Zaloguj się, aby obserwować  
Gość

xxxxxxxxxxxxxxx

Polecane posty

Gość   
Gość

 

 

IMG_2845.JPG

Edytowano przez Gość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klaas    1

klocek zaraz znajdę przyczynę i może ci pomogę albo zrób jeszcze jedno zdjęcie i wtedy zobaczymy.


Moje gg 6161477

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
klaas napisał:

 

Bez_tytu_u.jpg

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klaas    1

To ja już sam nie wiem może coś z elektroniką albo z hydrauliką radze zrobić przegląd albo dzwoń do tego kto ci go sprzedał albo z tym kto ci to robił.


Moje gg 6161477

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1972    126

To jest symbol hamulca, musisz sprawdzić ręczny, poziom płynu hamulcowego, u mnie w Forterze jest jeszcze taka kontrolka pokazująca zużycie klocków hamulca przedniej osi. Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

zapowietrzone mam :D doszlem wczoraj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klaas    1

Tak jak napisał tamten user to właśnie to jest przyczyną.


Moje gg 6161477

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      Xxx
    • Przez hubert89
      Witam . Niestety ostatnio padł mi z przegrzania silnik w moim Deutz 6.61 . I po Wymianie tłoków ,Cylindrów pierścienie... Silnik po złożeniu Odpala Ale ciągle świeci się kontrolka smarowania . A po sprawdzeniu Ciśnienia ww układzie smarowania manometr wskazuje 0 .Dodam jeszcze ze silnik stal dość długo rozłożony bo czekałem na części
      Może ktoś już miał taki przypadek ,Proszę o pomoc
       
    • Przez bizonzo56
      Co sądzicie o Deutz-fahr 10006 czy warto go kupywać 
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Problem dotyczy deutz fahr 5120c gs 5 biegów 3 zakresy z 2015r przebieg 500 godz.
      Liczę na odpowiedź użytkowników właśnie tego modelu.
      Jestem ciekaw w ilu przypadkach wystąpiła wada skrzyń biegów objawiająca się silnymi drganiami i hałasem przenoszącym się przez dźwignię zmiany biegów, w tym przypadku na biegu 4. wodzik ewidentnie chodzi po kole przesuwnym. Dodatkowo serwisanci twierdzą, że zastosowane zostały odchudzone wadliwe synchronizatory.
      Mimo iż wada występowała od nowości, brak reakcji serwisu ponieważ jak twierdzą, te skrzynie tak pracują.
      Kontakt z przedstawicielstwem sdf również kończy się odbiciem piłeczki.
      Nie wydaję opinii odnośnie marki i modelu tylko chcę wiedzieć czy to odosobniony przypadek czy norma.
    • Przez RoWi
      Witam,
      Ciągnik posiadam od niedawna i niestety pojawił się chyba poważny problem - komputer przestał wyświetlać informacje, po prostu nie daje oznak życia (ciemny ekran , bez śladów zasilania, podświetlenia, nie uruchomił się po krótkiej przerwie w pracy ciągnika). Ciągnik się uruchamia ale nie jestem pewien czy wogóle można korzystać z maszyny. Posprawdzałem wszystkie bezpieczniki i nie ma przepalonych, okablowanie też wygląda na nieuszkodzone.
      Dysponuje ktoś schematami lub wiedzą którą chciałby się podzielić co należy sprawdzić w pierwszej kolejności?
      czy istnieje jakiś sposób sprawdzenia tego komputera (być może nie padł a problem leży w magistrali can lub w jakimś module) ?
      czy można korzystać z maszyny mimo braku rekacji tego komputera (brak błędów stałych)?
       
      miał ktoś z Was podobny problem?
       
      Bardzo proszę o pomoc
       
      załączam zdjęcie wymontowanego komputera

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj