- bardziej wydajny kontroler ECU

 

To tylko cząstka tego co ulega zmianie w 8R praktycznie większość układów jest zmieniona a to dopiero początek drogi jaką idzie JD.

 

Panowie szykujcie się na naprawdę duże zmiany ,ja jestem pod dużym wrażeniem tego co widziałem coś wspaniałego .

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zdaje sie ze 8360r to najmocniejszy kolowy ciagnik swiata bo 395-405 kucykow wedglug roznych zrodel a fendt 939 ,,tylko,, 390

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk8R    0

ładny sprzęt wyposarzenie pewnie te same ale wygla zmienili no i może moc jest inna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

ale jest przegubowy, a przegubowce to juz 30 lat temu mialy 600 KM i wiecej.

Zdaje sie ze 8360r to najmocniejszy kolowy ciagnik swiata bo 395-405 kucykow wedglug roznych zrodel a fendt 939 ,,tylko,, 390

 

wg tej samej normy (ece r24) fendt 939 ma max 390 KM, a jd 8360 380 KM, wiecej precyzji ;) .

 

zrodla:

http://www.deere.co.uk/en_GB/products/agriculture/tractors/8r/8r_2011_models/8r_2011_specs.pdf

http://www.fendt.com/2-20101111-140457.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Ale Case jest ciągnikiem przegubowym, a kolega pewnie miał na myśli "standardowy" ciągnik.

 

... nie zauważyłem następnej strony.

Edytowano przez MDSikor

Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

xerion tez jest troszke inaczej zbudowany - ma wszystkie kola skretne, inaczej umieszczona kabine, itp.

 

nie porownywalbym ze standardowymi ciagnikami, jest przeznaczony do specyficznych zadan, mozna nabudowywac na nim maszyny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    2

wg tej samej normy (ece r24) fendt 939 ma max 390 KM, a jd 8360 380 KM, wiecej precyzji ;) .

 

 

Kolego wg tej normy to fendt 936 ma faktycznie 390 KM, ale JD 8360 bez IPM (inteligentnego zarządzania mocą) 380 KM natomiast z IPM ma 393 KM czyli bije fendta :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

no wlasnie nie, ale dobra co ci bede tlumaczyl. nie wiem w ogole po co power boost w ciagniku tej klasy.

 

dla mnie liczy sie moc dostepna przez caly czas, a nie tylko z walkiem. natomiast chodzilo o to, ze kolega wczesniej porownywal ciagniki w innych normach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Patryk8R    0

ale kopa bedzie miał bo 2 turbiny będą miały te nowe serie 8R i samoczyszczące sięfiltry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

ogólnie w pracach na pochyłościach lub przy zmianie biegów

?

 

ipm jest aktywowany w transporcie, pracy z WOM i hydraulice.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

?

 

ipm jest aktywowany w transporcie, pracy z WOM i hydraulice.

 

 

Jeżeli pracuje z agregatem i ciężko jest pod góre to włącza się IPM bo pokazuje mi się jego symbol na wyświetlacu w narożniku i na wyświetlaczu z prawej strony poziom dodatkowej mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

generalnie tylko jd ma cos takiego, bo kloci sie to z zalozeniami samego boosta. nie wiem dokladnie po co tak zrobili i czy cos daje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

w transporcie to wiadomo w koncu po to zostal wymyslony tai system, zeby rezerwy silnika przy obecnych ukladach sterowania wykorzystac, a nie obciazac wiecej ukladu napedowego na nizszych przelozeniach. dlatego boosty nie dzialaja w pracach pociagowych w polu, ale moze jelen cos innego wymyslil.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@brzozak2 w Claasie to bodaj od 8 km/h się doładowanie aktywuje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj