Zaloguj się, aby obserwować  
johndeere975

Gorące kable i włącznik w dmuchawie kabiny bizona

Polecane posty

Witam.

Kolejny kłopocik chodzi o to że wstawiłem kabine od forszaja 516 do bizona chciałem wykorzystać również niemiecki wentylator i tu pojawił się problem okazało się że kable na całej długości od akumulatorów oraz włącznik (stacyjka ursusa) grzeją się. Dach narazie podłączony na podłodze w garażu do dwóch akumulatorów, nawet kable samochodowe rozruchowe są ciepłe. Dodam że cała instalacja w kabinie jest nowa zrobiona z kabla z przedłurzacza 3x 2,5mm. Problem pewnie tkwi w samym silniku i tu pytanie czy sam bez odpowiedniego sprzętu jestem wstanie zlokalizować usterkę. Przy pierwszym uruchomieniu pojawiły się iskry na szczotkach lecz teraz już ich nie ma.

Z góry dziękuje za rzeczowe odpowiedzi.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Prawdopodobną przyczyną jest zwarcie do masy. Może to być np. uszkodzona izolacja przewodu, lub (co jest bardziej prawdopadobne, bo piszesz że instalacja była robiona) błędne podłączenie któregoś przewodu, przez co skutek jest ten sam, czyli przepływ prądu do masy. Należy przejrzeć całą instalację pod kątem poprawności połączeń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie nie miałem czasu wcześniej napisać.

Wentylator 24v, 110 W, 18 A. Pierwsza moja myśl też skierowana była na masę. Lecz problemem okazało się podłączenie.

W silniku były 3 wyjścia opisane jako D+ D- i DF . Wcześniej podłączyłem tylko pod D+ (zasilanie) i D- (masa) silnik chodził, ale pojawił się powyższy rebus,

postanowiłem więc podłączyć jeszcze DF pod zasilanie w stacyjce od ursusa w pozycji świateł postojowych (czyli prąd pojawia się w chwili włączenia pierwszego biegu, aż do trzeciego). Problem znikł. Kable się nie grzeją , dla sprawdzenia podłączyłem jeszcze powyższy wentylator ( nadal w garażu) pod bezpiecznik 16A i odczekałem z 10 min czy aby napewno go nie spali - wszystko gra. Mam nadzieję że moje rozumowanie sprawy jest poprawne- iskry czy gorące przewody w kombajnie mogą skończyć się źle.

Dach jest już na bizonie a jutro podłączę się do instalacji w kombajnie. Założyłem dodatkową puszkę z bezpiecznikami w kabinie.

Skorzystam z forum i napiszę jeszcze o problemach w czasie zakładania kabiny z forszaja do bizona.

1) kabina w forszaja jest węższa - można ją delikatnie naciągnąć że pasuje ale pojawia się problem z zamykaniem drzwi- trzeba spawać

2) kabina w forszaju ma za dużą komorę wentylatora w bizonie kosi się stojąc w niemcu siedząc - wentylator trzeba przenieść w inne miejsce a komorę częściowo przerobić - znowu migo mat

3) trzeba dorobić trójkąty z blachy w bizonie zbiornik odchylony jest ku tyłowi

4) trzeba dorobić kawałek ściany z tyłu i przodu z tyłu trzeba dać szybę żeby było widać tył na siedząco.

5) całość trzeba podnieść ale ja mam ponad 1,80.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek10734
      Wyskakuje błąd 5034 traktor steyr i przekaźnik (won) się wyłącza . Po odpaleniu traktora przekaźnik chodzi 5 sekund a za chwile wyskakuje błąd i się wyłącza . Z błotników tez nie działa 
    • Przez
      witam pacjent to mf 5435 nie działa ehr i przyciski na błotnikach,nic nie świeci. Dodam że w tym samym czasie obrotomierz przestał działać, być może jest jakaś korelacja. co by to mogło być?
    • Przez edek37
      Witam szanowne grono mam problem w moim df 5110G, a mianowicie wariuje licznik tzn. raz działa raz nie(kostki do licznika sprawdzone) czasem przerywa jakby coś nie łączyło lub mrygają kontrolki awaryjek pomimo braku uruchomienia ich. Dodatkowo gdy dzieje sie to co pisałem wyżej ciągnik odcina zapłon i przerywa raz gaśnie raz chodzi. Jakby coś odcinało prąd. A czasem działa jak powinien. Bezpieczniki sprawdzone. Może ktoś z was miał taki przypadek lub wie do czego zajrzeć?
    • Przez Matusp85
      Witam wszystkich. Jestem świeżym właścicielem Case IH CX80. Potrzebuje paru wskazówek mianowicie bolączka przewody półbiegów. W gałce jest zastosowany zwykły przełącznik i gdzieś pewnie przewody niestykają. Jak rozebrać tą obudowę. I drugi temat wentylator nawiewu działa tylko na 3 biegu. Help
    • Przez Krawi
      Orientuje się ktoś co to za rodzaj złączki?
      4 otwory, używane 2 piny ale w ciągniku występują takie same z wszystkimi pinami.
      Ciągnik Same Explorer3 90.
      Chcę do niego założyć dodatkowe lampy robocze do których muszę dorobić takie wtyczki, bo wolałbym nie przerabiać oryginalnych gniazd .


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj