janusz14

Ursus C-360, problem z WOM

Polecane posty

Alamo    1514

W takiej sytuacji skręca się cięgło zostawiając "aptekarski Luz" łożyska oporowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, pawel100474 napisał:

Za dużo przedłużyłeś wystarczy 2-3cm a ty ile wydłużyłeś i będzie ok. Pozdrawiam.

 

2-3cm przedłużyć to nic nie da, odczuwalne jest przy ponad 5cm (ja polecam o 8 przedłużyć wtedy leciutko chodzi) 

 

4 godziny temu, KroneMat napisał:

Mam pytanie jak wyregulować sprzęgło 2-giego stopnia w c-360 ? Od czasu przedłużenia dźwigni do sprzęgła aby lżej się naciskało nie wyłącza wałka nawet po naciśnięciu pedału do oporu.

1 stopień ten od biegów to tam 2mm od łożyska oporowego, a 2 stopień to tak ok 8mm dalej i u mnie wszystko śmiga :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

spore róznice ,miedzy stopniami ,swój wycisk przedłużyłem o 7 i tarcza jezdna ustawiona na 2 a walka na 4  mm ,sugerował bym metodę prób i blędów ,bo taka przeróbka jest indywidualna ,zalezna od zużycia lapek docisku i tarcz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Ja jak przedłużyłem sam pedał to mam teraz taką dźwignię że drugiego stopnia szukam pod podłogą, ehh...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Przedłużenie? A po co komu to potrzebne  :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543
1 godzinę temu, Adi96 napisał:

Przedłużenie? A po co komu to potrzebne  :D

Podest kabiny mam na równo z górą skrzyni i oryginalnie pedał blokował się o kabinę. Przedłużyłem na szybko dziada ale brak drugiego stopnia :( 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825
10 godzin temu, Adi96 napisał:

Przedłużenie? A po co komu to potrzebne  :D

Nastolatkom :D

  • Haha 2

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KroneMat    17
8 godzin temu, bears napisał:

Podest kabiny mam na równo z górą skrzyni i oryginalnie pedał blokował się o kabinę. Przedłużyłem na szybko dziada ale brak drugiego stopnia :( 

Też nie miałem drugiego stopnia po przedłużeniu. Tak jak ktoś wcześniej napisał musisz skrócić cięgno,u mnie pomogło :12_slight_smile:

Edytowano przez KroneMat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Tak tak, wiem że muszę skrócić cięgno przy skrzyni, ale dzięki :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
buszek    2

Witam ,  awaria w ursus c 360 mam problem wajcha od włączenia /wyłączenia wałka jak i podnoszenia jest luzna tak jakby urwana ( lata luźno ) 

Co robić  Panowie ?  co się  mogło stać  ? 

 

z góry dziękuję za odpowiedz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeszczakk    0

Również mam problem z wom .Dziś rano przygotowywałem sie do rozwożenia obornika ,podpiełem rozrzutnik chciałem podpiąć przekaźnik ale nie mogłem wyłączyć wom (nie był wyłanczany od września ponieważ chodzi w tuże) ciągnełem dzwignie przez rurkę i nic tylko zabezpieczenia sie urywały.Właśnie wróciłem z garażu zdjełem dekiel i nie idzie wyłączyc . Odkręciłem u dołu pod skrzynią ta rewizję łapkami prubowałem ten tryb cofnąć ale działa jak sprężyna wraca spowrotem . Co mogę jeszcze zrobic żeby go wyłączyć i działało poprawnia 

Edytowano przez jeszczakk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
buszek    2
3 godziny temu, Alamo napisał:

Urwane cięgło dzwigni od środka,pokrywa do zdj.

i rzeczywiście w sumie tak było :) ale co może być  przyczyną  tego ?  ? ogólnie strasznie opornie zawsze wchodziła ta dźwignia bardzo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Sprzęgło dobrze wyregulowane,czy ze zgrzytem włącza?zatrzask o nieodpowiednim nacisku,wykręć go ,sprawdź czy lekko działa bez.Przygięty widelec listwy przesuwnej od strony silnika,ustawić listwę na włączony wom,sprawdzić czy tryby się zgrywają

@jeszczakk  w taki sposób od dołu nie wyłączysz,widelec jest tak długi że Ci go przegina,w ten sposób nie ma siły bezpośredniej nacisku na listwę,lepiej podsadz stalowego pręta od czoła listwy i próbuj na przewagę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati5720    44

Mam problem z włączaniem wom w 3p dźwigienka nowa założona która ciąga wodzik i po prostu omyka jakby kiedy chcę załączyć wom,jak ruszam samym wodzikiem to działa lekko i załącza. Czy to może być wyrobiony wodzik ? Znak lekko widać że wytarty. 


"John Deere bez kompromisów" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Co znaczy omyka.. wyskakuje z listwy? Może podkładek od wewnątrz podsadziłes podkładkę przez co wyskakuje z listwy.Jak nie przetnij dźwignię na pół i przespawaj w odpowiednim kierunku 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati5720    44

no na to wygląda że dźwigienka wewnątrz przeskakuje po listwie 


"John Deere bez kompromisów" :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Podsadziłes podkładki od wewnątrz i dźwignia odeszła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
buszek    2

i kolejny problem jedna rzeczy naprawiona  pisałem tutaj już  i muszę  ponownie w innej sprawie napisać .

 

Po orce i ściągnięciu pługu założyłem brony  wjechałem w pole  chce opuszczać brony  i tutaj się zaczyna problem -> Brony strasznie powoli się  spuszczały i już  niestety się nie dało ich podnieść ...  dodam że wałek się  kręci ciągle ... 

Z góry dziękuję  za pomoc / podpowiedz co to może być  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jeszczakk    0

Miałem ten sam problem u mnie była pęknięta ta tuleja od napędu pompy bez rozpołowienia sie nie dało naprawić

IMG_20180404_221208.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flakns    16

Problem z WOM, podczas prasowania nagle zgrzyta w tylnim moście i staje wałek, wcisne sprzęgło na 2 sek, puszczam i jest ok. Jedną kulke zrobie i nic a na innej potrafi tak ze 3 razy sie zrobić. Dzwoniłem do mechanika to powiedział że frezy na wałku lub tuleji. Rzeczywiście to będzie przyczyną?? I czy faktycznie bez rozpoławiania nie wymieni się tej tuleji napędu pompy tak jak mówi mechanik, znalazłem taki poradnik http://darmowyinternet.net/forum/temat-wom-walek-odbioru-mocy-w-ciagniku_1038

Jest jakieś okienko z prawej strony ponoć. Ten dłuższy wałek to nie przechodzi przez całą skrzynie?? Dodam jeszcze że od dłuższego czasu był problem z załączeniem jak i wyłączeniem wałka pod obciążeniem, szczególnie przy prasie. Przy załączaniu było czasami słychac jakby tryby biły o siebie ale nie chciały wskoczyć. W maju wymieniany był napęd WOM z przodu skrzyni biegów ale to pewnie nie ma znaczenia.

 

Wiem dłużo pytań ale proszę o jakiekolwiek porady osoby co miały z WOM doczynienia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Aby móc pracować dalej wystarczy zrobić z drewna klin długości 25 cm grubości 5x5cm.Klin opierasz na zatrzask,podsadzając pod dźwignię wom aby nieco się uniosła,możesz tak pracować bez remontu wiele lat.Problem jest w moście,jest tam widelec przesuwny na wodziku, widelec potrafi wyginać,ale przyczyna jest taka że dostał też luzu na czopie wodzika,przez co cofa tą tuleje ze zdjęcia do tyłu która jest suwania do włączania wom, a która w środku ma wieloklin,a w niej jest -wałek wom,który ma ma wąski wieloklin na końcu.Wystarczy że widelec dostanie luzu,i cofa rurę, wielokliny nie zazębiają.Wałek wom wyjdzie przez tył,ma ok 80cm dł.Wałek wom jest zbyt twardy,problem jest z wałkiem rurowym on się wyrabia.Jest do wymiany, do wymiany jest również widelec.

Okienka z prawej strony nie ma.

Dnia 28.06.2018 o 08:01, pawelkx napisał:

Czy do wymiany uszczelniacza won trzeba spuszczać olej?

Nie,jeżeli posiadasz odpowiednią górkę do przechyłu,w ostateczności pozostaje wpaść przodem do rowu

Edytowano przez Alamo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flakns    16

Zatrzask miałem właśnie wykręcony nieco, co dodatkowo mogło pomóc cofać się tej tuleji. Czyli normalnie klina położyć pod dzwignie załączania by nie opadała do samego dołu i będzie ok?? Byłem teraz przy ciągniku i wyłączałem i załączałem wałek i za trzecim razem znowu nie mogłem załączyć (ciągnik zgaszony i nic pod wałek nie podłączone), słychać było tylko to stukanie metalu o metal w moście. Dopiero jak ręką lekko przekręciłem wałek to załączył bez problemu, to też winne widełki czy tuleja a może napęd pompy (przy nim wymieniałem zimą jedne z trybów i łożysko. Drażni mnie szczególnie że często nie mogę wyłączyć wałka jak jest pod prasą i jak cokolwiek muszę przy niej wyczyścić to muszę gasić ciągnik.

Co do okienka to chodziło o takie małe na początku skrzyni biegów by móc zdjąć zeger z wałka tego co przechodzi przez skrzynie aby go wysunąć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Legend115
      Witam wszystkich . Czy ktos ma wiedze jak zalaczany jest wom ,sprzeglo womu w landini legend 115 96r mam zamiar nabyc taki ciagnik ale brak mi wiedzy na jego temat . Moze ktos ma instrukcje od tego ciagnika i muglby sie nia podzielic
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj