kombinator18

Bizon z exportu

Polecane posty

kombinator18    18

Padlo na rekorda Krajowego do wiosny powinien cos znalesc ale dalej mnie korci kupic Fergusona 29 Xp


DROGIE HOBBY - ROLNICTWO

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WACO23    0

też słyszałem że te bizony są bardzo dobre a co więcej są zaje.... :) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mariusz90    10

zgadzam się z kolegą powyżej;) jak jak swojego kupiłem z danii to na wiosce myśleli że nowy bo był tak zadbany.To prawda tam dbano o komabajny ale głownie to się ma tym że tam nie zbierano zazwyczaj słomy i wysoko koszono,a co za tym idzie,nie było łapania kamieni rycia w ziemie co najbardziej boli kombajn;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miras6336    0

ja jestem w dobrej sytuacji bo kosiłem na bizonie 5056 jak i 5058. Oba kombajny za***iste. Zero awari. 5058 mniałem na hydrostacie, super sprawa, ale pod koniec zaczoł leciec olej i musiałem sprzedac. 5056 mniał skrzynie rekorda, też fajnie sie jeździło, wczoraj sprzedałem... ;)

Edytowano przez miras6336

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Mam możliwość kupna bizona 5056 z 88 roku za 60 tyś w stanie technicznym idealnym wizualnym bardzo dobrym. Jak uważacie, nie za drogo? Chyba ze ktoś ma coś takiego w lepszej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro1975    324

88 za 60 to trochę dużo - myślę że 40 to wsztstkie pieniądze - i tak bedziesz musiał remontować kombajn w takim wieku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Harnas88    12

Z tego co widać a znam sie troche na awariach i słabych punktach bizona to mogę stwierdzić ze pochodził by jeszcze pare sezonów bez żadnego grubszego remontu. Z tego co już dowiedziałem sie na temat bizonów z exportu to wiem ze one są z innej stali niż nasze krajowe ale czy warto aż tak przepłacac?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenek_19    5

a co to za roznica krajowy czy z exportu liczy sie ile ma przepracowanych godzin i w jakim jest stanie widzialem kilka bizonow z czech i byly tak zmeczone zyciem ze wolal bym poszukac w kraju a jedynie czym sie roznily to zolte motowidla bizon i tak jest najtanszy w eksplatacji i remontach wiec jesli nawet powymieniasz kilka czesci to koszty so umiarkowane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kravter    39

ja mam bizona z dani, satry zlom moze ktos powiedziec ;) no bo i jest stary, 70 ktorys rok, juz nie pamietam dokladnie. Ale awaryjnoscia nie ustepuje claasowi (mam oba i mam porownanie) akurat moj prawie niczym sie nie rozni od krajowki tylko tym ze ma wiekszy zbiornik, nadstawke nad chlodnica dzieki czemu nie zatyka sie plewa i ma chyba wytrzasacze kilka cm dluzsze, czesci pasuja normalnie krajowe (nie wiem tylko jak z przenosnikiem ziarnowym bo jest dluzszy, ale pewnie z rekorda bedzie pasowal) w mojej okolicy sa jeszcze 2 takie, tylko ze mlodsze i w oryginalnych malowaniach i tak samo jak ja, nikt ich nie chce sprzedac ;)

I prosze niech nikt nie mowi ze jakosc materialow nie jest inna, bo jest, maszyny ktore szly na export byly 2 albo i 3 razy lepiej wykonane, to samo tyczy sie ursusow produkowanych na export jak i wszystkiego, fiaty, polonezy, maluchy, wszystko to co szlo na export bylo lepsze po to aby wytrzymywalo za granica i zdobywalo uznanie.

 

Nie raz pracownicy ktorzy pracowali w bizonie, ursusie itp itd. mowili ze to co mialo isc na export bylo montowane na calkiem innej i oddzielnej linii montazowej. Wezcie pod uwage ze na export dalo sie zrobic glupie nadstawki nad chlodnice aby sie nie zatykaly i nie trzeba bylo ich czyscic co godzine, a w krajowych do konca szly bez nadstawek ;D

 

aa i ktos pisal ze w bizonach nie wytrzymuja skrzynie, mam jednego takiego bizonka (od roku przerobiony pod fasole) kupiony z pgr'u, kosil qq wiec lekko nie mial, jezdzil u mnie ponad 20 lat bez hamulcow, wszystkie hamowania byly wykonywane biegami, nie raz byl tak hamowany ze tyl poszedl w gore i skrzynia ani razu nie byla robiona ;)

Edytowano przez kravter

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Witam. Sprzedam kombajn Bizon Super Z056. Maszyna w dobrym stanie technicznym. Pracował na 10 ha, bez zarobków. Nie myty na zimę. Zawsze garażowany. Dwa lata temu wymieniłem przekładnie jazdy, a w hederze ślimak, podłogę, kosę i bagnety. Młóci i czyści bez zarzutów. Po zimie silnik pali od pierwszego obrotu. Opony w bardzo dobrym stanie. Są przecieki na główkach rozdzielaczy. Do kombajnu dokładam pasy, pompę hydrauliczną, inne drobne części, dwie kosy, instrukcję obsługi, napraw i katalog części. Cena 11000 do negocjacji. Nie wystawiam faktury VAT. Nie dysponuję transportem. Miejscowość Daszyna, powiat Łęczyca, województwo łódzkie.  Data dodania 18. 06. 2018
       
       
       
       




    • Przez Renault145
      https://m.olx.pl/oferta/bizon-zo56-CID757-IDyYR2O.html?backUrl=%2Fajax%2Fmojolx%2Fdetails%2F516899010%2F
    • Przez hurlimannD70
      Kupiłem cały bęben młocarni do bizona czyli z cepami ale bez osi. Jest to nowy oryginalny produkt z fmż Płock. Leżał w stodole 30 lat , zastanawiam się czy dawać go do wyważenia . Na jednej ze środkowych tarcz przykręcone są blaszki jest ich chyba 5 sztuk w kupie. Wygląda jak by był kiedyś w fabryce wyważany ale nie jestem pewien. A do wyważenia musze jechać ponad 250km . Czy takie bębny składane w fabryce były sprzedawane wyważane ?? Czy ktoś mi podpowie ?
    • Przez Lukecki
      Witam użytkowników, 
      Zakładam temat, gdyż chcę się trochę dowiedzieć o tym kombajnie, jednak w internecie nie mogę znaleźć jakichkolwiek rzetelnych informacji. Słyszałem o mankamencie w postaci zagrzewania się silnika w czasie pracy, chciałbym się dowiedzieć jak często to się zdarza.  Również chce zaczerpnąć nieco informacji o typowych usterkach. Z góry dziękuję za info i pozdrawiam 
    • Przez kubatedi
      Witam
      Mam pewien problem mianowicie w przyczepie autosan d44b kazde koło podczas jazdy chodzi sobie lewo prawo zamiast toczyc sie prosto cczym to moze byc spodowdowane? Szpilki wszystkie sa dociagniete, oraz nie ma luzu na kołach.
      Proszę o porady
       


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj