Skocz do zawartości

Zdjęcie

Obroty silnika Bizon Z056

14 odpowiedzi na ten temat

#1 Share przemek120491

przemek120491

Nowicjusz

• Members
  • Pip
  • 32 postów

Napisany 09 lipiec 2009 - 20:08

Obroty silnika Bizon Z056 Witam, jestem początkującym kombajnistą więc proszę o wyrozumiałośc. Mam pytanie dotyczące obrotów bizona Z056. Gdy dam na maksa obroty to licznik pokazuje 1850 obrotów/min i jednocześnie na bębnie pokazuje 1100 obr/min. Czy to możliwe że ma takie niskie obroty? bo założyłem teraz szarpacz słomy i obawiam sie ze jakby mial takie niskie obroty to moze nie dawac rady i by miał ciężko. No i nie wiem czy licznik od obrotów silnika oszukuje czy faktycznie ma takie niskie obroty. Bo gdy włożyłem inny impulsator to pokazywał tak samo. Proszę o odpowiedź.

Reklama AgroFoto Ads

• watermark
  • Reklama
Obroty silnika Bizon Z056 Dzisiaj, 09:45
  •  

#2 Share oFsik

oFsik

Moc dostarcza Zetor

• Members
  • PipPipPip
  • 1780 postów

Napisany 09 lipiec 2009 - 20:46

Obroty silnika Bizon Z056 Wszystko masz dobrze. Podczas koszenia nie stosuje się wyższych obrotów niż chyba 1,2tys. Można je regulować tą korbką z przodu kokpitu ale ma to być uzależnione od jakości młócenia a nie że sieczkarnia nie tnie.
Zetor is power
power is Zetor

Zapraszam do obejrzenia moich filmików http://pl.youtube.com/user/oFsik53

#3 Share Marcin91

Marcin91

Zaawansowany

• V.I.P.
  • rank
  • 1284 postów

Napisany 09 lipiec 2009 - 20:53