Skocz do zawartości

Zdjęcie

BIZON BS pompa paliwowa


7 odpowiedzi na ten temat

#1 Share lukasz12145

lukasz12145

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 140 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 19 lipiec 2009 - 18:16

BIZON BS pompa paliwowa witam mam taki problem bardzo ciezko jest mi odpalic mojego bizona jak postoi pare dni
podpompowuje paliwo i odpowietszam na filtrach paliwa no i po chwili zaskakuje ale gdzie jest odpowietsznik na pompi e wtryskowej w silniku sw680
z gory dzieki za odpowiedzi
dodam jeszcze ze zmieniłem wszystkie podkładki na nowe ale dalej sie meczy
a i mam pytanie czy pompka jak odkrecam i chce podpompowac ma lac ropa z tego cylinderka bo w prost tryska moim zdaniem nie bo w zetorze 12145 jak podpompowuje paliwo to kapka nie pujdzie a tu nsie leje

prosze o odpowiedzi posiadaczy tego typu
co moze byc problemem ze tyle kusze go krecic bo juz nie wiem

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BIZON BS pompa paliwowa Dzisiaj, 23:52
  •  

#2 Share K1ROVEZ

K1ROVEZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jeleniej Góry

Napisany 19 lipiec 2009 - 19:19

BIZON BS pompa paliwowa Ja co prawda nie mam BS-a, więc nie wiem gdzie jest odpowietrznik pompy, ale mi się taki sam problem regularnie powtarza w Rekordzie i za każdym razem winna jest ta śruba z zaworem która mocuje rurkę przelewu na pompie wtryskowej. Wymieniam ją i po kłopocie.

A co do tej ręcznej pompki, to też nie jestem pewien, ale chyba ciec nie powinno. Mi w SW 400 też ciekło, aż do momentu kiedy wymieniłem pompkę zasilającą razem z ręczną pompką na nową, bo wtedy przestało.
A jako ciekawostkę powiem, że na przykład w Mercedesie jest tak, że jak odpowietrzasz, to nie ma żadnych zaworków na filtrach, ani na pompie tylko pompujesz do momentu kiedy paliwo zacznie wyciekać właśnie przez ręczną pompkę (mowa tu o samochodzie), i to jest znak, że jest odpowietrzony. Trzy obroty rozrusznikiem i pali...

Ale jednak w kombajnie to chyba nie powinno ciec, to robi tylko niepotrzebny 'syf' w komorze silnika.
good God damn and other such phrases...

#3 Share lukasz12145

lukasz12145

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 140 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 19 lipiec 2009 - 20:07

BIZON BS pompa paliwowa no własnie ja tez szukam powodu czemu tak ciezko pali rurke z zawoerm wymieniłem na nowa i zaworki zwrotne
ale z drugiej strony tez szkoda wywalic 260zł za pompke reczna ale teraz wiem ze nie ma ciec
wiesz ja krece długo i nawet do 25sekund po 5 razy no to bez przesady tak za kazdym razem
jutro jade do serwisu i niech cos powiedzom ale tacy z niech fachowcy jak z koziej d**y trąba
ale mimo to prosze o odpowiedzi

#4 Share K1ROVEZ

K1ROVEZ

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 290 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:okolice Jeleniej Góry

Napisany 19 lipiec 2009 - 22:00

BIZON BS pompa paliwowa No dokładnie tak jak piszesz, jak u mnie padnie ten zaworek to też tak trzeba długo kręcić, teraz jak mam małe akumulatory, to już się tak nie da, bo wysiądą, ale jak kiedyś miałem duże i nie chciało mi się grzebać w komorze to też minimum trzy razy po 20 sekund to musiałem pokręcić, żeby załapał i przez chwilę 'chodził' nierówno, dopiero potem się normował.
Może Ci w serwisie coś doradzą, bo poza wszystkim to jest wnerwiające dość mocno (przynajmniej jak dla mnie...).
good God damn and other such phrases...

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BIZON BS pompa paliwowa Dzisiaj, 23:52
  •  

#5 Share ferdek1

ferdek1

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 650 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pow. Kępno

Napisany 20 lipiec 2009 - 18:52

BIZON BS pompa paliwowa A nie pomogło by założenie zaworka zwrotnego przed pompkom żeby paliwo nie schodziło ,mi schodziło w Merkatorze i pomogło coś podobnego http://moto.gratka.p...mm-9212944.html
wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

#6 Share lukasz12145

lukasz12145

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 140 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 20 lipiec 2009 - 20:41

BIZON BS pompa paliwowa nie nie chce nic kombinowac w nim i zadnych sztuczek robic maszyna ma chodzic
narazie zrobiłem kupiłem z trudem nowa pompke zasilajaca pompe wtryskowa od jelcza i do tego nowy separator bo mugł puszczac powietsze
zobaczymy co bedzie sie działo ale jak go odpowietszyłem to noramlnie zaskoczył po chwili długo sie nie meczył
a co do serwisu to gowno całe oni sie znaja oni nie wiedzieli co w nim jest najlepszym serwisem jestem sam
oni jako firma ni e mogli dojsc ładu w nim odstojniki montowali i duperele i go sprzedali ja go wziołem ale nie wiedziałem co z nim jest terzz dobrze wiem i jade i muwie ze zrobiłem i ze oni sa cwele i cieńkie bolki
zgobili czujnik obrotów młocarni i chcieli komputer wymieniac cos grzebali a ta dałem magnesik i juzt jest ok ale o czym tu bedziemy gadacc jak tam sa ludzie po 7 klasach :rolleyes:



nie nie chce nic kombinowac w nim i zadnych sztuczek robic maszyna ma chodzic
narazie zrobiłem kupiłem z trudem nowa pompke zasilajaca pompe wtryskowa od jelcza i do tego nowy separator bo mugł puszczac powietsze
zobaczymy co bedzie sie działo ale jak go odpowietszyłem to noramlnie zaskoczył po chwili długo sie nie meczył
a co do serwisu to gowno całe oni sie znaja oni nie wiedzieli co w nim jest najlepszym serwisem jestem sam
oni jako firma ni e mogli dojsc ładu w nim odstojniki montowali i duperele i go sprzedali ja go wziołem ale nie wiedziałem co z nim jest terzz dobrze wiem i jade i muwie ze zrobiłem i ze oni sa cwele i cieńkie bolki
zgobili czujnik obrotów młocarni i chcieli komputer wymieniac cos grzebali a ta dałem magnesik i juzt jest ok ale o czym tu bedziemy gadacc jak tam sa ludzie po 7 klasach :huh:

#7 Share AF7018

AF7018

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 55 postów

Napisany 26 lipiec 2009 - 09:40

BIZON BS pompa paliwowa Żeby się nie zapowietrzała pompa wtryskowa w rekordzie to trzeba delikatnie zmodyfikować układ zasilania paliwem.
W rekordzie do pompy wtryskowej dochodzą dwa przewody: jeden zasilający od strony napędu pompy biegnący od filtra i drugi przelewowy z drugiej strony korpusu połączony z przelewem z filtrów .
Aby nie dochodziło do zapowietrzania to należy zlikwidować ten przewód przelewowy a otwór w pompie zaślepić, ponieważ przez nieszczelny zaworek zwrotny (a przecież to tylko metalowa kulka bez żadnych gumowych uszczelnień) paliwo schodzi do zbiornika i po dłuższym postoju nie można odpalić.
W suprach było oryginalnie zrobione bez przelewu i tam się takie rzeczy nie działy, bo nawet jeśli z filtrów trochę paliwa zeszło to w pompie i przewodzie był zawsze zapas na odpalenie i dopompowanie przez pompkę nawet po bardzo długim postoju.
Ja mam tak od dawna zrobione w rekordzie i nigdy nie mam problemu z odpalaniem. Nawet po zimie wystarczą dwa obroty rozrusznikiem i pali.
Podejrzewam, że w BS-e będzie tak samo zrobione jak w rekordzie bo pompa wtryskowa jest podobna i trzeba zastosować patent j.w. a problemy znikną.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
BIZON BS pompa paliwowa Dzisiaj, 23:52
  •  

#8 Share lukasz12145

lukasz12145

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 140 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:dolnośląskie

Napisany 26 lipiec 2009 - 19:50

BIZON BS pompa paliwowa wymieniłem wszystkie zaworki zwrotne i separator i pompke i wszystko było dobrze
ale teraz jak postoi to musze z 15 sekund pokrecic i zapala zauwarzyłem po dniu pracy ze pompka puszcza paliwo i drugi filtr co czysci dokładnie lekko sie zpocił bo kuz na nim siedzi
przed wyjazdem wszystko wyczysciłem zobaczymy teraz co sie bedzie z nim dziac musze uszczelka wymienic miedziana na pompce i powinno byc z głowy a z tym przelewem to zobacze bo mam supra i stoi całą zime podchodze i za pierwszym razem zapala

Podobne tematy