Polecane posty

wicher1    0

Witam wasz wszystkich ,prosze o pomoc w znalezieniu przyczyny stukania rok temu został przeprowadzony remat generalny głowica 5 dni temu przeszła regeneracje dodaje link z filmikie w celu lepszego rozszyfrowania 

Z góry dziekuje za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal1989    813

po mojemu do rozrząd do roboty, ale niech inni sie wypowiedzą


<p>Ciągnik bogiem, orka nałogiem, paliwo podstawą!</p>

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicher1    0

przed regeneracja głowicy tez tak było tylko ze jeszcze zawory było słychac ta teraz tylko to 


rozrzad to co konkretnie masz na mysli ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszm1    3

Rozrzad to dawal by inne oznaki i np falowania silnika. Ja to bym sprawdzil czy to nie regulator obrotow w papie paliwowej tak nie swiruje. Wez kolego reka za pompe przy zapalonym silniku i sprawdz czy nie wyczujesz postukuwan tam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil927    229

U mnie już tyle lat tak stuka i to dużo głośniej i chodził z tym cały czas. Myślę że to po prostu urok silnika C-328

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Stawiał bym jak juz kolega wcześniej napisał na pompę paliwową albo napęd pompy. Sprawdzałeś stan oleju w pompie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicher1    0

oleju w pompie niema. To stukanie słychac nawet przy kreceniu korbą . Wiec dzis zdemontuje pompe wtryskowa i sprzekrece wałem i sprawdze czy dalej stuka !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

To nie dobrze że go tam nie ma. Może zanim cokolwiek rozbierzesz do wlej oleju do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicher1    0

Witam. Problem rozwiązany wybity klin na wałku rozrządu i wałek chodził jak chciał, bede robił wymianę wszystkich klinów na rozrządzie i wymian tulejki na kole pośrednim.

A jaki ole do pompy wtryskowej ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
OKEY    154

Olej taki sam jak do silnika. Sprawdź drożność tej rurki nadmiarowej , jak wlejesz za dużo to tym nadmiarem wyleci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wicher1    0

Wiesz co wcześniej tym nadmiarem ropa mi uciekała zawsze po odpaleniu a teraz juz nie ...czy to moze mieć jakiś zwiazek z tym ze nie ma oleju ?

Edytowano przez wicher1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janciu1    0

Witam

 

Robiłem nie dawno remont silnika ursus c 330 i teraz mam taki problem związany z pukaniem dodam że pukanie słychać nie zawsze przeważnie na 800/1000tyś obrotów nie jest to jakieś uciążliwe pukanie, ale przed remontem nie było tego pukania. Wszystko sprawdzone nawet po 3 razy i już ręcę opadają. Może ktoś coś pomoże w temacie jakieś sugestie?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janciu1    0

Witam

 

Robiłem nie dawno remont silnika ursus c 330 i teraz mam taki problem związany z pukaniem dodam że pukanie słychać nie zawsze przeważnie na 800/1000tyś obrotów nie jest to jakieś uciążliwe pukanie, ale przed remontem nie było tego pukania. Wszystko sprawdzone nawet po 3 razy i już ręcę opadają. Może ktoś coś pomoże w temacie jakieś sugestie?  

Problem rozwiązany okazało się że wina leżała po stronie rozrządu a dokładniej bo jednej z kół zębatych dzięki za wyczerpującą pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piott308    0

witam w mojej c 330 wytaje deczko tłok ponad tuleje i wzwiązku z tym sa stuki czy da się te tłoki zebrać jakimś kamieniem czy trzeba je wyciągać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Kamieniem to Ty nic nie zbieraj, trzeba wyciągnąć i zebrać na maszynie aby było równo.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adhock    2

Czołem koledzy,

 

Jak łatwo się domyślić pojawiło się u mnie stukanie w silniku ;) .

Pojawia się ono przy ciężkich pracach, kiedy ciapek mocno się nagrzeje (poza zielone pole na skali), a nagrzewa się bardzo szybko (pewnie kamień w chłodnicy). Stukanie nasila się przy konkretniejszych obrotach (od 1600 wzwyż, a przy 2000 to już klekocze solidnie) ale nie wpływa to na jakość pracy silnika, po prostu się tłucze. Po ostygnięciu wszystko wraca do normy i silnik pracuje normalnie. Dodam, że ciapek nie ma problemów z zapalaniem.

Co może być przyczyną, co sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    401

Luzy zaworowe sprawdzałeś? Skoro się tak grzeje to warto przedmuchać chłodnicę powietrzem w celu jej oczyszczenia, ponieważ nie koniecznie kamień w środku może być przyczyną grzania się. 

  • Like 1

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartolinii    2

Witam, panowie pomóżcie, bo już nie mam cierpliwości do tego ciągnika, zrobiony remont silnika, szlif głowicy i wymiana wszystkich zaworów i sprężyn głowicy, po odpaleniu i wejściu na wyższe obroty zawory sie tak tłuką że prawie silnika nie słysze, na małych obrotach tego nie ma, dodam, ze przed regeneracją głowicy wszystkie zawory miałem na równo, natomiast teraz wydechowe mam na równo z głowicą, natomiast ssące wystają, mam nadzieje że wiadomo o co mi chodzi, nie jestem mechanikiem, luzy ustawiłem wszystkie na 0,2mm, nic to nie dało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Ile tłok wystaje Ci ponad płaszczyzne bloku? U mnie wystawał 0.7 mm i się tukło.A może luz na sworzniu?

Nie wiem co za partacz robił Ci głowice jak zawory ssące io wydechowe mają wystawać 1.5-2mm nad płaszczyznę głowicy.Pewnie wstawili Ci zawory nadwymiarowe , albo żle utopili zawory w gniazdach.Prawidłowa regeneracja głowicy to nowe gniazda , prowadnice , dotarcie zaworów , szlif gniazd , kąty itp .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikuaa3    0

Witam, Panowie mam problem z moim c360, po ustawieniu zaworów i pracy około 2 godz zawory na 3 cylindrze same się luzują i tak w kółko i już mnie to denerwuje, może ktoś wie co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Konfetti223    0

Witam!

Od niedawna z moim ciapkiem coś się dzieje.

Mianowicie gdy jadę na polę i kiedy wcisnę mu 1200 obrotów to słychać dziwne pukanie w silniku.

Na wolnych obrotach nic nie słychać dopiero po 1000

Zauważyłem również że olej chlapie przez korek od czasu do czasu

Co to może być?

Pompa wtryskowa, silnik, tłoki, pierścienie czy wtryski?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj