Rafiiiiiiiiii

Problemy z ukladem kierowniczym

Polecane posty

LOST    7

W drążku poprzecznym masz jeden z gwintem, drugi długi bez gwintu, przy drążku od kolumny będzie jeden z gwintem i drugi krótki bez gwintu.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki894    0

Witam!

mam problem z układem kierowniczym mianowicie gdy kręce w lewo to idzie leciuteńko a w prawo do połowy idzie w miare potem jest cięzko.

nie wiem z czym jest problem oś po regeneracji cała z wysówami, powietrze ok, wszystko na smarowanie, ojej w kolumie jest.

przestawianie zbieżności nie pomaga.

Podpowiedzcie mi co może być nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hek    0

ktoś pisze że kto smaruje ten jedzie,ja twierdzę że jak smaruje to stoi,jak nasmaruje to pojedzie-pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TheMariko12    437

Witam

Po regeneracji przedniej osi płaskiej w 360, wymianie (tulejki, łożysk),ciągnik ściąga na lewo, jak to poprawić ??


Nauka--->Praca--->Zabawa--->Długi odpoczynek :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    4

Witam. Mam problem z kolumną kierownicy w mojej c-360. Mianowicie pojawił się duży opór podczas skrętów zarówno w prawo jak i w lewo. Wiosną wymieniłem jedną półoś bo wybiło mi tuleje wewnątrz i bardzo wytarło stworznia . Z obydwu stron zostały wymienione łożyska pierścienie oporowe zwrotnic i uszczelki. Ponadto wymieniłem wszystkie końcówki drążków bo miały znaczące luzy,  a kierownica dalej stawia duzy opór, wcześniej na postoju z dodatkowym obciązeniem na przodzie 250 kg jedna ręka bardzo lekko pracowała, a teraz nawet obiema jest trudno bez obciążnika ukręcić nią. Dodam ze co rok zmieniam olej w kolumnie na nowy, ustawiłem zbieżność, obie zwrotnice są dobrze nasmarowane, jedynie przednia oś na wieszaku ma lekki luz ale i wcześniej miła a kierownica lekko chodziła. Jak uniosę przód do góry to przy skręcie kierownica czuć lekki opór i jakieś przeskakiwanie. Proszę o jakieś sugestie co może być przyczyną tej usterki, czyżby coś w mechanizmie kolumny się posypało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Odepnij drążki i sprawdź dla pewności jak ciężko chodzą zwrotnice, ciśnienie w oponach. Jeśli lekko to szukaj winy w kolumnie zgrzytów, przeskakiwań jak wspomniałeś.  Jeśli są rozbierz ją i przeglądnij. Za bardzo nic innego nie idzie wywróżyć.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    4

Ciśnienie w oponach mam 4 bary bo wczoraj rozciąłem oponę i musiałem nowa kupić, jakaś czeska tylko mieli w sklepie i profil ma wyższy od tej starej i przy mniejszym ciśnieniu bardzo jak na kapciu stoi i jeszcze ciężej kręcić. Dzięki za podpowiedź to przeoczyłem jutro zrzucę drążki i zobaczę jak zwrotnice chodzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    4

Tak cały czas z takie ciśnienie mam i jest dobrze dobrze sie prowadzi lekko się skręca nawet z dodatkowym obciążeniem na przodzie. A sprawdzałem na podnośniku i po odjęciu drążka od kolumny półosie się dość lekko skręca, czyli coś musiało się popsuć w kolumnie i tu mam pytanie czy jak ją rozbiorę to zobaczę co by sprawiało ten problem, czy to może być jakaś drobna usterka którą trudno będzie wychwycić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Oczywiście. Wiele nie ma sprawdzisz stan łożysk, śruby, nakrętki i kulek pomiędzi nimi. Tyle.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakros    0

Podepnę się pod temat gdyż mój teść miał pomysła dwa lata temu zrobił wspomaganie do 60-ki . Siłownik długi,pompa w pokrywę 12-ka .orbitrol 100 .Działało to tak sobie problem z utrzymaniem się na drodze w trakcie jazdy,a kierownicą trza kręcić jak wściekly aby skręcić no masakra.Szwagier stwierdził że przerobi na siłownik między kolami, jak założył to znowu ukręcić nie idzie tak ciężko się kręci.To wszystko jak ja twierdze brak wiedzy w dobraniu odpowiednich parametrów podzespołów więć proszę o pomoc .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Jaka powinna być długość drążka podłużnego w C360 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ja pytam grzecznie bo napisałeś sam drążek więc ja zrozumiałem że bez,to że cięty jesteś na mnie nie odpowiadaj z łaską

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Skoro zacząłeś odpowiadać to ile ma ?

Edytowano przez volvo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

dzięki, a mógłbyś jeszcze podać wymiar od środków końcówek?

byłby najdokładniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Ta nie ma problemu

@volvo 127,5 cm Do czego potrzebne ci wymiary? Robisz wspomaganie? 

Edytowano przez Adi96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

dzięki. chciałem sprawdzić czy mam dobrą długość drążka, nie potrzebuję wspomagania, nie mam na niej tura, lekko się kręci

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzejgr    0

Witam. Jestem świeżo po przesypaniu przekladni kierowniczej w swojej c 360.Wbrew oczekiwaniom elementy nie byly jakoś szczególne zużyte. Wymieniłem wszystkie bebechy na nowe. Jednak przekładnia miała  luz i nie dało się go zlikwidować. Mianowicie na wałku poziomym. Po ponownym rozebraniu okazało się że nowy wałek ma inaczej nacięte zęby. Są jakby węższe niż w starym. Po założeniu starego wałka hula aż miło. Regulacja działa i jest ok.

Przeglądając zdjęcia wałków w necie rzeczywiście większość z nich ma wąskie zęby. Czy kto się spotkał z podobnym problemem jak się ma sprawa w waszych przekładniach .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego skręcając w lewo mam mniejszy promień skrętu niż skręcając w prawo? Zaznaczę, że skręcając w prawo na max. to brakuje jeszcze ok. 2cm do tej naspawanej blokady skrętu na zwrotnicy.

Edytowano przez PaweLisowicz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio postanowiłem założyć do swojego ciągnika wspomaganie złożone własnoręcznie. Wspomaganie zostało skompletowane z orbitrola i siłownika od bizona oraz pompy hydraulicznej od C-330. Podczas gdy kręcę kierownicą kompletnie nie idzie ukręcić. Kręci się tak jakby coś w środku blokowało, czuć lekkie przeskakiwanie. Podczas kręcenia w prawo słychać również z pompy dźwięki jakby coś tarło, chrympało czy jak by to nazwać. Co może być winne w takiej sytuacji?
    • Przez pronarek
      Mam prośbę chcę przerobic w swojes sześćdziesiątce układ kierowniczy
      na orbitol albo inny , byle by się lekko kręciło jak ktos ma pomysł albo jakieś fotki
      takiej przerobki prosze wyslijcie.
    • Przez PaweLisowicz
      Witam. Chciałbym dać do remontu kolumnę kierowniczą od c-360. Potrzebuję informacji jaki mniej więcej jest koszt części. Zauważyłem że kierownica ma luz przód-tył, luz  1/5 obrotu i ta obudowa kierownicy ( połączona gumową osłoną na zdj) lata sobie góra dół. Daje kilka zdjęć.



    • Przez Mateusz320
      Witam już dwa razy uszczelniam śrubę likwidującą luz kolumny jest tam oring w sklepie z częściami dał mi oring założyłem nowy i dalej wyciek może ktoś zna odpowiedni rozmiar oringu lub inny sposób na uszczelnienie?

    • Przez Agra
      Potrzebuję wymienić uszczelniacz kolumny kierowniczej ten który  jest pod ramieniem głównym.
      Czy jest szansa na wymianę beż zdejmowania kolumny.
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj