Rafiiiiiiiiii

Problemy z ukladem kierowniczym

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Rafauc360    0

Jeżeli chodzi ci o te 4 kalamitki z przodu po 2 na jedną stronę to jak daje tam smar to wychodzi pod spodem ten stary tak ma być ? Po prostu wyciska się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belarusik    2

Tak tak ma być znaczy że jest napełniona kalamitka :)


Wyznaje jedna zasade taką że nie ma zasad

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

Kurcze!! ja tez mam podobnie w lewa stronę kierownica możesz kręcić palcem a w prawo bardzo ciężko chyba ze jede to lżej, zalałem olejem do pełna kolumnę kierowniczą, posmarowałem wszystkie kalamitki ,dopąpowalem powietrza do kol i tylko troszkę lżej:(


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

A jak dolać oleju do kolumny gdzie jest jakiś wlew ???

 

I dziś jeździłem a był śnieg to na śniehu się super lekko kręci kierownicą to co to może być z przodu mam 4 orginalne obciążniki na przednim zaczepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Challenger    4

Podejrzewam ze to nie bedzie brak oleju!Ja kolego tez mialem kiedys taki problem i powiem Ci ze to moze byc wina luzu na sworzniu tam gdzie masz zamontowany kachel.Kupilem po regeneracji caly przodek i problem z glowy...Teraz to paluszkiem moge krecic.Lecz moze to byc rowniez wina piast.Musisz dobrze popatrzec...Pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Jaki tam olej się leje ? BO od kąt jestem na tym świecie to nie pamiętam by ktoś coś tam wlewał ;)

 

Co to jest kachel.

 

Musze dokładnie przesmarować te 4 kalamitki bo widzę że nawet jednej nie ma :D powkręcam wszystkie nowe i zobaczę jeszcze muszę dopompować powietrza w kołach bo coś widzę że nie jest wystarczająco.

 

A i jeszcze jedno nie zakładając new tematu czy sprzęgło da się jakoś podkręcić by łapało wcześniej a zarazem wysprzęglało lepiej ? BO jest sporawy luz pedała a żeby w niektórych sytuacjach skrzynia nie trzeszczała muszę sprzęgło wcisnąć całe.

 

I jeszcze jedno da się coś zrobić by gaz odbijał bo u mnie odbbija ale nie do małych obrotów i jest to trochę denerwujące. Wymienią się jakąś spręzynkę czy cos ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dźwignij przód do góry i próbuj, jak będzie ciężko, to rozkręć główny drążek i próbuj osobno koła, osobno układ. wszystko się wyjaśni.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Musze dokładnie przesmarować te 4 kalamitki bo widzę że nawet jednej nie ma ;) powkręcam wszystkie nowe i zobaczę jeszcze muszę dopompować powietrza w kołach bo coś widzę że nie jest wystarczająco.

 

 

 

Przekładniowy

Niedawno jak pisałem o ciśnieniu, to było wystarczająco, a teraz już nie. Szkoda słów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360P    4

Można mieć braki w wiedzy na pewne tematy - wiadoma rzecz. Ale pisz jasno i dokładnie. Mówiłes, że ciśnienie jest OK ale teraz musisz dopompować. To ciekawe jak jest ze zbieżnością?

 

Rada w pigułce żeby za wiele nie pisać - sprawdź dokładnie cały układ, czy są luzy, czy jest olej( z tego co widze to raczej nie), kalamitki + przesmarowanie i wtedy będziesz widział jakieś zmiany. Bo takie pisanie nic nie da. Jeśli takie działanie nic nie da, to trzeba wejść głębiej czyt. sprawdzić drążek, piasta itd. I wtedy można Ci coś radzić.

 

Co do 'odbijania' gazu to pewnie sprężyna ''poszła na spacer'', musisz założyć nową.

 

Nie chce się wymądrzać, ale zbędne jest robienie chaosu. Bo na forum ma być porządek.


"(...) Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach, wśród odwróconych plecami i obalonych w proch.(...) Bądź wierny. Idź" Z.Herbert

Rolnictwo - w służbie ludzkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

A gdzie ta sprężyna jest i jak ona dokładniej się nazywa żebym widział jaką zamówić w sklepie.

 

Przepraszam za moją niewiedzę na te tematy od niedawwna jestem na forum i nie orientuje się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

najlepiej kup sobie książkę "kołowe ciągniki rolnicze ursus c-360 i c-360-3p" zaoszczędzisz na bieganiu od ciągnika do kompa.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Dzieki za rady mam tą książkę ale w kiepskiej jakośći na kompie i za wiele nie widać. Ja koło gazu żadnej sprężynki nie mam dziwne jak ktoś by miał fote gdzie ją widać lub coś to wrzućcie.

;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli się urwała, a resztki odpadły, to w życiu się nie kapnie gdzie ma być.

 

Musisz szukać punktów zaczepienia. Ja mam 40tke i nie powiem Ci dokładnie, bo chyba jest trochę inaczej. Poszukam w książce.

Edytowano przez MarcinPykuS
Nie piszemy posta pod postem-używaj opcje edytuj.

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360P    4

A co do nazwy to 'sprężyna pedału gazu'. Jak powiesz w sklepie to będzie wiadomo o co chodzi.


"(...) Idź wyprostowany wśród tych co na kolanach, wśród odwróconych plecami i obalonych w proch.(...) Bądź wierny. Idź" Z.Herbert

Rolnictwo - w służbie ludzkości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norbi10495    0

Ja uważam tak jak kolega @belarusik uważam że szpilki ci sie rozwaliły i ściagnij całą kolumne kierowniczą i zobacz czy są dobrze przykręcone


2812=Power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisu    0
przeguby niemają nic wspólnego z ciężkim kierowaniem się

a powietrze chyba widzi gościu że jest

lub że go niema

kolumna

napewno

a nie skrzypi Ci przy skręcaniu??

pod kierownicą???

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

popieram cie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0
A i jeszcze jedno nie zakładając new tematu czy sprzęgło da się jakoś podkręcić by łapało wcześniej a zarazem wysprzęglało lepiej ? BO jest sporawy luz pedała a żeby w niektórych sytuacjach skrzynia nie trzeszczała muszę sprzęgło wcisnąć całe.

 

No więc sprawdziłem kilka rzeczy napompowałem koła równo po tyle atmosfer na jedno koło ile trzeba tak jak pisałem dzwignięty do góry chodził leciutko a na ziemi już nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drejsyk    0

Popatrz na zwrotnice na samym dole wzrotnic są łożyska oporowe może łożysko letko jest zużyte i zwrotnica nie obraca się na łożysku tylko ociera o obudowe jak podnosisz przód do góry to luzujesz łożyska oporowe i kręcisz letko tam szukaj problemu . Co do sprzęgła możesz dokręcac łapki tak żeby był luz 3 -4 min między łożyskiem oporowym możesz tesz wyregulowac na ciengle łonczoncym pedał sprzengła i łożysko oporowe skracając je

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafauc360    0

Z góry przepraszam za moją niewiedzę naa te tematy i proszę o wyrozumiałość dla mnie :P

 

Powiedzcie mi gdzie są te zwrotnice dokładniej i co smarować.

 

A jeśli chodzi o tą sprężynkę to ona jest na pedale gazu ? chodzi tutaj o c360 bo u mnie jej nie ma jak by ktoś miał fotkę gdzie ją widać to proszę o wrzucenie i prroblem się rozwiąże sprawdzałem w książce tam pokazana jest sprężyna ale nie jest rozrysowane gdzie ona ma być :P

 

A o sprzęgło to da radę to podkręcić bez grubszego rozbierania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio postanowiłem założyć do swojego ciągnika wspomaganie złożone własnoręcznie. Wspomaganie zostało skompletowane z orbitrola i siłownika od bizona oraz pompy hydraulicznej od C-330. Podczas gdy kręcę kierownicą kompletnie nie idzie ukręcić. Kręci się tak jakby coś w środku blokowało, czuć lekkie przeskakiwanie. Podczas kręcenia w prawo słychać również z pompy dźwięki jakby coś tarło, chrympało czy jak by to nazwać. Co może być winne w takiej sytuacji?
    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Chciałbym dać do remontu kolumnę kierowniczą od c-360. Potrzebuję informacji jaki mniej więcej jest koszt części. Zauważyłem że kierownica ma luz przód-tył, luz  1/5 obrotu i ta obudowa kierownicy ( połączona gumową osłoną na zdj) lata sobie góra dół. Daje kilka zdjęć.



    • Przez Mateusz320
      Witam już dwa razy uszczelniam śrubę likwidującą luz kolumny jest tam oring w sklepie z częściami dał mi oring założyłem nowy i dalej wyciek może ktoś zna odpowiedni rozmiar oringu lub inny sposób na uszczelnienie?

    • Przez Agra
      Potrzebuję wymienić uszczelniacz kolumny kierowniczej ten który  jest pod ramieniem głównym.
      Czy jest szansa na wymianę beż zdejmowania kolumny.
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj