Skocz do zawartości

Zdjęcie

Czy kosic w pełnym słońcu?


25 odpowiedzi na ten temat

#1 Share jd3

jd3

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Maciejowice
  • Zainteresowania:Rolnictwo motoryzacja

Napisany 23 lipiec 2009 - 14:23

Czy kosic w pełnym słońcu? Witam
Kombajn mam od pieciu lat. Zeszłe sezony kosiłem tylko u siebie i jakos dałem rade jak było chłodno. A teraz mam sporo zamowien i musze kosic kilka całych dni. I moje pytanie: czy kombajn wytrzyma takie temperatury gdy w cieniu jest 35 a w słoncu 40. Ja to jakos wytrzymam bo mam kabine z nawiewami ale czy wytrzymaja podzespoły??? :rolleyes:
Jest jedna rzecz czym Polska moze sie pochwalic - to ciagniki marki Ursus

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Czy kosic w pełnym słońcu? Dzisiaj, 09:24
  •  

#2 Share Kamil6920

Kamil6920

    Użytkownik

  • userphoto
  • Members
  • PipPip
  • 63 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo & Informatyka & Mechanika.

Napisany 23 lipiec 2009 - 14:26

Czy kosic w pełnym słońcu? Moim zdaniem temat bezsensowny kolego jd3 nie obrażaj się o to. A co Ci gorąc przeszkadza? patrz czy się nie grzeje i najlepiej rób przerwy, to nic nie powinno się dziać.Pozdrawiam

#3 Share Arni

Arni

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1234 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. warmińsko -mazurskie

Napisany 23 lipiec 2009 - 14:28

Czy kosic w pełnym słońcu? Powinien wytrzymać przecież to kombajn który będzie pracował w żniwa, a wiec konstruktorzy wiedzieli że będzie pracował w gorących warunkach :rolleyes: Trochę dziwne pytanie.
17 lutego 2007r - 17 lutego 2012 pięć lata na af!

#4 Share tommy66692

tommy66692

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4466 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 lipiec 2009 - 14:32

Czy kosic w pełnym słońcu? Kombajn wytrzyma-gorzej z Tobą :rolleyes:

#5 Share jd3

jd3

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Maciejowice
  • Zainteresowania:Rolnictwo motoryzacja

Napisany 23 lipiec 2009 - 16:37

Czy kosic w pełnym słońcu? A bo moj znajomy ktory juz wiele lat ma kombajn mowił mi ze on nigdy nie kosi gdy jest bardzo goraco poniewaz grzeja sie paski i beda slizgac i moze dojsc do zapłonu. Troche mnie tym przestraszył :rolleyes:
Jest jedna rzecz czym Polska moze sie pochwalic - to ciagniki marki Ursus

#6 Share brzozak2

brzozak2

    AF upada!!!!

  • V.I.P.
  • rank
  • 6036 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 23 lipiec 2009 - 16:47

Czy kosic w pełnym słońcu? pasek sieczkarnie pracuje z taka predkoscia, ze temperatura na zewnatrz nie ma wiekszego znaczenia i jakos nic mu sie nie dzieje. powiedz sasiadowi, ze zabobony glosi, jesli kontrolujesz temperature silnika to nic zlego sie nie stanie.
Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

#7 Share tomu

tomu

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 447 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 23 lipiec 2009 - 16:48

Czy kosic w pełnym słońcu? A widziałeś żeby ten znajomy nie kosił jak jest upał?? Powiedz mi czy jak np: dzisiaj jest upał a jutro i kolejne dni ma być burza to też nie bedziesz kosił?? Kombajn jest od tego żeby w mrozy i upały kosic.
Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

#8 Share Gago

Gago

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 624 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Lubelskie

Napisany 23 lipiec 2009 - 17:37

Czy kosic w pełnym słońcu? Mszyna wytrzyma to :rolleyes: tylko patrz się czy się nie grzeje za bardzo bo może dojśc do awarii :huh: Ja co rok kosze w takie upały i jakoś mi Bizon daje rade to i twój da rade napewno kombajn :(
Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

#9 Share jd3

jd3

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Maciejowice
  • Zainteresowania:Rolnictwo motoryzacja

Napisany 23 lipiec 2009 - 20:17

Czy kosic w pełnym słońcu? Ok dziekuje wam. Powiem sasiadowi ze tkwi w bledzie
Jest jedna rzecz czym Polska moze sie pochwalic - to ciagniki marki Ursus

#10 Share krzych2007

krzych2007

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 125 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:podkarpackie RBR

Napisany 23 lipiec 2009 - 21:04

Czy kosic w pełnym słońcu? Kombajn sie nigdy nie zapali jesli nie bedzie jakiejs awarii, np układu elektrycznego lub np wariatora (przekładni bezstopniowej), albo po prostu zablokowania elementu przez co spali sie pasek a od niego kombajn.
Trzeba miec oczy dookoła głowy, sprawdzać czujniki i kosić,
Ursus 1014, c-385, c-360, MTZ-82, DT-75, koparka Białoruś, Agregat Rabe Werk 250, Claas Mercator 60

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Czy kosic w pełnym słońcu? Dzisiaj, 09:24
  •  

#11 Share maresek2

maresek2

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kujawsko-pomorskie, Powiat Sepoleński
  • Zainteresowania:Motocykle, motoryzacja, i wszystko po troszku.

Napisany 23 lipiec 2009 - 21:14

Czy kosic w pełnym słońcu? Moim zdaniem jest to maszyna skonstruowana do tego zeby pracować, i konstruktorzy pomyśleli o tym.
Możesz częściej najwyżej spoglądać na temp. wody, i ewent. na temp i inne czujniki mieć na oku, łożysk młócarni, jazdy i to wszytko.

#12 Share Wacek21

Wacek21

    Farmer ze śląska

  • Members
  • PipPipPip
  • 1845 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Powiat cieszyński
  • Zainteresowania:Rolnictwo, Disco Polo :D

Napisany 24 lipiec 2009 - 07:43

Czy kosic w pełnym słońcu? jesli nie powinno sie kosic w upalne dni to kiedy nalezy kosic?? :rolleyes: Moim zdaniem lepiej niech juz jest to 30 pare kresek, kombajn to wytrzyma my tez i koscic cale dnie. niz jakby mialo padac i begac jak szalony zeby zdazyc :huh:
Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

#13 Share szczupak

szczupak

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 285 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Kozia Wola :)

Napisany 24 lipiec 2009 - 08:23

Czy kosic w pełnym słońcu? ja słyszałem opinie że claasy lubią się palić a to wszystko od znajomego u ktorego kombajnista wrzucił peta za siebie i kombajn sie zapalił :rolleyes: . Podobno rzepaku nie powinno się kosić w pełnym słońcu bo się wysypuje tylko najlepiej pod wieczór :huh:
,,Nigdy nie podpisałbym się własnym nazwiskiem pod produktem, który nie ma w sobie tego, co jest najlepsze we mnie'' - John Deere :)

#14 Share oFsik

oFsik

    Moc dostarcza Zetor

  • Members
  • PipPipPip
  • 1780 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Rzeszowa

Napisany 24 lipiec 2009 - 08:54

Czy kosic w pełnym słońcu? Jeśli kombajn jest dobrze przygotowany to niema żadnych obaw. Wszystko musi być nasmarowane pasy napięte i komora silnika w miarę czysta.
Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

#15 Share Ferdek07

Ferdek07

    Ferdek07

  • Members
  • PipPipPip
  • 7703 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 24 lipiec 2009 - 08:59

Czy kosic w pełnym słońcu? @JD3 a Ty to harytatywnie kosisz że masz takie problemy? jeśli tak bardzo martwisz się o maszynę, bo wiadomo niby nic się nie dzieje, ale w praktyce różnie bywa, najczęściej niewytrzymuje układ chłodzenia i silnik się zagotuje jak przysyfi chłodnice, ale i jakiś uszczelniacz moze wywalić czy inne takei tam od temepratury, ale pzrecież jak chcesz zarobić to musisz ewentualne takie problemy wrzucić w koszta, a jak nie chcesz marnować sprzętu to bierz drożej za usługę he he, a jak się tak boisz to kup sobie dużą gaśnice albo ze 2 dodatkowe i do roboty :rolleyes:

#16 Share jd3

jd3

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Maciejowice
  • Zainteresowania:Rolnictwo motoryzacja

Napisany 24 lipiec 2009 - 11:50

Czy kosic w pełnym słońcu? Moze jestem troche przewrazliwiony po tych słowach znajomego... Koledzy ale chodzi mi oto ze jesli temperatura jest bardzo duza i do tego jeszcze dochodzi do grzania sie kombajnu to wystarczy ze jeden pasek troche przyslizga i zacznie sie palic. Nie wiem moze ja jestem jakis dziwny...
Jest jedna rzecz czym Polska moze sie pochwalic - to ciagniki marki Ursus

#17 Share zdruj77

zdruj77

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 393 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:wlkp

Napisany 24 lipiec 2009 - 12:01

Czy kosic w pełnym słońcu? no chyba trochę przeczulony w największym słońcu najlepiej się kosi zboże suche aż czeszczy zawsze z rana sprawdzaj dokładnie kombajn u nas pamiętam jeden przypadek z zapalenia kombajnu to jak kombajnista nie spuścił ręcznego trochę pokosił i taka kostka się zapaliła strach był co nie miara od tamtej pory on nie kosi tylko jego brat

#18 Share jd3

jd3

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 88 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Maciejowice
  • Zainteresowania:Rolnictwo motoryzacja

Napisany 24 lipiec 2009 - 12:07

Czy kosic w pełnym słońcu? Dobra dziekuje wam. Kończe z tym stereotypem slizgania paska i samozapłonu :rolleyes:
Jest jedna rzecz czym Polska moze sie pochwalic - to ciagniki marki Ursus

#19 Share proxy8441

proxy8441

    Włościanin

  • Members
  • PipPipPip
  • 1249 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląsk
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 26 lipiec 2009 - 16:59

Czy kosic w pełnym słońcu? co ty sie przejmujesz temperatura powietrza? trzeba sobie tylko uwazac na temp. wody i czy sie nie grzeje i ewentualnie jakaś przerwa w pracy :D

My siejemy, a Bóg daje plony.


Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Czy kosic w pełnym słońcu? Dzisiaj, 09:24
  •  

#20 Share kkk2006

kkk2006

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 254 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:kuj-pom

Napisany 26 lipiec 2009 - 19:34

Czy kosic w pełnym słońcu? Ja tam co roku kosze w pelnym sloncu i nic sie nie stalo. :D

Podobne tematy