Zaloguj się, aby obserwować  
Dechens

mf 255

Polecane posty

Dechens    0

Mam problem z fergusonem. Kiedy się rozgrzeje i pochodzi parę godzin po wyłączeniu nie chce zapalić. Kręci kręci ale nie zapala. Co jest w nim nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0

ile ma mtg ? najprawdopodobniej pompa wtryskowa się wypacowała tak jak u mnie tylko mój zapala ale już zakręca troszke , ale jak ostygnie to zapali bez problemu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Popieram 'krystiano35' że to pompa u mnie to też było a mam 6100mth w swoim w tamtym roku to mi sie stało jak miał 5100mth to odrazu mu świece żarową zalożyłem i w zimie super pali też :(


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Zanim wykręcisz pompę paliwową sprawdz wtryskwiacze, bo takie objawy to mi wyglądają na zapieczone wtryskiwacze, a jak byś musiał regenerować pompę paliwową to i tak kulturalnie było by sprawdzić wtryki, więc może najpier wykręć wtryski i zawieź gdzieś do sprawdzenia, a nóż widelec tylko wtryski winne :(

ps. sprawdź poziom oleju silnikowego czy się troche nie podniósł jeśli tak to napewno wtryski?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

no na pewno końcówki wtryskiwaczy taniej wyjdą niż ta cała pompa wtryskowa, a jak je wymienisz to już na pare lat będą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0

To zależy gdzie się pompę regeneruje jeden wymieni wszystko bo powie że popsuta a drugi wymieni tylko potrzebne elementy :(

 

Hm tylko przy przebiegu 3800 mtg to trochę szybko by się wypracowała,ale to różnie bywa z tym .

Jak końcówki zrobisz i będzie gorzej palił niż na starych a najprawdopodobniej tak to napewno pompa .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dechens    0
no na pewno końcówki wtryskiwaczy taniej wyjdą niż ta cała pompa wtryskowa, a jak je wymienisz to już na pare lat będą...

były wymieniane rok temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

Ojciec wymieniał końcówki wtryskiwaczy, po połowie roku jedna poszła na złom :(:)

Te nowe "części" to badziewie ,że szok :)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domin902    2

Panowie to powiem szczerze nie kumam tego dlaczego stawiacie na pompę paliwową i na wtryskiwacze.

Możecie mi to jakoś wytłumaczyć bo jestem ciekaw!!!!


Kierownicę ujął w dłoń, Przeżegnał się, beret na skroń, W stacyjce kluczyk raz i dwa, I spalin kłąb i silnik gra. Już na polu za łanem łan, I wykonany za planem plan. A w sercu radość albo gniew. Słoneczko mu gdzieś zza drzew!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Bo ten typ tak ma, w naszym (ojca) też tak było, że jak był zimny to palił a jak sie rozgrzał to z wielkim trudem.... i dopiero pomogła wymiana pompy wtryskowej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

A wymieniłeś filtr paliwa? -bo ten ciągnik to jest bardzo czuły na to a koszt to 7zł. Mi tu się widzi że on się ci zapowietrza bardziej bym sprawdził filtr i zaworki w pompce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dechens    0
A wymieniłeś filtr paliwa? -bo ten ciągnik to jest bardzo czuły na to a koszt to 7zł. Mi tu się widzi że on się ci zapowietrza bardziej bym sprawdził filtr i zaworki w pompce

nie był wymieniany ale jest czyszczony regularnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0
Panowie to powiem szczerze nie kumam tego dlaczego stawiacie na pompę paliwową i na wtryskiwacze.

Możecie mi to jakoś wytłumaczyć bo jestem ciekaw!!!!

 

Na pompe poniewż jak jest wszystko chłodne to jest gęściejsze i pompa da radę podać takie ciśnienie żeby wtryskiwacz się otworzył , a jak sie zrobi gorący to spada ciśnienie i jak go zgaśi to pompa daje za małe ciśnienie i traktor nie odpali ,

Tak samo się dzieje jak masz zużyty wał korbowy jak zimny to ciśnienie oleju nie świeci a jak ciepły to świeci .

 

To jak końcówki wymieniałeś to nie będą one , jak końcówka leje to jak dodasz ostro gazu i jak go puścisz to wylatuje siwy dym i na wolnych obrotach dymi bo nie pyli dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71
nie był wymieniany ale jest czyszczony regularnie

Nie rozwalaj mi konstrukcji! Jak ty możesz wyczyścić filtr paliwa :) . Chłopie kup ten filtr i załóż (koszt jest naprawde niewielki ja w swoim co 2 lata zmieniam- efekty zmiany filtra było łatwo poznać w prasie rolującej) jeśli to nie pomoże to mogą być wtryskiwacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

No zawsze czuć jest wymianę filtra po jego sile. Wg instrukcji obsługi wkład filtru powinno się wymieniać co 500 motogodzin. ja wymieniam co rok....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dechens    0
Nie rozwalaj mi konstrukcji! Jak ty możesz wyczyścić filtr paliwa :) . Chłopie kup ten filtr i załóż (koszt jest naprawde niewielki ja w swoim co 2 lata zmieniam- efekty zmiany filtra było łatwo poznać w prasie rolującej) jeśli to nie pomoże to mogą być wtryskiwacze

Sorka. Źle zrozumiałem :) Filtr był niedawno wymieniany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj