Skocz do zawartości




Reklama



Zwolnica C-360

zwolnica ursus c360 Śruby

  • Nie możesz odpowiadać w tym temacie
146 odpowiedzi na ten temat

#101 panRys87

panRys87

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 75 postów

Napisany 23 kwiecień 2011 - 07:46

Cytuj

najlepiej to cały "bebech" wymienić i założyć od zetora 7211

ten patent jest mi znany jednak chciałbym troche je przyciszyć nie wyciszyć całkowicie ze wzdlędu na koszty... sąsiad ma ten sam ciągnik wszystkie części orginalne i znacznie ciszej mu to chodzi... Chciałem sie dowiedzieć czy wymiana jakichś łożysk chociaż czy jakakolwiek regulacja pomoże coś żebym na darmo nie ściągał tych zwolnic bo niestety ale na te części od zetora na razie kasy nie mam...
Wielkie dzieki za odp ;)

#102 B82

B82

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 18 sierpień 2011 - 20:12

Mam problem pourywałem śruby mocujące zwonicę z pochwą jak zdjąć zwolnicę  bo nie mogę się dostac do pourywanych śrub aby je powykręcać.

#103 wiesmag

wiesmag

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1534 postów
  • Płeć:Nie powiem

Napisany 18 sierpień 2011 - 20:31

pochwę też musisz zdjąć i rozebrać hamulec-najpierw zdejmujesz pochwę od obudowy mostu-inaczej nic nie zrobisz,tam jest zabezpieczenie na półosi.pochwy od zwolnicy raczej się nie odkręca,bo nie ma takiej potrzeby-nawet uszczelniacz(zemering) wymienisz bez rozbierania.

#104 Karol445

Karol445

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 580 postów
  • 13866283
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:lubuskie

Napisany 18 sierpień 2011 - 21:21

Tak ogólnie to dokładnie jak napisał @wieśmag. Ale takie rzeczy to ja robiłem pierwszy raz w wieku 19 lat bez internetu i jakoś człowiek doszedł jak i co w jaki sposób to rozebrać i o dziwo wszystko poszło dobrze Teraz to macie dobrze internet fora i inne takie a kiedys to trzeba było samemu dochodzić co i jak ze wszystkim

#105 B82

B82

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 19 sierpień 2011 - 14:17

Dzieki koledzy. szkoda ze sie nie da inaczej bo troche wiecej roboty. A jak sie czegoś nie wie a nie chce sie tracić czasu i nerwów to sie grzecznie zadaje pytanie i otrzymuje grzeczna odpowidz. DZIEKI

#106 krzeski

krzeski

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 93 postów
  • 12922637
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Zagroby Zakrzewo
  • Zainteresowania:Rolnictwo
    Mechanika
    Informatyka
    Elektronika

Napisany 08 styczeń 2012 - 11:12

witam
moja 60-tka tez strasznie wyje szczególnie na 4 i 5 biegu szosowym na innych jest w mare cicho. jak sie wjeżdża pod górkę to nie da się wysiedzieć w kabinie a jak zjeżdża jest cicho. z tego co tu wyczytałem pewnie mam uszkodzony dyfer. i mam takie pytanie ile kosztuje dyferencjał zetorowski? czy trzeba coś przerabiać? a może wymienić kola oryginalnego dyferencjału? muszę ciąć koszty bo praktycznie wszystkie ciągniki mam w tym roku do lekkich remontów
SPRZEDAM! U-1224 + TUR z osprzętem-Rozsiewacz KOS i Lejek sześciokątny z zabezpieczeniem przeciw wysypywaniu się nawozów AGROMET-Zgrabiarko-przewracarkę "Wicher" 7 Kołowa-DRZEWO w metrach DĘBINA -. Tel. 505894828 lub PW Woj. Podlaskie

#107 asharot

asharot

    Przyjaciel Forum

  • Members
  • PipPipPip
  • 2584 postów
  • 4950984
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Śląskie/Poland/EU

Napisany 08 styczeń 2012 - 11:33

Poczytaj to się dowiesz: http://www.agrofoto....znicowego-4011/
Naklejki rolnicze: http://tiny.pl/hsbp1

#108 DK94

DK94

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 154 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:woj. Śląskie

Napisany 18 styczeń 2012 - 19:05

Jak ostatnio miałem wszystko dobrze, to znowu coś się stało. :D Nie wiem czy po wymianie czujnika stopu i nie dokładnym odpowietrzeniu podczas jazdy nie wyleciał cylinderek (już kiedyś tak miałem) , ale hamulec nie blokuj, a i nie wyczuwam jakiejś zwiększonej temperatury. Mianowicie na wyższych prędkościach (trzeci bieg 1900 obrotów wzwyż) po prawej stronie słyszę "szur szur". Poluzowałem taśmę ręcznego i nadal tak jest. I tu mam pytanie czy to mogą jakoś haczyć szczęki czy może łożysko jakieś w zwolnicy? Czy może coś innego? Boję się jechać gdzieś dalej aby mi nie zablokowało, a przed rozbieraniem potrzebuje jakieś wskazówki aby nie rozbierać znowu na darmo?

#109 rysiek100

rysiek100

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 33 postów

Napisany 12 wrzesień 2012 - 17:19

Witam
Mam pytanie gdy mam podniesiony podnośnik z czymś ciężkim i jade od kół tylnych dochodzą piski po jakimś czasie ustają czy to łożysko w zwolnicy nakrętke raz dokręciłem ale znów się zluzowała jakie tam są łożyska ciągnik c 4011

#110 erykc4011

erykc4011

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Turek,wielkopolska

Napisany 23 grudzień 2012 - 09:51

panowie mam ursusa c4011 ze zwolnicami i skrzynią biegów od c360 i biegi 4i5 tak walą że nie da sie wytrzymać a moje pytanie jest takie czy jak wcisne gaz do pełna to zwolnica możę się zablokować prosze o szybką odpowiedz na pw.

#111 locke

locke

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 2181 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:rolnictwo,mechanika,elektryka,elektronika

Napisany 23 grudzień 2012 - 10:30

Co ma gaz wspólnego z zwolnicą???Określ dokładnie swój problem.
Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

#112 erykc4011

erykc4011

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Turek,wielkopolska

Napisany 23 grudzień 2012 - 12:44

chodzi o to czy zwolnica może się zablokować czy nie

#113 seweryn20

seweryn20

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 4775 postów
  • 11353504
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:B-B

Napisany 23 grudzień 2012 - 13:16

Jak rozleci się łożysko a kółka dostanie miedzy tryba to pewnie tak. Ale prędzej rozwali dolną pokrywkę. Inaczej raczej nie ma możliwości zablokowania zwolnicy.
KPK Kumurun Team

#114 erykc4011

erykc4011

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Turek,wielkopolska

Napisany 23 grudzień 2012 - 15:55

dzięki za info

#115 slavo666

slavo666

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 02 styczeń 2013 - 18:33

-- połączono --

Witam
Przy jesiennych pracach zauważyłem powiekszenie się szpary miedzy korpusem zwolnicy, a mostem. Okazało się, że dwie śruby u dołu mają zerwane gwinty. Bedzie trzeba to naprawić, lecz na razie zastanawiam się jak ściągnąć zwolnice, żeby nie narobić sobie szkód. Chodzi mi o prawą stronę, a z tego co mi wiadomo znajduja sie tam elementy blokady. Ma ktoś doświadczenie przy rozbieraniu tego elementu.Bardzo prosze o pomoc.
Tak nawiasem dziwi mnie druga strona, gdyż zamiast śrub zastosowane są tam szpilki z nakrętkami od strony mostu. Prawdopodobnie ktoś już to naprawiał lub zwolnica nie jest oryginalna.

Edytowany przez Marcin91, 02 styczeń 2013 - 22:44.
dublowanie tematów


#116 mariusz(ZDUN)

mariusz(ZDUN)

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 1006 postów
  • 5862727
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Borki Kosy Siedlec Mazowieckie

Napisany 02 styczeń 2013 - 21:24

obie zdejmuje się tak samo tylko trzeba taśmę ręcznego zluzowaći podwiesić blokada jest dopiero głębiej i nie przeszkadza przy samym demontarzu
Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

#117 slavo666

slavo666

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 04 styczeń 2013 - 13:25

katalog części rysuneczek str 56 .Moze sie przydać
http://instrukcja.pl..._c_360/pdf/7429

Edytowany przez slavo666, 04 styczeń 2013 - 13:57.


#118 Marioboss

Marioboss

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 04 styczeń 2013 - 13:58

Odkręcasz koło,błotnik,odpinasz łańcuch trzymający belkę podnośnika,odkręcasz śruby dookoła pochwy,wkręcane w obudowę mostu,bierzesz długą rurkę,lub coś podobnego,2 osoby,wkładasz rurkę pod zwolnicę i wyciągacie.Oczywiście trzeba też wcześniej rozkręcić nakrętki ściągające taśmę o ręcznego.Trzecia osoba musi ją trzymać za "piastę" koła,żeby wam to nie upadło,bo ciężkie qrestwo.Żadna filozofia.Przez całe życie nawyciągałem się tego do bólu (dosłownie) U mnie też swego czasu powyrywało śruby.Orginalnie są tam M16,zrobiliśmy na 18,ale to tez wydarło,co dziwne,tylko z jednej strony się to robiło.W końcu kupiłem utwardzane śruby M18 z drobnym gwintem i przewierciłem dolne otwory na przelot,tak samo te górne powiększyłem i dałem wszędzie te śruby.Teraz nie puści nawet 1mm,choćbym go desantował z samolotu ;) Dodam,że u mnie już nawet wykruszyło się kawałek pochwy od góry,jak to wszystko popuściło,a po tym patencie jest święty spokój.Wszystkim,którzy mają takie problemy radzę takie samo rozwiązanie.
Może potem zrobię zdjęcie,jak to się prezentuje na ciągniku

Edytowany przez Marioboss, 04 styczeń 2013 - 14:00.


#119 slavo666

slavo666

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 12 postów

Napisany 04 styczeń 2013 - 16:45

Zobacz postMarioboss, o 04 styczeń 2013 - 13:58, powiedział:

Odkręcasz koło,błotnik,odpinasz łańcuch trzymający belkę podnośnika,odkręcasz śruby dookoła pochwy,wkręcane w obudowę mostu,bierzesz długą rurkę,lub coś podobnego,2 osoby,wkładasz rurkę pod zwolnicę i wyciągacie.Oczywiście trzeba też wcześniej rozkręcić nakrętki ściągające taśmę o ręcznego.Trzecia osoba musi ją trzymać za "piastę" koła,żeby wam to nie upadło,bo ciężkie qrestwo.Żadna filozofia.Przez całe życie nawyciągałem się tego do bólu (dosłownie) U mnie też swego czasu powyrywało śruby.Orginalnie są tam M16,zrobiliśmy na 18,ale to tez wydarło,co dziwne,tylko z jednej strony się to robiło.W końcu kupiłem utwardzane śruby M18 z drobnym gwintem i przewierciłem dolne otwory na przelot,tak samo te górne powiększyłem i dałem wszędzie te śruby.Teraz nie puści nawet 1mm,choćbym go desantował z samolotu ;) Dodam,że u mnie już nawet wykruszyło się kawałek pochwy od góry,jak to wszystko popuściło,a po tym patencie jest święty spokój.Wszystkim,którzy mają takie problemy radzę takie samo rozwiązanie.
Może potem zrobię zdjęcie,jak to się prezentuje na ciągniku

kolego faktycznie jest w zwolnicy miejsce aby przewiercić te otwory na wylot i od środka wystawała główka śruby??Czy konieczne do tego jest rozbrajanie całej zwolnicy i wyciaganie bebechów, czy może wystarczy odkręcic dolny dekiel.pozdr

AgroFoto

  • Reklama AgroFoto
  •  

#120 Marioboss

Marioboss

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 77 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:mechanika

Napisany 04 styczeń 2013 - 16:54

Jest tam dużo miejsca,bo mam tak zrobione.W przeciwnym razie bym Cię nie namawiał na to."Bebechów' wyciągać się nie musi,ale dobrze jest to zrobić,bo po prostu oprócz tego,ze będzie to lżejsze,to dodatkowo trzeba potem dokręcić śruby i musi być dostęp do tych dwóch,które są na dole.tam nie ma dużo roboty z tym,wyciągasz wał koła,bo na nim siedzi duży tryb i już masz dostęp do środka.Półośki można nie ruszać.
No i nie cytuj poprzedniego posta,bo zaraz upomni Cię Anioł Stróż :)
Obiecane fotki.
Dodany obrazek
Dodany obrazek
Jak widać,wszystkie śruby są wymienione.Te dwie,które są wkręcane w korpus zwolnicy u samej góry,gdzie odlew ma zrobione takie garby,żeby było miejsce na ściankę dla gwintu,również zostały wymienione.Ściąłem oba te garby szlifierka na równo,uprzednio oczywiście wywiercając nowe otwory i wsadziłem tam śruby łebkami w stronę zwolnicy.łebki zostały ścięte na równo i śruby wbite na sztywno,następne całość została porządnie obspawana i nadlana,żeby tego nie wydarło.Powstało dzięki temu coś w rodzaju szpilek i nakrętki nakręcane są od strony mostu.

Edytowany przez Marioboss, 04 styczeń 2013 - 18:09.






Zobacz także