Zaloguj się, aby obserwować  
piental

John Deere 6220 SE Proszę o opinie

Polecane posty

piental    0

mam zamiar kupić własnie tego johna bo jest na niego promocja a nie wiem czy to nie jest jakis feler, więc prosze pomóżcie!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witek    2

powiem tak jesli chodzi o serie SE juz to było poruszane na forum...jak masz kupowac serie SE to kup sobie nawet teoretycznie "słabszego" np: 6420 ale w wersji PREMNIUM take jest moje zdanie


2-08-2007 3400gram 52cm to mój Kacperek

12-07-2008 2831gram 43cm to moja Oliwia

2008-04-01 Firma Wit-Rol rozpoczyna działalności

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75

Mam podobne zdanie jak witek. Nie kupiłbym okrojonej czyli SE wersji John Deera. :P

Mam Premiumkę 6320 i jest to o wiele fajniejszy ciągnik od zwykłego: m.in: klima, pneumatyczny fotel, silnik zasilaniem Common Rail, mocniejszy podnośnik, koło 38 cali, skrzynia 24 biegi z 4 półbiegami i kilka drobnych rzeczy. :P

 

Dlatego na dzień dzisiejszy również kupiłbym Premium :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Panowie-jeżeli kolega Piental pyta o 6220 SE to zapewne nie pyta bez powodu-co by nie mówić SE jest o wiele tańszy od Premium...-jeżeli dla was 10000 Euro w tą czy tamtą stronę nie stanowi różnicy to ok-ale są też koledzy po fachu nie dysponujący takimi pieniędzmi.Wiem,wiem że ciągnika nie kupuje się na rok-ale często i gęsto są ważniejsze wydatki niż np.pneumatyczne zawieszenie fotela-żeby daleko nie szukać.Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    29

a nie myślałeś o jakimś innym ciągniku bo te jelonki są gorzej wyposarzone od Forterry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    75
Cytat
ale często i gęsto są ważniejsze wydatki niż np.pneumatyczne zawieszenie fotela-żeby daleko nie szukać.

 

Pneumatyczny fotel kupujesz raczej dla swojego kręgosłupa dlatego warto dopłacić.

 

Cytat
a nie myślałeś o jakimś innym ciągniku bo te jelonki są gorzej wyposarzone od Forterry

 

SE możliwe (co ma Forterra więcej od Jelonka, chyba JD ma 4 półbiegi a Forterra 3), ale co do Premiuma to Forttere nie można porównywać. :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hvb3000    7

John Deere jest napewno lepszy, bo cały głównie jest z odlewów. A zetor świeci śrubami.

W zetorze za samą klime trzeba dać 7 tys. zł

Link do wyposażenia Wypas

 

Co do promcji, to mój wuj powtarza: "Kupujesz w promocji, kupujesz dwa razy"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

do czego ma byc używany ten ciągnik???może lepiej 5720???moc podobna ale zawsze gabaryty mniejsze...


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
a nie myślałeś o jakimś innym ciągniku bo te jelonki są gorzej wyposarzone od Forterry

To u góry to nieprawda.Jedyne czym Forterra góruje nad JD to udźwig.Ale czy w czterotonowym ciągniku udźwig rzędu bez mała sześciu ton jest aby wymagany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz4255    10
John Deere jest napewno lepszy, bo cały głównie jest z odlewów. A zetor świeci śrubami.
Tak mocniejszy tylko że jak ci się kawałek odlewu urwie to trzeba dokupić całą część a gdy go nie ma to bierzesz nową śrubę i po kłopocie (śruby też mają różną wytrzymałość) pozdro :wacko:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek3222    3

Hehe co ty wogóle porównujesz wytrzymałośc np. pełnej ramy w JD to konstrukcji nośnej Zetora ? Zetor nie ma szans , odlew jest o wiele bardziej wytrzymalszy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Zetor też jest cholernie wytrzymały-przynajmniej mój stary 7211-czasami sam się dziwię-bo teoretycznie powinien już parę razy pęknąć przy pracy z ładowaczem (odpukać w niemalowane :wacko: ).O jakie odlewy wam chodzi ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Szczerze mówiąc to nie zastanawiałem się nad technologią wytwarzania owej ramy ale czy aby to odlew jest-raczej wygląda to na coś wytwarzanego metodą walcowania (tylko ciekawe czy na gorąco czy na zimno)-fakt na końcu są tam jakieś odlewy wspawane-a może ktoś na AF się orientuje ?Jutro sprawdzę.

Już sprawdziłem :wacko:-wygląda na wypraskę-ciekawe z jakiej stali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

odpowiedniej :wacko:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

JD robione w Niemczech maja ramę z blachy (wcale nie takiej cienkiej), a JD z stanów mają ramy odlewane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12

a co do ramy jak ona jest przymocowana? na całej długosci przymocowana jest dio poszczególnych elementów czy na osi w szczycie jak mi się wydaje po jej wyglądzie i wzdłóż silnika?

 

tak przy okazji kiedys gdzies na Off Topic poruszony został temat 4 cylindrowych ciągników w 4 obrotowych i fakt ze moga byc przełamane. ja uważam patrzac tak na takie zestawy które u mnie smigają ze one maja dodatkowe wzmocnienie antyprzełamaniowe-chodzi mi tu o zamocowanie tora-bo tur jednoczenie pełni rolę dociazenia a rama która jest na ciągniku przymocowana jest przy tylnej osi oraz do silnika-swego rodzaju jest to rama pomoznicza (lkub przynajmniej półrama ale napewno wpływa na wytrzymałość)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1

he Pavel

 

Pełna rama to 1 element do które są przykręcane wszystkie inne cześć, a nie na odwrót tak jak to napisałeś. Ramy sie nie mocuje do niczego, bo jest ona sama w sobie konstrukcja samonośną, ale jak by sie juz doczepić szczegółów to jest osadzona na osi przedniej:)

 

Te płaskowniki wzdłuż które widziałem np przy ursusach, to NIE RAMA, to tylko elementy wzmacniające konstrukcje modułową (czyli składającą sie z wielu elementów) a ze odkręcają do tych płaskowników ramę tura to na pewno wzmacnia całą tą konstrukcje, ale dalej nie zmienia faktu ze naprężenia wzdłużne przebiegają również przez wszystkie podzespoły z jakich składa sie ciągnik o konstrukcji modułowej, a co nie występują w ciągnikach z pełną ramą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

a tak wogóle to słyszeliśće żeby jakieś ciągniki bez ramy pękały????bo ja tylko o ursusach i jakiś innych składakach :wacko:


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pavel    12

he mav* ja nic nie napisałem o ramie w ursusach tylko o plaskowniku od TURa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mav    1
a tak wogóle to słyszeliśće żeby jakieś ciągniki bez ramy pękały????bo ja tylko o ursusach i jakiś innych składakach :wacko:

 

 

ja znam osobiście kilka przypadków pęknięcia w połowie ciągnika. W: MF, Case, DF, Valtra, Zetor ze o ursusie nie wspone (kilka przypadków) Wszystkie bez wyjątku z winy użytkowników. No cóż spodziewali sie ze ciągnik powinien wytrzymać, ale sie nie udało :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
    • Przez Kuba1234444
      Witam mam pytanie dotyczące pracy silnika John Deere 6320 premium common rail
      pytanie dotyczy tego że za każdym razem jak odpalę ciągnik to na początku chodzi normalnie ale po około 10 min silnik nagle zaczyna pracować głośniej i bardziej klekocze
      co może byc tego przyczyną?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj