Skocz do zawartości

Zdjęcie

VALTRA


112 odpowiedzi na ten temat

#101 Share michal121

michal121

    Użytkownik

  • Members
  • PipPip
  • 53 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:żuławy wiślane

Napisany 15 luty 2009 - 13:40

VALTRA W naszej też jest bardzo cicho, chałas to się dopiero zaczynz jak się drzwi otworzy a silnik na wysokich obrotach, ale tak w ogóle to rozmawiać mozna spokojnie

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VALTRA Dzisiaj, 13:39
  •  

#102 Share kobire

kobire

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów

Napisany 17 listopad 2009 - 11:49

VALTRA Witam. Dla informacji to prawda że Valtra produkuje sie na indywidualne zamówienia. KAbiny produkuje Junkkari tez Finlandia.
Posiadam Valtre t131 już 2 lata. Powiem szczerze że maszynka pracuje zarąbiście. Jesteśmy bardzo zadowoleni warto było zapacić za nią te pieniądze. Pracuje z dużym agregatem Naestro 3000 tez Junkkari. Świetnie daje sobie rade. Obsiałem na jesień 168 ha i obie maszyny pracują bez zarzutu. Tutaj możecie zobaczyc . ;)

#103 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 17 listopad 2009 - 20:42

VALTRA mam wrażenie że to jest firmowy film Junkkari

#104 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 17 listopad 2009 - 22:27

VALTRA Umieściła go Jukkari Polska albo koleś o tym nicku ;) Chyba, że film kręcili u niego.
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#105 Share 19Damian89

19Damian89

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 526 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:Toruń, Małki

Napisany 07 kwiecień 2010 - 11:28

VALTRA Moj kuzyn nie dawno kupil N111 jezdzi sie tak nawet trzeba wprawy nabrac zeby nie szarpac uzywajac sprzegla noznego nie czuc szrpania ale uzywajac tego guzika przy drozku zmiany biegow to szarpie ogolnie to z pierwszej jazdy bylem zadowolony, cicho w srodku wygodnie sie siedzi ogolnie komfort jest ale na jedna osobe w dwojke ciezko sie tam jedzie. Ale zastanawia mnie jedno w instrukcji jest napisane ze trzeba miec zatyczki do uszu w ciagniku dlaczego??? a druga rzecz to ze nie mozna uzywac telefonu komorkowego w ciagniku niby dlaczego czy to jest grozne dla elektroniki?? moze mi tkos te dwie rzeczy wyjasni?

#106 Share Lukasz1987

Lukasz1987

    Scania king of the road

  • Members
  • PipPipPip
  • 1915 postów
  • Płeć:Nie powiem
  • Lokalizacja:Jestem, jestem
  • Zainteresowania:motoryzacja, militaria, off-road

Napisany 07 kwiecień 2010 - 16:09

VALTRA Zatyczki trzeba mieć żeby było ciszej i można było długo pracować. Dźwięk o 3 decybele wyższy jest 2 razy głośniejszy stąd to info ale można je olać. Telefon komórkowy wydziela pole radiowe zakłócające np radio. Valtra umieściła to bo uznała za słuszne, inni mogli po prostu olać sprawę.
Ja swoimi (znaczy Ojca) jeżdżę bez zatyczek i gadam przez telefon i nic się nie dzieje. :lol:
Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

#107 Share lukas120

lukas120

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 742 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 kwiecień 2010 - 18:51

VALTRA telefon komórkowy z może zakłucać pracę elektroniki np niektórzy producenci aut podają ze wpływa na pracę ABS-u czy ozgrozo poduszek powietrznych a w instrykcji Valtry chyba coś wspominają o sterowaniu EHR

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VALTRA Dzisiaj, 13:39
  •  

#108 Share Andrzej24871

Andrzej24871

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 846 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:pisać na PW

Napisany 05 czerwiec 2010 - 15:56

VALTRA Nie wiedziałem gdzie zapytać to pytam tutaj wydaje mi się że dobry dział . Do którego roku Valtry wydaje mi się że w serii T miały montowane silniki sisu z dwoma zaworami na cyl.??
O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

#109 Share wroblewski83

wroblewski83

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 1 postów

Napisany 25 sierpień 2010 - 18:53

VALTRA Witam Panowie i Panie :D jestem przestawicielem handlowym terenowym zajmuje się sprzedażą VALTRY, teren : Lubelskie, Mazowieckie, Podlaskie. Jeżeli macie pytania związane z tą marką ciągników rolniczych, piszcie, dzwońcie a postaram sie Wam pomóc w doborze ciągnika i przybliżeniu danych technicznych i eksploatacyjnych tych maszyn.


Pozdrawiam
Marcin
519-111-480
wroblewski83@interia.pl

#110 Share karolek12

karolek12

    Zaawansowany

  • Members
  • PipPipPip
  • 156 postów
  • Płeć:Mężczyzna

Napisany 08 grudzień 2010 - 22:21

VALTRA Jezeli jestes przedstawicielem valtry to napisz mi jakie wyposazenie standardowe oferuje valtra n92 a co oferujecie za dopłata. Dziekuje

#111 Share Profil usunięty Profil usunięty

Profil usunięty
  • thumbphoto
  • Guests

Napisany 13 luty 2011 - 13:38

VALTRA Mam pytanie odnośnie skrzyni 36+36 jaki ona ma układ? wiem że są 3 biegi pod obciążeniem jak z zakresami?
4 zakresy i 3 biegowy reduktor?

#112 Share kris14

kris14

    Stary Kombinator

  • Moderator Forum
  • PipPipPip
  • 7069 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Lokalizacja:PWR

Napisany 13 luty 2011 - 17:19

VALTRA Z tego co pamiętam to tak jest.

Reklama AgroFoto Ads

  • watermark
  • Reklama
VALTRA Dzisiaj, 13:39
  •  

#113 Share szymonn111

szymonn111

    Nowicjusz

  • Members
  • Pip
  • 2 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Zainteresowania:Rolnictwo

Napisany 01 kwiecień 2011 - 22:28

VALTRA Mam Valtre n111 adveced i jest zarąbista pół roku zrobiła 500 mth i bez żadnej awarii.

Podobne tematy