Zaloguj się, aby obserwować  
mareckii

Wyłącznik główny akumulatorów

Polecane posty

mareckii    0

Witam,

jak podłączyć wyłącznik główny akumulatorów ? ( ten co jest na dole, z lewej strony w kabinie) Rozdzielać plus, czy mase ?

Ciagnik Zeotr 8145

Macie może jakieś schematy elektryczne do tego ciągnika ? Przydatne również byłyby wszelkie książki napraw i katalogi z częściami...

 

Pozdrawiam i dziekuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mareckii    0

Dzięki za odpowiedz :rolleyes:

 

A posiada ktoś jakieś książki w wersji elektronicznej do zetora 8145 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Panowie, zakupiłem wyłącznik do Zetora 12145 i teraz wystarczy go zamontować. Miejsce jest standardowe przy pedale sprzęgła, ale jak go tam włożyć? Od przodu się nie da, od spodu też nie wiem jak miałby się tam zmieścić, a może gdzieś przy pedale sprzęgła w kabinie się coś rozbiera?


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A propo tego wyłącznika... Ja go dzisiaj wywaliłem... Cały czas śniedział i nie było dobrej masy na rozrusznik i dodam że przełącznik był zakładany rok temu jak kabine ściągałem do malowania. a teraz go nie mam bo po co jest potrzebny... pociągnąłem mase od automatu (pod siedzeniem) prosto do akumulatora i mam spokój i ciągnik odpala bez problemu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie wyciągałem go, po prostu on tam jest jako "ozdoba" może kiedyś go wyciągnę ale póki co mi nie przeszkadza...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
niebieski    31

Witam Panowie. Ja latem zakładałem ten wyłącznik, w sklepie zaoferowano mi dwa modele tańszy, ale większy i droższy mniejszy, podobno oryginalny zetora, kupiłem ten mniejszy, włożyłem go od spodu, ale łatwo nie było, prawdopodobnie z tym większym nie byłoby szans.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj