dawid2009

Nowa seria ciągników John Deere 5M

Polecane posty

Nikita_Bennet    315

jaro ale przecież ja też nazwałem JD złomem :unsure:

Szczegół że w 20 letnim JD jest tak samo wygodnie jak w MTZcie z 2009roku :blink:

Ba - skrzynia w tym 20letnim JD chodzi jak w aucie a w nowym MTZcie jak ... no nie wiem do czego to porównać, no chodzi jak w MTZcie.

 

Choć fakt, ja mimo swej niechęci do JD dziwię się jeżeli ktoś porównuje go do McCormika/Lamborghini bo to jednak nie tak klasa.

 

A i co do:

A najgorsze w tym jest to że tego złomu produkują dziesięć razy więcej biggrin.gif i pomimo to znajduje nabywców-ba niektórzy tak się do złomu przyzwyczajają że następny złom który kupują też ma żółte felgi ...

Znałem swego czasu trochę ludzików ze sporej dość grupy producenckiej na zachodzie że tak powiem. Każdy miał minimum 200ha (ja praktykowałem u gościa co miał ponad 400 ha). Każdy miał wszystko na JD, teraz mają tylko ich kombajny bo ciągniki wszyscy więksi członkowie zastępują MF'ami, teleskopówy JCB, manitou.

PS: mój zetor też ma żółte felgi (w sumie to kośc słoniowa chyba).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Powiem szczerze co o tym myślę-sprawa jest prosta- MF kosztuje mniej i zapewne ciut mniej pali-w Angoli biggrin.gif nie ma sentymentów-zresztą podejrzewam że i tam farmerzy nie śpią na pieniądzach i biorą to co tańsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

no masz racje opłacalność jak kończyłem praktyki była średnia - kumple tam zostali i widzą że tamtejszemu rolnictwu nienajlepiej sie teraz wiedzie.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Mój ojciec był 12 razy w stanach i miał szacunek do tej marki gdyz praktycznie tylko JD tam chodzi. Stwierdził jednak że na nasz rynek to troche inne wykonanie. dużo ludzi to zaczyna też potwierdzać...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Przez cztery lata z hakiem wysiadły mi dwa bezpieczniki-ale wolę dmuchać na zimne-tak jak tu gdzieś już pisałem-przed upływem 10 lat nie zacznę chwalić biggrin.gif -a tak nawiasem mówiąc u mnie sporo ludzi nie potwierdza tego że JD są jakieś "nie takie"-co najwyżej życzyliby sobie mniejszego spalania-ale-kto by nie chciał biggrin.gif .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1978    0

A czy można spytać w czym pompa w 5080M ma być lepsza od Cooman Reila w 5080R i jakie będzie spalanie jednego i drugiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

z tego co wiem seria 5M nie ma common raila i jest to rozwiązanie prostsze, tańsze w naprawie oraz mniej wrażliwe na jakość paliwa. Teoretycznie ciągnik z common railem powinien mniej palić, ale nie wiem jak to jest w praktyce, wydaje mi się że różnice będą nieznaczne. Nie mamy u siebie w żadnym ciągniku common raila.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michas12    0

Głośniki z instalacja sa w standardzie nie ma tylko radia, a seria g jest droższa od m ale ma lepsze wyposażenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
amnowak43    1

Głośniki z instalacja sa w standardzie nie ma tylko radia, a seria g jest droższa od m ale ma lepsze wyposażenie

Rzeczywiście tak jest z tym radiem pytałem dilera i to potwierdził.A wie ktoś może jak jest ze spalaniem w wersji M na tle innych marek ciągników?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Przeanalizowałem oba prospekty serii M i G i z nich wychodzi że zeria M ma lepsze wyposażenia w standardzie i za dopłatą niż seria G.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
racha    3

ja tam bym lampo 70w na takiego 5070M bo jednak 4 cylindry to jest to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

A znacie ceny wyposażeń dodatkowych serii M, głównie chodzi mi o pneumatykę, obciążniki, 2 rozdzielacze hydrauliki, szersze kapcie. Zastanawiam się nad 5080M, 26 tyś euro netto, tym bardziej że Euro spada B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adamj24    8

Mi wersję 5080M Comfort wyceniono na 31 000 Euro netto z obciążnikami na przód 700 kg, pneumatyka jest w stndardzie i 2 pary złącz hydrauliki, w tej wersji jest też klima, rewers elektrohydrauliczny, za dopłatą możesz mieć EHR =1500Euro, możesz sobie jeszcze zamówić dodatkowo szyberdach z roletą, 3 parę hydrauliki np do tura, siedzenie pasażera, dodatkowe światła robocze i jeszcze trochę pierdół typu korek paliwa na kluczyk, skrzynka narzedziowa itd, jak będziesz dobrze negocjował trochę dodatków możesz wyrwać w cenie zakupu, Przedstawiciele mają szczegółowy konfigurator z cenami dodatkowego wyposażenia taki jak jest na stronach JD niemickiej lub amarykańskiej, nie wiem dlaczego w polsce ich nie udostepniają, boją się pokazać co ile kosztuje B) czy żeby klient za dużo nie chciał B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tofik420    45

witam! ja też mam zamiar kupić jd 5080M Comfort i zastanawia mnie rewers? czy jego zasada działania jest napewno taka sama jak i w 5080R? i jeszcze jedno , jakiej firmy jest przedni most?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Z tym rewersem to w prospektach troche inaczej opisują sprzęgło w Ma a inaczej w R, a ja tak z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć co oferuje ten najtańszy jd serii M bo ma rewers hydrauliczny i skrzynie 40km/ha, jakie ma koła w standardzie i jaką skrzynie? tzn co jest w tej cenie z prospektu 103 tyś brutto?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tofik420    45

ten za 103 tyś to jest o ile się nie myle wersja clasic i jest to "łysy " jd nie ma pnełmatyki a skrzynia 30km\h i rewers mechaniczny, a o reszte już nie pytałem!

przymierzam się do comforta tam jest już rewers hydrauliczny i skrzynia 40km\h Power Reverser jest klima i pneumatyka, pompa hydrauliczna 94l\min. koła przód 13,6R24 i tył 16,9R34

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czarnyyyy    4

Nie ma pneumatyki,klimatyzacji,zamiast hakow ma kule,skrzynie 30 km/h i rewers mechaniczny. A wersja jest compact.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sthil007    62

A najgorsze w tym jest to że tego złomu produkują dziesięć razy więcej biggrin.gif i pomimo to znajduje nabywców-ba niektórzy tak się do złomu przyzwyczajają że następny złom który kupują też ma żółte felgi biggrin.gif .Faktycznie-porównanie super fachowe-chyba te Lamborghini to @Rogeryk wziąłeś z trochę innej bajki ?-raczej nie pasuje do tego Fendta i MF-a.

 

Lamborghini to DEUTZ więc dlaczego nie porównywać go do MFa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

To już nie chodzi o markę ale o rodzaj skrzyni, sterowania podnośnikiem itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Lamborghini to DEUTZ więc dlaczego nie porównywać go do MFa?

 

"Ojciec oglądał tego 5M i stwierdził że wolałby Pronara a już na 100 % nie zamieniłby na Lamborghini. W grę wchodzi Lamborghini R3 Fendt 309 Vario i MF 5435 "

O tym pisałem-naprawdę nie widzisz różnic między tymi ciągnikami ?biggrin.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

mmmm zastanówmy się... ursus??

Głupie pytanie głupia odpowiedź

Wejdź na stronę JD i poczytaj, seria R jest dużo bogatsza, i na pełnej ramie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam1978    0

Różnice katalogowe już przestudiowałem i weim że R jest bogatszy z CR i pełną ramą ale i droższy. Moje pytanie dotyczy raczej waszego zdania i tych rzeczy o których nie piszą na oficjalnych stronach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pestus123    4

Narazie to nikt Ci dużo nie powie o tym modelu, poza tym że jest to w pełni prosty i mechaniczny ciągnik. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj