Skocz do zawartości

Zdjęcie

Demontaż wzmacniacza momentu.


86 odpowiedzi na ten temat

#21 Share lukaskurp

lukaskurp

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 204 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:skąd pare ha wykombinować?

Napisany 01 październik 2009 - 20:02

Demontaż wzmacniacza momentu. ale on mówi ze wolny jest a jeżeli zaspawasz satelity to one po niczym się nie otaczają i masz przełożenie z silnika na skrzynie 1:1 więc prędkość powinna być standardowa, nieprawdaż?

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Demontaż wzmacniacza momentu. Dzisiaj, 14:06
  •  

#22 Share tata1

tata1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 109 postów

Napisany 02 październik 2009 - 11:06

Demontaż wzmacniacza momentu. Wolny ciągnik, to może masz zalożone małe opony z tył - te o rozmiarze 16,9/34 dawały około 20 km/h.

Co to mojego problemu to jednak wyrzucam wzmacniacz i zastępuje bezpośrednimi wałkami. Wiem że dla niektórych to nie do pomyślenia. Ale i tak nie używałem wzmacniacza gdy był sprawny, więc nie będzie mi go brakować jak go nie będzie.

#23 Share marcinb8

marcinb8

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 36 postów

Napisany 13 październik 2009 - 19:52

Demontaż wzmacniacza momentu. witam. od pewnego czasu mam u1614 z 1997roku oddalem go do naprawy i koles powiedzial ze w nim od nowosci nie ma wzmocnienia momentu. Czy to jest mozlie??

#24 Share paktofonikas1987

paktofonikas1987

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3019 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlasie

Napisany 17 październik 2009 - 23:33

Demontaż wzmacniacza momentu. Jeśli masz reduktor biegów pełzających to nie masz wzmacniacza.

sprzedam

Ciągnik Zetor ZTS 16245    www.olx.pl/oferta/ciagnik-zetor-zts-16245-nie-1634-case-fendt-john-deutz-ursus-1614-CID757-IDcIy4R.html

 


#25 Share Mariusz15

Mariusz15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mielec
  • Zainteresowania:ładne dziewczynki szybkie samochody i dochodowe rolnictwo

Napisany 28 marzec 2010 - 19:40

Demontaż wzmacniacza momentu. mam problem ze swoim C-385 zaczął mi się ślizgać na zającu na połówkach jest ok na razie jak zaspawać ten kosz tak żeby wiosne po chodził potem będzie czas to się nim rozjedzie i zrobi bo to potrzebna rzecz

#26 Share AdamZetor12145

AdamZetor12145

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 489 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Okolice Cżstochowy

Napisany 28 marzec 2010 - 19:50

Demontaż wzmacniacza momentu. raczej sie nie da bez rozpoławiania

#27 Share Arkadius

Arkadius

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 84 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mazowieckie

Napisany 28 marzec 2010 - 20:11

Demontaż wzmacniacza momentu. Witam , bez rozpoławiania nic się nie da zrobić, a zaspawanie to niedobry pomysł. Wystarczy wymienić : tulejkę , pierścionki, zużyte tarczki i raczej mikro pompkę , tuleję radzę wcisnąć na klej.Po wymianie tych elementów zająć będzie biegał kilka latek, przy okazji sprawdzić taśmę żeby za rok nie stracić żółwia. Części są dosyć tanie, gorsze jest rozbieranie wiec najlepiej zrobić raz a porządnie.

#28 Share Lukaszjarm

Lukaszjarm

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1438 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 28 marzec 2010 - 20:15

Demontaż wzmacniacza momentu. jak tak bardzo juz chcesz spawac to wystarcxzy spuscic olej i z prawej stronu jest taka prostokatna osłona ja odkrecasz i masz zołwia i spawasz .ale nie polecam bo jak zaspawasz a nie sciagniesz jednego pierscienia segera to jak przyjdzie naprawiac skrzynie to jest pzerabane . ale lepiej go naprawic albo calkiem wyrzucic i zmienic walek i wszystko bedzie działało

#29 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3925 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 28 marzec 2010 - 20:21

Demontaż wzmacniacza momentu. Spróbuj podciągnąć hamulca bo to on jest odpowiedzialny za "żółwia" a jeżeli to nie pomorze to z prawej strony odkręć dekiel i tam będziesz widział cały mechanizm zespawaj kosze razem i po problemie.
Nie polecam spawania, a co jest na zającu???
Bo czas robocizny max 2 dni bez ściągania kabiny.

Popieram poprzednika, Ja jestem po naprawie wzmacniacza koszt to ok. 400 zł.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#30 Share tomek73

tomek73

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 7796 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pod Wałbrzychem Dolnośląskie

Napisany 28 marzec 2010 - 20:26

Demontaż wzmacniacza momentu. Opisałem to w temacie ;wzmaczniacz momentu; ale jak się sprężysz to go w dzień naprawisz.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Demontaż wzmacniacza momentu. Dzisiaj, 14:06
  •  

#31 Share Mariusz15

Mariusz15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mielec
  • Zainteresowania:ładne dziewczynki szybkie samochody i dochodowe rolnictwo

Napisany 28 marzec 2010 - 20:58

Demontaż wzmacniacza momentu. taśme już regulowałem w sobote nawet wymieniłem uszczelniacze na tłoku który ją zaciąga ale dalej na zajacu się ślizga koszt naprawy nie ma znaczenia tylko o czas mi tu chodzi więc jednak chyba za spawam jak tylko dowiem się jak wiosne prze robie a potem itak myśle nad zmianą na 1224 albo coś w tym rodzaju

#32 Share mercedes250d

mercedes250d

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 340 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:warmia
  • Zainteresowania:wszechstronne

Napisany 28 marzec 2010 - 21:05

Demontaż wzmacniacza momentu. Witam kolega Tomek73 ma rację to jest robota na kilka godzin dla tych co się znają dzielisz go na pośredniej odjeżdżasz i żółw jest na wieszchu chwilę na wymianę następnie celny najazd parę śrub i heja w pole.chyba że jak wspomniał kolega 'Sadek'będziesz zdejmował kabinę to wtedy faktycznie nie wiem czy do Bożego Narodzenia się wyrobisz ;) Pozdro.

#33 Share darko

darko

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 60 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Koźmin Wielkopolski

Napisany 28 marzec 2010 - 23:59

Demontaż wzmacniacza momentu. jeżeli nie chodzi o kasę to też jestem za naprawą ja zaspawałem i potem by się w różnych sytuacjach
przydał fakt też sprzedałem później ale kupujący na to paczył a do tego czasu może zmienisz zdanie co z sprzedażą i wtedy będziesz bez żółwia.

#34 Share Ginterpol

Ginterpol

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 388 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:TCZEW

Napisany 29 marzec 2010 - 08:19

Demontaż wzmacniacza momentu. a nie możesz wiosny przejechać na żółwiu??
jak zespawasz to koszty wymiany części mogą przekroczyć 2000zł.

#35 Share Mariusz15

Mariusz15

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 165 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:mielec
  • Zainteresowania:ładne dziewczynki szybkie samochody i dochodowe rolnictwo

Napisany 29 marzec 2010 - 11:51

Demontaż wzmacniacza momentu. nie no ja je jednak za spawam tylko chce żeby ktoś mi mondrze wszystko wytłumaczył jak to ztobić

#36 Share koonanreal

koonanreal

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 28 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubuskie

Napisany 29 marzec 2010 - 19:00

Demontaż wzmacniacza momentu.

jak tak bardzo juz chcesz spawac to wystarcxzy spuscic olej i z prawej stronu jest taka prostokatna osłona ja odkrecasz i masz zołwia i spawasz .ale nie polecam bo jak zaspawasz a nie sciagniesz jednego pierscienia segera to jak przyjdzie naprawiac skrzynie to jest pzerabane . ale lepiej go naprawic albo calkiem wyrzucic i zmienic walek i wszystko bedzie działało



dokładnie. Pamiętać należy też o tym, że przy spawaniu opiłki zostają na dnie. Jak wiemy pompa zasysa z dołu. Nie będę już się rozwodził co będzie jak pompa zassie takiego gluta:(;)

pozdrawiam

#37 Share Sadek

Sadek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 3925 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Ciechanów

Napisany 29 marzec 2010 - 19:11

Demontaż wzmacniacza momentu. Pisałem o ściąganiu kabiny ale wzmacniacz się robi bez ściągania kabiny jedynie się przód unosi aby 2 górne śruby odkręcić.

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878


#38 Share 4368764

4368764

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 62 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 29 marzec 2010 - 19:25

Demontaż wzmacniacza momentu. Ja to jak większość też bym nie zaspawał jest to bardzo przydatna rzecz a tak po za tym to, to jest jedyny bajer w tym ciągniku. A co do sprzedaży to na pewno będzie ciężej się go pozbyć.

#39 Share pawlus224

pawlus224

    Rolnik z zamiłowania :)

  • Members
  • PipPipPip
  • 1982 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie - LLE
  • Zainteresowania:Ciągniki i maszyny rolnicze czasów PRL-u:)

Napisany 30 marzec 2010 - 20:41

Demontaż wzmacniacza momentu. Ja jak kupowałem 80 to zadna nie miała sprawnego wzmacniacza :) i nie miałem okazji jezdzic takim ciagnikiem z sprawnym wzmacniaczem :) szkoda bo taki bajer przy dynamice ciezkiej 80 by sie przydał :)

ZAKUPIĘ KOSIARKĘ ROTACYJNĄ FAMAROL 1,65M

WYŁĄCZNIE WOJĘWÓDZTWO LUBELSKIE .


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Demontaż wzmacniacza momentu. Dzisiaj, 14:06
  •  

#40 Share daro74

daro74

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 82 postów

Napisany 31 marzec 2010 - 20:19

Demontaż wzmacniacza momentu. jeśli juz chcesz koniecznie spawać to przyspawaj satelity do kosza, a nie do bębna oraz poluzuj taśmę

Podobne tematy