dawid2009

Nowa seria ciągników John Deere 5M

Polecane posty

kamil496    39

Literatura podaje, że 42 litry.

Edytowano przez kamil496

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Witam. Mam Mke z 10 roku i ma 2200 mth i ostatnio zaczęły mi falować obroty a przy zdjęciu nogi z gazu obroty tak szybko spadają że ciągnik gaśnie filtr główny wymieniałem ok 200 mth temu a ten mały dopiero teraz i nie pomogło. Miał ktoś taki problem albo wie ktoś co może być przyczynom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Ciągnik był najzwyczajniej zapowietrzony  -_- Teraz mam inny problem a mianowicie mam na M założony ładowacz Jd 533 i nie ma siły podnosić. Mam wrażenie że podnosi teraz ok 700 kg a wcześniej tonę podnosił na wolnych obrotach. Ogólnie wcześniej tak samo podnosił na wolnych jak i na szybkich a teraz trzeba gazować żeby podniósł te  700kg. Myślałem że to wina pompy ale w uprawowo-siewnym podnosi tak jak zawsze. Od czego tu w ogóle zacząć szukać w czy problem? podkręciłem trochę linkę w dzojstiku ale nie pomogło

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Witam ktoś mi pomoże z tą moją emkom podnosi agregat uprawowo- siewny rozłożony bez problemu a już siewnika złożyć nie ma siły. tak samo ładowacz jak i hydraulika sterowana przez rozdzielacz działają na 50%. Zauważyłem że jak brałem dźwignią powoli to na 1/3 podnosił normalnie a jak podciągnołem na 2/3 szarpneło siewnik i przestało podnosić jak by coś zacinało, ma ktoś jakiś pomysł co mu się dzieje. Pompa raczej jest ok bo by nie podnosił całego zestawu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Yreneusz    1

witam spotkał się ktoś z takim przypadkiem w M-ce ze jak podnośnik dźwiga dość sporą maszyne to jak wajcha jest o końca pompa cały czas pracuje i trzeba ją cofnąć i wtedy jest ok. u mnie jest tak od nowości myślałem ze tak musi być ale jak gadałem z gościem na Bednarach to powiedział ze to jest do naprawy i to nawet pogwarancyjnej robił ktoś to.

 

To nie tylko defekt seri 5m, mam JD 5820 i też tak się dzieje. przepracowane 6000mtg i nie było żadnej awarii związanej z podnośnikiem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Witam a ma ktoś pomysł co się dzieje z moją hydraulikom? Męczę się z tym ale już mi nerwów brakuję. Może ma to coś wspólnego z ciągle pracującej pompie na tuzie? Podobno był taki problem że serwis usuwał taką wadę. Przez to że podnośnik ciągle chodzi to nie ma siły na resztę. Jak to u was objawiała się ta usterka i jak to serwis usuwał może ktoś podpatrzył

Edytowano przez rafftti

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody111    23

Witam.
Może ktoś mi pomoże.
Mam pewien problem z JD 5090M z roku 2010 ze skrzynią 16x16 z rewersem przy kierownicy. Konkretnie chodzi o sprzęgło, bądź skrzynię. Kiedy był nowy bardzo agresywnie ruszał z rewersu tak, że było konieczne ruszanie zawsze ze sprzęgła, a plus to jest taki problem, że gdy się popracuje trochę dłużej, wszystko się mocniej zagrzeje, przy ruszaniu do tyłu, i z rewersu, i z użyciem sprzęgła ciągnik nie chce płynnie ruszać, tylko kilka sekund ledwo się toczy i zanim się rozpędzi mocno szarpie kilka razy na sekundę. Serwisanci którzy do mnie przyjeżdżają twierdzą, że te ciągniki tak mają i kończą temat. Były robione kalibracje skrzyni, chyba ze 4 razy, i jedynie wyregulowali to aby płynnie ruszał z rewersu i to jest super, ale problem z tym dziwnym szarpaniem po rozgrzaniu nie ustąpił. Do tego po jednej z kalibracji doszedł kolejny problem. Przy ruszaniu ze sprzęgła i przy zmianie biegów, stało się coś dziwnego bo przy jeździe do przodu po wciśnięciu na chwilę sprzęgła i ponownie je puszczając w jednym położeniu pedału sprzęgła ciągnik wyraźnie szarpnie ale przestaje ciągnąć, dopiero po puszczeniu pedału sprzęgła dalej ciągnie do przodu. Przepraszam, że tak się rozpisuję ale próbuję sięgnąć gdzieś jakiejś wiedzy, żeby może udało się to zmienić, bo u mnie serwisanci mówią, że jak kalibracja nie pomaga to jeszcze coś wspominają o wymianie jakiegoś zaworu chyba na sprzęgle ( koszt podobno około 1000zł)
Dodam, że mam jeszcze jd 5e na skrzyni 12x12 również z rewersem więc, myślę że to jest ta sama zasada działania co w 5m i tutaj nie ma takich problemów, rewers może trochę agresywnie rusza, ale nic po za tym, więc na chłopski rozum jednak z 5m musi być coś nie tak.

Mam nadzieje, że w miarę z sensem to napisałem i bardzo proszę o jakąś sugestie jeśli ktoś ma jakiś pomysł co z tym robić. Może ktoś miał podobny problem.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    257

Trzeba było zadzwonić lub wystosować odpowiednie pismo do:

John Deere Polska Sp. z O.o. ul. Poznańska 1b 62-080 Tarnowo Podgórne tel.: +48 61 81 15 196

z zapytaniem czy serwisanci z takiej to a takiej firmy nie żyją w błędnym przekonaniu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merlinko    15

Dzisiaj przyjechali do mnie z serwisu, i w ramach ,, akcji naprawczej '' na miejscu zregenerowali rozdzielacz podnośnika. Dzięki czemu, gdy podniesiemy maszynę do góry na zadaną wyskokość to już pompa nie będzie tak mielić oleju ( chyba że opuścisz ją lekko na dół ). To wszystko było po gwarancji ;)

 

Też tak mieliście ?

 

U mnie te syczenie już mnie irytuje... Usuniesz kolego wiadomości ? bo chciałem napisac na pw ale nie da rady bo chyba masz pełną skrzynke ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Wie ktoś gdzie jest jakiś zawór przeciążeniowy w układzie hydraulicznym. Szukałem w katalogu części ale nic nie znalazłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damii1    62

Koledzy potrzebuje pomocy. Mam taki problem w jd 5100 M ciągnik gdy się za grzeje pod obciążeniem wywala uszczelkę na rozdzielaczu z tyłu pod kabiną. Po wymianie uszczelki problem się powtarza... co może być przyczyną? sprzęgło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam co do szarpania u minie na początku jak kupiłem M w 2012 było podobnie jak używałem sprzęgła i rewersu jednocześnie nie raz było straszne szarpnięcie serwis na gwarancji pare razy kalibrował i nic to nie dawało twierdzili oczywiście ze one tak mają i nic się nie da z tym zrobić tak musi zostać itp. Mi się w to nie chciało za bardzo wierzyć i po dość długiej dyskusji  i  lekkim!!! Zdenerwowaniu!!! z mojej strony po jakimś tygodniu  stał się cud przyjechał gościu z serwisu wgrał cały nowy program i skalibrował  wszystko zajęło mu to chyba z 5-6 godzin bo coś mu tam nie przyjmowało programu czy coś podobnego i po tym przez 4 lata nie było przypadku aby szarpną a ostatnie dwa lata chodzi przy turze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody111    23

Dzięki że napisałeś o tym oprogramowaniu, zainteresowało mnie to, będę miał o czym teraz pogadać z serwisem na nowo. Okropnie szarpie to sprzęgło po ostatniej kalibracji.
Czyli widać że da się z serwisem dogadać tylko trzeba odpowiednio z nimi rozmawiać.
Dużo nim przepracowałeś godzin?
I u kogo kupiłeś traktor?

Edytowano przez mlody111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Ma już ktos najnowszą M kę ? Lepiej silnik cr w wersji 5080m? Czy 3 cyl na pompie w modelu 5075m ?
Zdaje sie ze model 75m jest na cr. Pochwalcie sie wycenami seria m bo chce sie zorientować ile można dac za dany egzemplarz

Edytowano przez tomi382

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik_Szuka    70

Trzymajcie filmik z prezentacją nowego 5M. Fajnie kabinke zrobili. Dla mnie już mega z tym rewersem elektrohydraulicznym :) https://www.youtube.com/watch?v=mc4xgdScPwg

Edytowano przez Rolnik_Szuka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

Odgrzewam kotleta, jestem na wstępnych rozmowach o zakup 5090M + ew podkręcenie do 115KM , Co w nich sie psuje???? silnik euro 3B wiec egr i filtr cząstek stałych niestety obecny. Pół rama żeliwna, łączona śrubami w połowie ciągnika (między silnikiem a skrzynia biegów tak z grubsza widziałem

przedni most Dana MADE IN CHINA :P 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25
przecież nowe 5m już są final 4 silniki. Reszta tak samo jak poprzednie e-mki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

a co z tymi rozdzielaczami, one dalej wyją pod obciażeniem ???? czy była zmiana po zaczęciu produkcji w USA

Generalnie jd dla mnie to seria 6 i więcej ale potrzebuję ciągnika z ładowaczem o wysokości z kabiną nie więcej niz 260cm  i pola do popisu nie wiele mam i myślę nad 5 M , 5 R przeraża mnie elektronika w ciągniku pracującego w oparach

Edytowano przez marcinffff

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25
no tam pompa zębata i olej idzie na rozdzielacz z tyłu a potem dopiero na ładowacz. Ogólnie nie wyją jakoś strasznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

trochę się obawiam żeby bubla nie kupić do ciagłych napraw, ale jeśli zetor 21 letni obecny mój ma 7000 mth z turem jeszcze się toczy , to może i ten jd by sobie poradził

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody111    23

Wycie rozdzielacza odgórnie reperowali i nie ma z tym problemu, więc i nowych na pewno nie będzie tego. Ja mam starszego 5M z 2010. Super ciągnik, do tura idealne gabaryty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wabrzek    0
Dnia 11.01.2019 o 21:29, ariss napisał:

no tam pompa zębata i olej idzie na rozdzielacz z tyłu a potem dopiero na ładowacz. Ogólnie nie wyją jakoś strasznie

co do emki to walczyłem z serwisem o bzyczenie pompy mam emke 2011r. w modelu 2012 z okularami na lampach poprawili cos ze bzyczy ale w kabinie jest cicho. zalozyli mi zestaw naprawczy na zawor ktory przed wymianą nie syczał a po wymianie syczy. a do pompy wymienili aluminiowy blok do którego pezykreca sie filtr hudrauliki. w srodku sa dwa tryby tz. pompka podajaca do pompy hydraulicznej. Niestety poprawa produktu nic nie dala i bzyczy jak bzyczla. poza tym przerywa podczas podnoszenia tak jakby pompa ciagnela powietrze. A w kabinie jak w ulu. dziwne ze nowszy model poprawili i jest super. Smiali sie wszyscy ze emka chinska ale ogolnie nie do zdarcia. znam przypadki po 9tys godzin i bez wiekszych problemów. szkoda ze nie dopracowali jej od poczatku bo to razi. ale chaba pies pogrzebany i zabiera to przyjemnosc z jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelKtm525    193

witam odświeżam temat posiada ktoś 5090m? jak się sprawuje ogólnie opinia o nich? ma być to ciągnik pod ladowacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj