dawid2009

Nowa seria ciągników John Deere 5M

Polecane posty

omen    2

czy ktos wie jaka jest cena 5090m lub 5100m w standardowym wyposarzeniu i jakie one jest te wyposarzenie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Przed chwilą dzwoniłem do dealera John Deere i dowiedziałem sie że wersja 100 konna 5100M w wersji Comfort z elektrohydraulicznym reversem i klimatyzacja w standardzie kosztuje 33500 euro netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość JohnDeere6030   
Gość JohnDeere6030

Po dzisiejszym kursie euro to wychodzi 142 tys. netto :D A w tym modelu co pytałeś, był EHR czy mechaniczny TUZ ? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
celeronik    5

Dane z cennika:

 

JD 5070M Compact - 25290 Euro

JD 5080M Compact - 25990 Euro

JD 5070M Classic - 28990 Euro

JD 5070M Comfort - 30880 Euro

JD 5080M Classic - 29790 Euro

JD 5080M Comfort - 31550 Euro

JD 5090M Classic - 31790 Euro

JD 5090M Comfort - 33200 Euro

JD 5100M Classic - 32690 Euro

JD 5100M Comfort - 34670 Euro

 

Ceny netto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

No własnie o EHR zapomniałem sie zapytać ale myśle że skoro to wersja comfort to powienien być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W wersji Comfort jest dodatkowo elektrohydrauliczny rewers przy kierownicy, klimatyzacja, pompa o większym wydatku. EHR jest za dopłatą 1500 euro netto.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
es8    0

a nie było wcześniej napisane, że klima w standardzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

Troche dużo za EHR sobie życza. Ciekawe jak tam z innym wyposażeniem. Bardzo mało informacji jest jeszcze w internecie.

 

Klima jest w wyposażeniu droższej wersji Comfort.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Jeżeli chodzi o dodatkowe informacje na temat wyposażenia to trzeba sie udać do dealera, tam można wszystkiego się dowiedzieć.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@celeronik to którego wybrałeś??? :D


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wildagro12    6

W wersji Comfort jest dodatkowo elektrohydrauliczny rewers przy kierownicy, klimatyzacja, pompa o większym wydatku. EHR jest za dopłatą 1500 euro netto.

 

Z tego co mówił mi dealer seria 5M może co najwyżej posiadać rewers hydrauliczny - a nie elektrohydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid2009    0

To chyba jakis nie doinformowany ten dealer. Przy drozszej przekładni jest rewers elektrohydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

W wersji podastwowej jest rewers mechaniczny a w wersji Comfort jest elektrohydrauliczny. Albo Ty nie jesteś poinformowany albo ja sie nieznam ale rewers hydrauliczny to to samo co elektrohydrauliczny.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

@MDSikor-jak sama nazwa wskazuje-rewers elektrohydrauliczny różni się od hydraulicznego- sposobem załączania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

To w takim razie w jakich ciągnikach występuje rewers hydrauliczny?


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

rewers hydrauliczny, czyli mechaniczne załączanie hydraulicznego sprzęgła zmiany kierunku jazdy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166

Dokładnie-a u kogo występuje ?-a w moim ciągniku choćby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Z tego co wiem to istnieją dwa typy rewersów:

- mechaniczny (chyba nie musze rozpisywać się jak działa)

- elektrochydrauliczny (czasem nazywany elektrychny), działa on na takiej zasadzie: przy kierownicy masz dzwignie która popychasz do przodu lub do tyłu w zależności gdzie chcesz jechać. W wyniku popchnięcia dzwigni zostaje wysłany impuls elektrychny do elektrozaworu (cewka), trzpień w elektrozaworze przesuwa się (otwiera) umożliwiając przepływ oleju do siłownika któru steruje tym co człowiek steruje w rewersie mechanicznym.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    472

Kolego a gdyby elektrozawór zastąpić zwykłym zaworem sterowanym linką i tą linkę podłączyć do dźwigienki przy kierownicy to zamiast rewersu elektrohydraulicznego otrzymamy rewers mechaniczno-hydrauliczny. Zwykłe rewersy mechaniczne nie mogą być stosowane pod obciążeniem. Za to rewers hydrauliczny nie zależnie od tego czy jest sterowany mechanicznie czy elektrycznie może działać pod obciążeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MDSikor    6

Nie ma czegoś takiego jak połączenie na linki (mechaniczno hudraulicznego), wszyscy w swoich ciągnikach dają rewers elektrohydrauliczny albo mechaniczny i nic więcej.


Claas Dominator 150
Lamborghini R4 105
John Deere 5080R
Massey Ferguson 255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
katator    472

A przekładnia Power Quad w JD serii 5020? Rewers hydrauliczny, biegi przełączane pod obciążeniem też hydraulicznie i wszystko sterowane linkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

    • Przez toooomaszewski
      Mam problem z nawiewem w kabinie, działa tylko na ostatnim biegu. Wymieniłem rezystor na nowy, było ok, i po kilku dniach z powrotem chyba padł, bo znowu działa tylko na najwyższym biegu. Jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny 🤔 załączam zdjęcie panelu nawiewu. Kabina jest identyko jak w serii R, M, E.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj