Skocz do zawartości

Zdjęcie

Demontaż wzmacniacza momentu.


86 odpowiedzi na ten temat

#41 Share darko

darko

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koźmin Wielkopolski

Napisany 31 marzec 2010 - 21:48

Demontaż wzmacniacza momentu. naprawdę przydatny bajer w tym ciągniku tak jak na polu jak i w transporcie.

a drugi bajer to wałek na 1000

i zabezpieczenie podnośnika przed przeciążeniem np. gdy walniesz pługiem w kamień

najbardziej udane ursusy to c-328 i c-385

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Demontaż wzmacniacza momentu. Dzisiaj, 19:30
  •  

#42 Share Godlech912

Godlech912

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 228 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Jabłonowo Pomorskie (KUJ-POM)

Napisany 21 kwiecień 2010 - 12:28

Demontaż wzmacniacza momentu. 20 km na godzinę to norma... Przecież w dokumentach 912 ma v max 25 km/h.

#43 Share Slimak1614

Slimak1614

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wierzchowo
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika, konstruowanie...

Napisany 17 kwiecień 2013 - 22:23

Demontaż wzmacniacza momentu. Zdemontowałem wzmacniacz momentu obrotowego, zastąpiłem go wałkami, zaślepiłem kanały w skrzyni biegów do niego wchodzące, ustawiłem dźwignie na pozycję żółw i problem jest tego typu że po tej operacji dosłownie rozrywa mi obudowę filtra oleju od mikropompy....

Rozerwałem już dwie obudowy, rozebrałem, umyłem i złożyłem cały rozdzielacz pod deklem i to nic nie dało... zawór przelewowy działa lekko płynnie w obudowie rozdzielacza itd...

Co jest że tak się dzieje przecież nie powinno tak być w żadnym wypadku!!!

#44 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3924 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 18 kwiecień 2013 - 19:00

Demontaż wzmacniacza momentu. Zawór działa "lekko płynnie" a jakie ciśnienie w układzie występuje ?

Powinno być ok. 10 bar.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#45 Share Slimak1614

Slimak1614

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wierzchowo
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika, konstruowanie...

Napisany 18 kwiecień 2013 - 20:11

Demontaż wzmacniacza momentu. zawór chodzi bardzo płynnie i jest popuszczony na niższe ciśnienie i dzisiaj odetkałem zatkane kanały co do ciśnienie w układzie nie jestem w stanie sprawdzić bo dobrze gazu nie dodam i rozrywa korpus filtra oleju!!! Już 3 takie korpusy rozwaliłem i każdy 130 zł kosztuje i pękają jak g....

dzwoniłem na różne warsztaty i nikt nie wie co jest grane!!!

#46 Share Scarface

Scarface

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 210 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wygoda Smoszewska
  • Zainteresowania:Motoryzacja,rolnictwo,komputery

Napisany 18 kwiecień 2013 - 21:28

Demontaż wzmacniacza momentu. być może zły kanał zatkałeś w skrzyni i olej nie ma obiegu i pęka ci korpus filtra

#47 Share Stefano1

Stefano1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 360 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 kwiecień 2013 - 21:51

Demontaż wzmacniacza momentu. A olej wychodzi z filtra? Może zawór w filtrze się zaciął ;) Albo na powrocie do tylnego mostu.

#48 Share kozulek2

kozulek2

    Zaawansowany

  • userphoto
  • Members
  • PipPipPip
  • 1532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podlaskie
  • Zainteresowania:rolnictwo

Napisany 18 kwiecień 2013 - 21:51

Demontaż wzmacniacza momentu. a jesteś pewny tej pozycji żółw?

#49 Share Slimak1614

Slimak1614

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wierzchowo
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika, konstruowanie...

Napisany 18 kwiecień 2013 - 22:23

Demontaż wzmacniacza momentu. To jest tak; z mikro pompki olej podawany jest na filtr oleju, potem z filtru kierowany jest na rozdzielacz no i jeżeli mam kanały odetkane to czy zając czy też żółw olej trafia w te kanały, zawór przelewowy jest poluzowany więc gdzie się tam tak potężne ciśnienie wytwarza!!!

Jaka jest zasada wyrzucenia tego wzmacniacza w skrzyni 3 biegowej z przednim napędem i chłodnicą oleju niech ktoś napisze od a do z jak to się tam robi!!!

#50 Share myster

myster

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 21 kwiecień 2013 - 08:55

Demontaż wzmacniacza momentu. Witaj. Ja u siebie wywalalem w skrzyni 3 biegowej i 4 to w tych skrzyniach tylko roznily sie walki reszta czynnosci taka sama czyli ja po wymianie walkow zaslepilem otwory po zdjeciu pokrywy skrzyni biegow a ktory kanal zaslepic to patrzylem dmuchajac sprezone powietrze.Byc moze gdzies cos ci wpadlo w kanal i zapchalo i ztad te problemy no chyba ze nie ten kanal zaslepiles.
Napisales ze zaslepiles "kanaly" ile 2? ja zaslepialem tylko jeden.

Edytowany przez myster, 21 kwiecień 2013 - 08:59.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Demontaż wzmacniacza momentu. Dzisiaj, 19:30
  •  

#51 Share Slimak1614

Slimak1614

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wierzchowo
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika, konstruowanie...

Napisany 22 kwiecień 2013 - 20:10

Demontaż wzmacniacza momentu. no zaślepiałem dwa kanały, potem jeden, potem żaden nie był zaślepiony i to samo... dmuchałem kanały i są drożne oraz w pokrywie też...

#52 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3924 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 22 kwiecień 2013 - 20:32

Demontaż wzmacniacza momentu. Jak mnie pamięć nie myli zasilenie tego filtra jest rurkami, odkręć rurkę od strony zasilenia i dmuchaj powietrze w filtr, jeżeli piszesz że zawór jest "popuszczony" to przy ciśnieniu 6-7 bar powinien się otworzyć, lub tłoczyć olej z pewnym ciśnieniem z jakiejś pompki ręcznej.

Powtórzę się MANOMETR to podstawa, w pokrywę bez redukcji pasuje manometr http://allegro.pl/li...etr glicerynowy z gwintem 1/4 np z opryskiwacza ale bałbym się wkręcić taki bo zakres to tylko 16 bar a podejrzewam że chwilowo jest tam więcej.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#53 Share myster

myster

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 47 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 kwiecień 2013 - 20:21

Demontaż wzmacniacza momentu. a ty ten filtr zakazdym razem ten sam zakladasz? moze on jest trefny? jaki masz wkrecany czy wklad?

#54 Share Slimak1614

Slimak1614

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wierzchowo
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika, konstruowanie...

Napisany 24 kwiecień 2013 - 21:23

Demontaż wzmacniacza momentu. ja mam na sam wkład do środka! Już dwa wkłady zmieniłem!

Dzisiaj zrobiłem ominięcie tego filtra oleju no i ciągnik chodził i nic się nie rozerwało ale za to przedni napęd nie ciągnie teraz!!!

Normalnie zaprowadzę to na złom chyba bo to nerwów już nie mam do tego ciągnika!!!

#55 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3924 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 24 kwiecień 2013 - 21:46

Demontaż wzmacniacza momentu. To napisz na który złom wyprowadzisz !!!

Ale nadal nic nie wiemy o ciśnieniu, bo może obudowa filtra była najsłabszym ogniwem na wytrzymanie ciśnienia?

Edytowany przez Sadek, 24 kwiecień 2013 - 21:47.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#56 Share locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2360 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 25 kwiecień 2013 - 17:39

Demontaż wzmacniacza momentu. A wajchę od wzmacniacza masz w jakiej pozycji?Bo musisz mieć na zającu żeby Ci nie puszczał olej dalej.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#57 Share Nikita_Bennet

Nikita_Bennet

    staruszek

  • V.I.P.
  • rank
  • 6290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:północna Polska
  • Zainteresowania:KPK Kumurun Team

Napisany 25 kwiecień 2013 - 18:14

Demontaż wzmacniacza momentu.

...Normalnie zaprowadzę to na złom chyba bo to nerwów już nie mam do tego ciągnika!!!

Złóż go poprawnie lub weź dobrego mechanika bo w ten sposób każdy ciągnik będzie dla Ciebie złomem a ty katem na traktory.
pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

#58 Share Slimak1614

Slimak1614

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 110 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Wierzchowo
  • Zainteresowania:Rolnictwo, mechanika, konstruowanie...

Napisany 25 kwiecień 2013 - 21:23

Demontaż wzmacniacza momentu. dźwignie mam w położeniu takim że zamknięty jest olej na kanały w skrzyni bo tak powinno być i ustawiłem tak rozdzielacz jak miałem go na zewnątrz i kompresorem ustawiłem!

Manometr został zamontowany i ciśnienie waha się w granicach od 10 do 13 atmosfer ( nie ma filtra oleju) kiedy włączam napęd to ciśnienie spada do 5 atmosfer dodam że przed eliminacją wzmacniacza napęd działał poprawnie...

kolego Nikita_Bennet jestem ciekawy co ty byś mówił jak byś od dwóch tygodni nie mógł zrobić głównego ciągnika w swoim gospodarstwie a do tego mechanicy w całej okolicy i warsztatach rozkładali by ci ręce i nie wiedzieli co jest grane!!!

Wiem że najprościej zwalić na ciągnik ale kiedy wszyscy nad nim rozkładają ręce i nie znają przyczyny takich ceregieli no to pozostaje powiedzieć tylko "złośliwość rzeczy martwych"

#59 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3924 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 25 kwiecień 2013 - 21:40

Demontaż wzmacniacza momentu. Ewidentna nieszczelność na przystawce napędu (pierścienie ślizgowe lub uszczelki manżetowe do wymiany bo rozdzielacz bardzo rzadko lub o-ring). U siebie zawór mam ustawiony na ok. 9 bar i wszystko działa poprawnie.

Ciśnienie 13 bar nie powinno rozwalić obudowy filtra, a może zanim zawór się otworzy to pojawia się większe ciśnienie (chwilowo i rozrywa obudowę).

Kolego a jakie jednostki są na manometrze (nie obraź się)? Ale za wysokie ciśnienie też mogło "wysadzić" uszczelnienia napędu i stąd takie kwiatki?

GG nie aktywne ??

Edytowany przez Sadek, 25 kwiecień 2013 - 21:42.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Demontaż wzmacniacza momentu. Dzisiaj, 19:30
  •  

#60 Share leszekd

leszekd

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 827 postów

Napisany 25 kwiecień 2013 - 21:42

Demontaż wzmacniacza momentu. Kolego coś tam namodziłeś że ciśnienie było za wysokie skoro rozwalało filtr. Te wysokie ciśnienie uszkodziło uszczelnienie w przystawce od przedniego napędu. Teraz ja załączysz napęd olej ucieka i dlatego jest spadek ciśnienia i napęd nie działa.
Tak swoją drogą co cię podkusiło aby wymontować wzmacniacz??

Ale przez ten filtr o którym myślę płynie olej madmiarowy ten który trafia na pompkę wspomagającą i do smarowania tylnego mostu, więc jeżeli ci go rozrywało to znaczy że nie otwierał się zawór przelewowy w rozdzielaczu wzmacniacza i wom. A rurka która doprowadza olej do pompki tłoczkowej i smarowania tylnego mostu była nie drożna.

Edytowany przez leszekd, 25 kwiecień 2013 - 21:47.


Podobne tematy