Skocz do zawartości

Zdjęcie

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610


103 odpowiedzi na ten temat

#41 Share kamil41

kamil41

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1654 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 06 sierpień 2009 - 21:51

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 wiec z czym valtra jest taka dobra?? bo moim zdaniem to raczej jd to ona nie podskoczy

Ogłoszenia agrogrosik

  • agrogrosik.pl
  • agrogrosik.pl

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 Dzisiaj, 22:57
  •  

#42 Share thefarmer

thefarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów

Napisany 06 sierpień 2009 - 22:54

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 valtra góruje nad johnem między innymi swietnymi silnikami SISU :(

#43 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 06 sierpień 2009 - 23:23

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 Tak czytam co piszecie i mam juz taki metlik ze sam nie wiem co lepsze jest Valtra czy JD .. bo tez mam podobny dylemat jak Adrian tylkoz e w grw wchodza torche mniejsze modele a mianowicie Valtra N92 i JD 6230 nic innego.. na poczatku bylo ze Valtra i wogole potem po przemysleniu i poczytaniu na forum stwierdzilem z kuzynem ze JD bedzie lepszy bo jesy masywniejszy i lepiej sie nada do pracy polowych chociasz zaden z nich nie pojdzie w 4 obracanej bo maja za malo koni a za szerokie kapcie .. no i teraz czytajac wasze wypowiedzi sie zastanawiam co bedzie lepsze Valtra czy JD wiem ze co osoba to inna opinia i poglady .. ale wiem ze saidad ma 100Konnego Jelonka tylko ze z tych starszych i radzi sobie lepiej od Pronara 160konnego z takim samym sprzetem ..

Valtra napewno pewnie jest oszczedniejsza od JD .. ale JD wydaje mi sie ze jest bardziej wytrzymaly niz Valtra

#44 Share thefarmer

thefarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów

Napisany 07 sierpień 2009 - 06:34

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 no własnie jeśli ma 100 konnego jelenia ale z tych starszych modeli to gretuuje mu wyboru :( u nas PGR-y maja trzy john deere: 6910,6910 i 8410 .Pracuja u nich na ponad 1000 ha i spisuja sie znakomicie z tym ze przy ktoryms z z nich musieli wymienic rewers,. aha za to mój sasiad ma JD 6620 to wiecej stoi przez awarie niz jezdzi otatnia usterka to nowa instalacja 8000zł oraz przednia szyba 1000zł :) :) co do poglądów to ja osobiście jestem za valtra,kazdy ma swoje zdanie

#45 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 07 sierpień 2009 - 07:45

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 Kuzyn tez pierw gadał ze Valtra ale z tego co slyszalem i widzialem jak stalem w kolejce z rzepakiem jechał N121 i kopcila z dwiema nie za duzymi przyczepkami kazda tak ma czy tylko ta jest tak zle uzywana ze kopci .. bo slyszalem do iinego kolesia ze ten kierowca to Kat dla ciagnikow .. sasiad ma cos 6300 cos z tej seri jeszcze starszy no osttanio mu cos przedni naped poszedl

#46 Share Darkos

Darkos

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 21 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Warmińsko-mazurskie

Napisany 07 sierpień 2009 - 08:36

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 Z własnego doświadczenia wiem, że Valtry "puszczają dym" czasami przy uruchamianiu silnika i zwiększaniu obrotów, ale gdy już się wejdzie na odpowiednie obroty to nie powinny tego robić. Moja N111 czyli około 10 KM mniejsza od N121 bez problemu radziła sobie w żniwa z ładunkiem ponad 10t, a w sianokosy z około 16-18t ( wiem, że być może to nie dużo dla 120 KM, ale nie miałem okazji jeździć z większym ładunkiem), ale jak mój tata ostatnio powiedział "tym ciągnikiem trzeba umieć jeździć".

#47 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 07 sierpień 2009 - 08:48

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 teraz prawie kazdy ciagnik przy zwiekszeniu obrotow pusci dymek .. ale tamta Valtra to juz troche za mocno puszczala ale moze byc jak ty mowisz ze tym trzeba umiec jezdzic bo np. MF osiaga maks mocy przy 2tys obrotow a nie ktorzy mu gniota do konca a ciagnik zamiast zyskac moc to ja traci po wyzej 2tys obrotow i tylko pali wiecej .. jak gdzies na forum czytalem MF5455 pali jednemu kolo 15l w transporcie a inny uzytkownik tego samego MFa mowil ze jemu pali 6-7l wiec tez widac umiejetosc jazdy ..
wujka MF255 caly czas puszcza dymek a jak mu depniesz to leci wieksza hmurka .. no ale to stary jzu ciagnik po 3 kapitalkach ..

wiec Valtry tak jaka JD pewnie tez puszczal by dymek .. ale ktory z nim jest masywniejszy i wiekszy wykorzystanie mocy. np. w orce z tym samym plugiem powiedzmy 3x55; agregatem aktywnym i siewnikiem 3m .. bedzie sobie radzil lepiej??

#48 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 07 sierpień 2009 - 09:41

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 To, że JD produkuje teraz "szmelc" to gówno prawda!
Wiadomo,że kiedyś były mocniejsze ciągniki bo kiedyś skupiali się na mocy a teraz skupiają się na elektronice i chociaż siedzi sobie silniczek w ciągniku to i tak musi być podpięty pod elektronikę i wszystkie inne duperele i przez to zamiast zyskać mocy i się nie psuć oni tracą moc bo chociaż maja wybite więcej to tracą na tych wszystkich elektrycznych wzmacniaczach i im więcej elektroniki tym częściej ciągnik się psuje tak już jest po to aby serwis miał zarobek bo co za zarobek jest ze sprzedaży 2/3 dochodu taki producent ciągników zarabia z serwisu bo sama sprzedaż maszyn to tylko 1/3 całego dochodu i po to jest tyle elektroniki i psuje się każdy bo tak je robią aby się psuły i aby zarobić.

#49 Share thefarmer

thefarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów

Napisany 07 sierpień 2009 - 12:06

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 gdyby ciągniki robili tak aby sie psuły :( :) to nikt by ich przeciez nie kupowal.....

#50 Share adrian300895

adrian300895

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 740 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie/Mazury

Napisany 07 sierpień 2009 - 17:04

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610

też mają wersje, ja na swoje złego powiedzieć nie moge, ciekawe jest to że kolega Adrian uważa że df jest dobry a Lambo szmelc, Fendta też mam ale w porównaniu do DF to troche inna półka


A fendt w porównaniu do df-a to wyższa czy niższa półka :( :)

Kuzyn tez pierw gadał ze Valtra ale z tego co slyszalem i widzialem jak stalem w kolejce z rzepakiem jechał N121 i kopcila z dwiema nie za duzymi przyczepkami kazda tak ma czy tylko ta jest tak zle uzywana ze kopci .. bo slyszalem do iinego kolesia ze ten kierowca to Kat dla ciagnikow .. sasiad ma cos 6300 cos z tej seri jeszcze starszy no osttanio mu cos przedni naped poszedl


Mój kolega kupił valtrę N121 i mówił że na początku kopciła ale teraz jest spoko :)

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 Dzisiaj, 22:57
  •  

#51 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 07 sierpień 2009 - 19:49

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610

gdyby ciągniki robili tak aby sie psuły :( :) to nikt by ich przeciez nie kupowal.....


Naiwny jesteś!
Czy taka firma jak JD, DF, Fendt, MF i inne powie ci,że nawalają elektroniki po to aby ciągniki się częściej psuły? Nie bo ich nie będziesz kupował!
Ja jeszcze nie spotkałem się z sytuacją w której jakaś część nawaliła by w nowych ciągnikach zazwyczaj nawala elektronika za której naprawę trzeba dać kupę kasy.
I ty tego nie wiesz jak je robią, robią je tak aby były dobre, ale tak aby raz na jakiś czas coś siadało by serwis mógł zarobić.

#52 Share adrian300895

adrian300895

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 740 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie/Mazury

Napisany 07 sierpień 2009 - 20:01

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 Koledzy,traktor to nie samochód :( Tu trzeba tą całą elektronikę urzywać bardzo często i z tą elektroniką spędzać bardzo wiele godzin pracy.Firmy muszą ją jakoś zabiezpieczyć :)

#53 Share thefarmer

thefarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów

Napisany 07 sierpień 2009 - 21:34

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 @Kamilllo to raczej ty jestes naiwny mowisz ze firmy robia tak ciagniki aby sie psuły gówno prawda każdej firmie zależy na dobrym imeniu marki i stara sie wyprodukowac jak najlepszy towar!!
''po to jest tyle elektroniki i psuje się każdy bo tak je robią aby się psuły i aby zarobic'' gdyby tak było to raczej zachodnich sprzetów nikt by nie kupował wiec nie gadaj głupot!

#54 Share skiet135

skiet135

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 80 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Małopolska

Napisany 07 sierpień 2009 - 21:57

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 Z elektroniką jest całkiem inna sprawa gdy firma nie ma już na czym zarobić wsadza elektronikę. Mimo że cena produkcji takich szajbek jest mała to podwyższa cenę w porównaniu do mechanicznych odpowiedników. Oczywiście odpowiedniki mechaniczne często są tańsze i mniej upierdliwe od elektronicznych ale na czymś trzeba zarabiać.

#55 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 08 sierpień 2009 - 10:26

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 Słuchaj wiadomo, że każda marka chce przyciągnąć klientów i dlatego dba o jakoś wykonania i wygodę oraz robi wszystko aby wymyślić coś nowego zaskakującego przed konkurencją lub jeśli nie zdążą to skopiować to od innych.
Ja nie powiedziałem,ze robią tak aby psuł się jak najczęściej po prostu aby się w ogóle psuły nam taką historie z mercedesami co też jest porównaniem,że robili 124 bez elektroniki i się rzadko psuły i tak jest znam 3 gości w tym mój wujo mają 124 i rzadko nawalają a jeśli już coś nawali to coś co sami wstawili typu u wuja nawala gaz a u jednego znajomego szyberdach bo coś mu schrzanili jak wstawiali a potem zrobili kontynuację z elektroniką i zaczęły się psuć i dzięki temu serwis zaczął zarabiać bo wcześniej mieli mało roboty i mało zarobku.
Tak samo z ciągnikami nawalają elektroniki aby podnieść cenę ciągnika i go ulepszyć oraz zwiększyć prawdopodobieństwo popsucia dzięki czemu serwis zarobi na naprawie jakoś nie słyszałem,żeby stare zachodnie ciągniki bez elektroniki często nawalały a remont kosztował ogromne pieniądze. A w ciągnikach na szprycowanych elektroniką to czasem bywa tak (znam takie przypadki) ,ze koleś jechał ciągnikiem coś wcisnął ciągnik zgasł i nie chciał już odpalić bez serwisu się nie obyło nie będę pisał jakiej marki ten ciągnik bo zaraz ktoś pomyśli,ze to wadliwe ciągniki czy coś.

#56 Share thefarmer

thefarmer

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 147 postów

Napisany 08 sierpień 2009 - 11:33

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 No co do mercedesa to mam C220 z 98r wersja full wypas i z elektronika sie nic nie dzieje.....

#57 Share adrian300895

adrian300895

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 740 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Podlaskie/Mazury

Napisany 08 sierpień 2009 - 19:21

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 Chyba z tych trzech wymienionych w temacie to valtra ma naj mniej elektroniki wogle jakaś taka w kabinie brzytka te długie wajchy i tak wszystko za siedzeniem,fotela pasażera niema,chyba z kabiną przyznacie mi rację za te piniądzę to jelonek i df mają lepiej :( powinni valtrę poprawić!!! :) Już w adevance jest troche lepiej (ale kasa nie ta) :)

#58 Share marekczarna

marekczarna

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 216 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Czarna Sędziszowska/Podkarpacie

Napisany 08 sierpień 2009 - 19:47

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 To lepiej już dołożyć troszeczkę do 6330 i pójdzie w 4obrotowej, chyba że masz ciężką ziemi :(

#59 Share klocek

klocek

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 285 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Maszyny rolnicze

Napisany 08 sierpień 2009 - 21:40

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 co do filmikow to po piwerwsze, wyraznie widac ze jd przegrywa z innymi ciagnikami a po 2 nie widac przodu df wiec tutaj trudno powiedziec czy go cos ciągnie czy nie
deutz fahr ma mocniejsza hydraulike, porównajcie sobie dane techniczne, np udzwig podnisnika itp,
niewiem ktory john deere 132 konny podniesie 9.2 tony
w spalaniu tez do nigdy nie pokona, na wiose jest jeden jd 6420 a na sasiedneij wiosce 6620 oba palą w orce prawie 20l na ha , nazekaja własciciele
ja tym jd nie oralem i niewiem, mowie to co mi mowili
a znam oprocz mnie przynajmniej 2 rolnikow ktorzy mają tylko deutz-fahr i nie chca innej marki znac,
a zaczelo sie poprostu ,kupił raz deutza , nie mial zadnych problemow nic mu nie nawalilo , więc dlaczego ma kupowac fergusona czy john deera,
ja napewno wybrał bym agrotrona

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 Dzisiaj, 22:57
  •  

#60 Share Kamillo0

Kamillo0

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 532 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:ok SDL/WGW

Napisany 08 sierpień 2009 - 21:41

Valtra n101, John Deer 6330 Premium , Deutz Fahr K610 No wiec jeśli wykluczyłeś JD a Valtra ci nie pasi to bierz DF i gaz w rurę. :)
Ja tak samo znam kolesia który ma same fahry no i ferdka starego do paszo wozu ale znam tez gościa który ma same jelonki wiec to się tym nie.


Dodaj odpowiedź



  

Podobne tematy