Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

Amperomierz w Z056

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jakie macie wskazanie na wolnych/ maksymalnych obrotach silnika. Bo ja na pełnym gazie mam wskazówkę za 30V. To chyba nie dobrze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

przepraszam. WOLTOMIERZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
david85    3

u mnie też na pełnych obrotach pokazuje 30v to wtedy włączam światełka i jest około 24v baterie mam 2x90 Ah

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
Jakie macie wskazanie na wolnych/ maksymalnych obrotach silnika. Bo ja na pełnym gazie mam wskazówkę za 30V. To chyba nie dobrze?

Bardzo niedobrze. Prawidłowe napięcie powinno wynosić 28,8V. Jeżeli jest ponad 30V należy je zmniejszyć w przypadku mechanicznego regulatora, lub wymienić regulator jeżeli jest elektroniczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

Ja też na pełnych obrotach mam 30V, ale to ten zegar źle wskazuje bo ładowanie mam ustawione na 27,5V (nowy regulator napięcia miał jeszcze zmniejszany prąd ładowania ) Na starym elektronicznym regulatorze to akumulatory aż się gorące robiły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj