Skocz do zawartości

Zdjęcie

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym


12 odpowiedzi na ten temat

#1 Share sokol22

sokol22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 27 lipiec 2009 - 10:25

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Witam! Mam następujący problem z silnikiem DEUTZ-a. Przeprowadzałem w nim remont-wymienione pierścienie ponieważ był lekko przegrzany. Wymiany wymagał też jeden z cylindrów razem z tłokiem,reszta OK. Pompa paliwowa i wtryski sprawdzone i jest OK lecz silnik gdy jest zimny nie chce zapalić... Po samostarcie zapali,potem ciepły pali bez problemu a zimny nie chce zapalić... Proszę o pomoc.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Dzisiaj, 15:16
  •  

#2 Share drejsyk

drejsyk

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 112 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:zachód

Napisany 28 lipiec 2009 - 20:30

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Słaba pompa wtryskowa. przerabiałem to kilka razy, ciepły pali z zimnym problem,ten co sprawdzał pompe niezna się na regeneracji,mugbyś zrobic prube z olejem żeby zwiększyc ciśnienie

#3 Share sokol22

sokol22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 29 lipiec 2009 - 13:35

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym No więc muszę jeszcze z tą pompą w takim razie... :D Rano nie mogłem go zapalić to wziąłem taką pochodnię ogrodową i zapaloną zbliżyłem do filtra powietrza (obudowę oczywiście zdjąłem) i zapalił nawet lekko..

#4 Share volf

volf

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 173 postów

Napisany 30 lipiec 2009 - 00:52

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Kolego, a czy wymieniałeś uszczelki pod głowicami? Należy wiedzieć, iż występują one w kilku grubościach i jeśli da się za grube to będzie słabe sprężanie i taki właśnie problemy z odpalaniem...

#5 Share sokol22

sokol22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 30 lipiec 2009 - 09:14

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Uszczelki pod głowicę były dobierane odpowiednie do tego modelu silnika..

#6 Share Platek

Platek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 06 sierpień 2009 - 16:31

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Cześć
Ja ma troche inny problem ale tez z tym silnikiem, mianowicie strasznie wyrzuca mi olej przez odpowietrzenie silnika, jakies 2 litry dziennie!!!! stało sie tak dość szybko, w ciagu kilku. nie wyrzucał prawie wcale i nagle az tyle wywala. Jak moze być przyczyna?

#7 Share sokol22

sokol22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 07 sierpień 2009 - 09:17

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Miałem podobny problem. A nie przegrzałeś silnika? W przegrzanym może powstawać duża kompresja i wyrzuca olej odpowietrzeniem.. Zmiana pierścionków pomoże.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Dzisiaj, 15:16
  •  

#8 Share Platek

Platek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 07 sierpień 2009 - 15:58

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Nie wiem czy przegrzałem, chyba nie. w przedostatnim cylindrze jest czujnik temperatury, kiedyś go sprawdzałem i działał, tylko nie wiem przy jakiej tamperaturze sie załączał...
w zeszłym sezonie poszedł mi simmerring na pompie i troche hydrolu dostało mi sie do silnika, nie wiem ile tak jezdziłem. słyszałem ze hydrol rozgrzewa sie do wyzszych temperatur i silnik mógł sie troche przegrzać.
Gdzie mozna kupic same pierścionki, ewentualnie z tłokami nadwymiarowymi? bo zazwyczaj to całe zestawy naprawcze oferują a mi cylindry nie potrzebne bo sobie stare ewentualnie przeszlifuje.

#9 Share sokol22

sokol22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 07 sierpień 2009 - 20:56

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym W moim przegrzanym trochę silniku pomogły same pierścionki. I możesz kupić same pierścionki np na allegro ale polecał bym raczej sprawdzony sklep. A skąd jesteś?

#10 Share Platek

Platek

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 6 postów

Napisany 09 sierpień 2009 - 01:36

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Z okolic Radomia. chyba w Łodzi jest jakas hurtownia z częściami, prowadzi sprzedaż wysyłkową. Może zna ktoś coś blizej?
Mam nadzieje że mi pierscienie nie popękały bo cylindry porysują.

#11 Share sokol22

sokol22

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 7 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Łomża

Napisany 09 sierpień 2009 - 10:14

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Jeśli popękały to dużo nie porysują. No ja niestety jestem z okolic Łomży i pierścionki kupowałem a firmie HSD w miejscowości Księżyno k/ Białegostoku. Mają tam dobre części do silników DEUTZ-a ale nie wiem czy prowadzą sprzedaż wysyłkową bo warto by było.

#12 Share pawel885

pawel885

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2720 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Mazowieckie

Napisany 13 listopad 2009 - 13:56

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym W Walendowie koło Nadarzyna firma FAST wyłączny przedstawiciel DEUTZ AG w Polsce .Bralem tam części do F6L913 ceny kosmiczne ale oryginal Deutz

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Dzisiaj, 15:16
  •  

#13 Share qunsht

qunsht

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 wrzesień 2010 - 17:45

Problem z silnikiem DEUTZ-a 6-cio cylindrowym Witam, ja mam takie pytanie posiadam ciągnik DF DX 6.30 z silnikiem F6L 913, strasznie się grzeje i przez odpowietrzenie leci biały dym(straszne ilości przy dużej temperaturze), na pierwszym tłoku ma słabe ciśnienie na 2 tłoku ma 8, a jakie powinien posiadać ciśnienie prawidłowe?

Podobne tematy