Polecane posty

seweryn20    825

Odkręć dekiel od wewnętrznej strony zwolnicy i dociąg. Jeśli są zniszczone łożyska to nic nie pomoże trzeba je wymienić. To się robi bez zdejmowania zwolnicy. Olej prawdopodobnie leje się jak mówi izydor z mostu. Zwolnica do zdjęcia i do wymiany jeden zimering w moście, uszczelka pod pokrywką, profilaktycznie oringi na dzwigni blokady i zimering w zwolnicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiek100    0

Mam jeszcze pytanie czy jak będę ściągał zwolnice mogą być jakieś niespodzianki (może coś wylecieć)bo nigdy przy tym nie robiłem.Odnośnie dokręcenia tej nakrętki czy wyciągnąć cały ten wałek żeby sprawdzić łozyska czy jakoś inaczej je sprawdzasz i na jaki klucz jest nakrętka.

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

kolego nie zdejmuj samej zwolnicy, tylko razem z pochwa, oszczedzisz troche czasu

nakretke dokrecisz jakims przecinakiem, kawalkiem plaskownika lub czyms takim, ona jest okragla tylko ma trzy wyciecia do zabezpieczenia

jak dokrecisz, pajezdzisz i nie bedzie luzu to gitara, nic nie wymieniasz

 

aha i jeszcze co do niespodzianek, to moze byc ciezko zalozyc blokade wiec 3os to minimum

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie. Poza tym samej zwolnicy bez pochwy nie da się zdjąć.

 

A gdybyś chciał zobaczyć na łożyska osi koła w zwolnicy to musisz zdjąć koło, odkręcić dolną pokrywę, wyjąć oś i tyle. Uważaj tylko bo wypadnie też podkładka dystansowa, żebyś wiedział z której strony koła zębatego ona była.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    2

Witam mam taką sprawe' chciałbym sie zabrać za wyciszenie swojej sześćdziesiątki... Chodzi mi o zwolnice bo wyją niemiłosiernie gdy jade pod górke bądź po równym asfalcie z górki jest cichutko... Wiem że w tych ciągnikach to normalne jednak u mnie to już przesada... Moje pytanie brzmi czy da rade coś sprawdzić lub zrobić bez zdejmowania zwolnic??? Wiem że coś z jakimś luzem sie da zrobić jednak prosiłbym o dokładne wyjaśnienie co gdzie jak i czym... Coś nie coś umiem zrobić przy ciągniku bo ostatnio wymieniałem zam głowice i regenerowałem przekładnie kierowniczą' jednak potrzebuje kogoś kto mi to dokładnie wyjaśni co mogę zrobić na początku... Z góry dziękuje i pozdrawiam...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skamp    0

bez zdejmowania to możesz jedynie wełną mineralną ją grubo obłożyć... <_<

nic innego nie wymyślisz... najlepiej to cały "bebech" wymienić i założyć od zetora 7211 pasuje idealnie a są cichsze bo zęby są pod kątem...

takie jest moje zdanie...

 

jeśli ktoś ma inne patenty to chętnie się dowiem :D

Edytowano przez Skamp

Myślenie Nie Boli!!!
Najpierw pomyśl... Potem dopiero pisz posta lub zakładaj nowy temat.

KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dokładnie to nie wyją zwolnice tylko dyferencjał. MOŻE pomóc regulacja luzu między kołem atakującym i talerzowym ale to mało prawdopodobne a nawet jeśli to na chwile. Wymiana dyferencjału na zetorowski jak napisał Skamp załatwia sprawę stuprocentowo. W zwolnicach nie ma możliwości kasowania luzu.Jest o tym temat na forum.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    2
najlepiej to cały "bebech" wymienić i założyć od zetora 7211

ten patent jest mi znany jednak chciałbym troche je przyciszyć nie wyciszyć całkowicie ze wzdlędu na koszty... sąsiad ma ten sam ciągnik wszystkie części orginalne i znacznie ciszej mu to chodzi... Chciałem sie dowiedzieć czy wymiana jakichś łożysk chociaż czy jakakolwiek regulacja pomoże coś żebym na darmo nie ściągał tych zwolnic bo niestety ale na te części od zetora na razie kasy nie mam...

Wielkie dzieki za odp ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
B82    0

Mam problem pourywałem śruby mocujące zwonicę z pochwą jak zdjąć zwolnicę bo nie mogę się dostac do pourywanych śrub aby je powykręcać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesmag    54

pochwę też musisz zdjąć i rozebrać hamulec-najpierw zdejmujesz pochwę od obudowy mostu-inaczej nic nie zrobisz,tam jest zabezpieczenie na półosi.pochwy od zwolnicy raczej się nie odkręca,bo nie ma takiej potrzeby-nawet uszczelniacz(zemering) wymienisz bez rozbierania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Tak ogólnie to dokładnie jak napisał @wieśmag. Ale takie rzeczy to ja robiłem pierwszy raz w wieku 19 lat bez internetu i jakoś człowiek doszedł jak i co w jaki sposób to rozebrać i o dziwo wszystko poszło dobrze Teraz to macie dobrze internet fora i inne takie a kiedys to trzeba było samemu dochodzić co i jak ze wszystkim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
B82    0

Dzieki koledzy. szkoda ze sie nie da inaczej bo troche wiecej roboty. A jak sie czegoś nie wie a nie chce sie tracić czasu i nerwów to sie grzecznie zadaje pytanie i otrzymuje grzeczna odpowidz. DZIEKI

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeski    5

witam

moja 60-tka tez strasznie wyje szczególnie na 4 i 5 biegu szosowym na innych jest w mare cicho. jak sie wjeżdża pod górkę to nie da się wysiedzieć w kabinie a jak zjeżdża jest cicho. z tego co tu wyczytałem pewnie mam uszkodzony dyfer. i mam takie pytanie ile kosztuje dyferencjał zetorowski? czy trzeba coś przerabiać? a może wymienić kola oryginalnego dyferencjału? muszę ciąć koszty bo praktycznie wszystkie ciągniki mam w tym roku do lekkich remontów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK94    192

Jak ostatnio miałem wszystko dobrze, to znowu coś się stało. :D Nie wiem czy po wymianie czujnika stopu i nie dokładnym odpowietrzeniu podczas jazdy nie wyleciał cylinderek (już kiedyś tak miałem) , ale hamulec nie blokuj, a i nie wyczuwam jakiejś zwiększonej temperatury. Mianowicie na wyższych prędkościach (trzeci bieg 1900 obrotów wzwyż) po prawej stronie słyszę "szur szur". Poluzowałem taśmę ręcznego i nadal tak jest. I tu mam pytanie czy to mogą jakoś haczyć szczęki czy może łożysko jakieś w zwolnicy? Czy może coś innego? Boję się jechać gdzieś dalej aby mi nie zablokowało, a przed rozbieraniem potrzebuje jakieś wskazówki aby nie rozbierać znowu na darmo?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rysiek100    0

Witam

Mam pytanie gdy mam podniesiony podnośnik z czymś ciężkim i jade od kół tylnych dochodzą piski po jakimś czasie ustają czy to łożysko w zwolnicy nakrętke raz dokręciłem ale znów się zluzowała jakie tam są łożyska ciągnik c 4011

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erykc4011    234

panowie mam ursusa c4011 ze zwolnicami i skrzynią biegów od c360 i biegi 4i5 tak walą że nie da sie wytrzymać a moje pytanie jest takie czy jak wcisne gaz do pełna to zwolnica możę się zablokować prosze o szybką odpowiedz na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Co ma gaz wspólnego z zwolnicą???Określ dokładnie swój problem.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jak rozleci się łożysko a kółka dostanie miedzy tryba to pewnie tak. Ale prędzej rozwali dolną pokrywkę. Inaczej raczej nie ma możliwości zablokowania zwolnicy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slavo666    0

-- połączono --

 

Witam

Przy jesiennych pracach zauważyłem powiekszenie się szpary miedzy korpusem zwolnicy, a mostem. Okazało się, że dwie śruby u dołu mają zerwane gwinty. Bedzie trzeba to naprawić, lecz na razie zastanawiam się jak ściągnąć zwolnice, żeby nie narobić sobie szkód. Chodzi mi o prawą stronę, a z tego co mi wiadomo znajduja sie tam elementy blokady. Ma ktoś doświadczenie przy rozbieraniu tego elementu.Bardzo prosze o pomoc.

Tak nawiasem dziwi mnie druga strona, gdyż zamiast śrub zastosowane są tam szpilki z nakrętkami od strony mostu. Prawdopodobnie ktoś już to naprawiał lub zwolnica nie jest oryginalna.

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

obie zdejmuje się tak samo tylko trzeba taśmę ręcznego zluzowaći podwiesić blokada jest dopiero głębiej i nie przeszkadza przy samym demontarzu


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marioboss    39

Odkręcasz koło,błotnik,odpinasz łańcuch trzymający belkę podnośnika,odkręcasz śruby dookoła pochwy,wkręcane w obudowę mostu,bierzesz długą rurkę,lub coś podobnego,2 osoby,wkładasz rurkę pod zwolnicę i wyciągacie.Oczywiście trzeba też wcześniej rozkręcić nakrętki ściągające taśmę o ręcznego.Trzecia osoba musi ją trzymać za "piastę" koła,żeby wam to nie upadło,bo ciężkie qrestwo.Żadna filozofia.Przez całe życie nawyciągałem się tego do bólu (dosłownie) U mnie też swego czasu powyrywało śruby.Orginalnie są tam M16,zrobiliśmy na 18,ale to tez wydarło,co dziwne,tylko z jednej strony się to robiło.W końcu kupiłem utwardzane śruby M18 z drobnym gwintem i przewierciłem dolne otwory na przelot,tak samo te górne powiększyłem i dałem wszędzie te śruby.Teraz nie puści nawet 1mm,choćbym go desantował z samolotu ;) Dodam,że u mnie już nawet wykruszyło się kawałek pochwy od góry,jak to wszystko popuściło,a po tym patencie jest święty spokój.Wszystkim,którzy mają takie problemy radzę takie samo rozwiązanie.

Może potem zrobię zdjęcie,jak to się prezentuje na ciągniku

Edytowano przez Marioboss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
    • Przez farmer78lbl
      witam szukam tylny most z dokumentami na c 360 c355 4011 z wojewodztwa lubelskiego w rozsadnej cenie
       
    • Przez Jontek
      Pilnie kupię do TURa do c 4011, C360 łyżkę, wysięgnik, hydraulikę. Mocowanie mam własne. Do 100 km od 63 - 500.
      Cena jak najniższa.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj