Bartek1994

Ciągnik Farmtrac 675 DT [połączone]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ursusc385    1565

Skoro taką kosiarke podczepiają do c-360 to FT spokojnie da sobie rade bez obciążników ;)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Witam na 675 ale chyba jest najpopularniejszy mam 670 parę miesięcy chodzi mi o dostęp do filtra powietrza czy wszystkie Farmtraci maja takie trudne dojście aby wyczyścić i przedmuchać wkłady na razie nie robił w kurzu to raz czyściłem ale aby wyjąc musiałem odkręcić obudowę filtra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

pytanko do posiadaczy 675DT wraz z ładowaczem. Wczoraj przywieźli mi taki model z ładowaczem Ł-104 i zasilanie do ładowacza podłączone jest pod 2 wyjścia hydrauliki. Aby obsługiwać TURa to dźwignia sterowania hydraulika musi być w położeniu "do przodu". Natomiast w instrukcji wyczytałem że długotrwała jazda z dźwignią w pozycji "do przodu" może uszkodzić pompę. To ja mam pytanie - aby pracować z turem to przecież musi być załączona ta dźwignia od hydrauliki czy może gdy nie używam tura to ją przestawiać w pozycję neutralną ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmtrac80    0

Ta informacja jest poto żebyś nie pozostawił tej dźwigni w kierunku do przodu w ciągniku nie wyposażonym w ładowacz czołowy lub jeśli ładowacz masz wpięty w układ a nie pod wyjścia hydrauliczne. W twoim przypadku żeby skierować olej do rozdzielacza ładowacza to dźwignie musisz mieć włączona do przodu i to niespowoduje uszkodzenia pompy hydraulicznej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelwlosty    6

Możesz spokojnie dać tą dzwignie do przodu bo jak nie bedziesz używał ładowacza to olej bedzie szedł przez rozdzielacz i z powrotem do skrzyni ;)


Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

kolejne pytanko do użytkowników:

po wyłączeniu sprężarki i spadku ciśnienia zapala się czerwona kontrolka - niby poprawnie bo informuje że nie ma ciśnienia ale czy to jest uzasadnione ?? skoro nie ma potrzeby jazdy z włączoną sprężarką to kontrolka będzie cały czas się paliła na konsoli, wg mnie powinno to być inaczej rozwiązane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Tym się nie przejmuj świeci się albo nie ,a zobacz czy da się wyjąć filtr powietrza aby przedmuchać po pracy w kurzu w tym modelu u mnie 670 trzeba odkrecic obudowe filtra przeszkadza maska aby wyjąc wkład to już problem ,po rozmowie z mechanikiem co robił przegląd pomyśle kiedys aby go lekko przechylić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymonp24    0

mam pytanie jak jest przekazany napęd do przedniego mostu wał jest w jakiejś obudowie czy coś

jakby ktoś mógł zapodać zdjęcie to proszę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arturmen    3

Panowie, pomocy!!!!

2 miesiące temu kupiłem Farmtraca 675DT z ładowaczem czołowym, Nie wiem czy ten typ tak ma czy tylko tak jest w moim. Ciężko się kręci kierownicą a czsami nawet potrafi się zaciąć ze nie da sie wogóle skręcić - trzeba wtedy ruszyc kawałek. I drugi problem - przedni naped. Coś w nim hałasuje jak jest załączony (słychac jak coś trzeszczy) Jutro mam miec robiony przegląd, zobaczymy co na to serwis...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

daj znać co serwis powiedział na temat wspomagania. U mnie to się zdarza ale tylko jak mam coś ciężkiego w łyżce i jak jest pełna oraz na grzązkim podłożu. Może siłownik od wspomagania jest za słaby w tym modelu ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

arturmen co serwis powiedział na temat wspomagania i napędu ??

Dziś trochę więcej popracowałem z turem i (tura mam ł-104 podłączonego pod zewnętrzne wyjścia hydrauliki) przy pełnej załadowanej łyżce piachu (1,8m) i załączonym napędzie słychać lekki "trzaski" hmmm bardziej jak skrzypienie desek, na postoju ciężko chodzi kiera (za słaba pompa ??) - wszystko znika gdy opróżnię łyżkę. Zaobserwowaliście coś podobnego ??

A teraz najważniejsze pytanie. Jak pozbyć się ciśnienia w TURze aby podłączyć szybkozłącza ?? W ciągniku dźwignią od hydrauliki a co z turem ?? Przewody trzymają ciśnienie i jest problem aby podpiąć przewody - jak sobie z tym radzicie ??

Edytowano przez zorak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1565

Z tym wspomaganiem tak jest. <_<

Co do ciśnienia w przewodach, to przed odpięciem tura zgaś ciągnik i machaj joystickiem na wszystkie strony i powinno zejść ;)

A jak nadal bedziesz miał problemy i nie będziesz mógł tura podpiąc to musisz spuścić cisnienie z ramy tura poprzez poluzowanie przewodów ;)

Edytowano przez Ursusc385

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelwlosty    6

arturmen co serwis powiedział na temat wspomagania i napędu ??

Dziś trochę więcej popracowałem z turem i (tura mam ł-104 podłączonego pod zewnętrzne wyjścia hydrauliki) przy pełnej załadowanej łyżce piachu (1,8m) i załączonym napędzie słychać lekki "trzaski" hmmm bardziej jak skrzypienie desek, na postoju ciężko chodzi kiera (za słaba pompa ??) - wszystko znika gdy opróżnię łyżkę. Zaobserwowaliście coś podobnego ??

A teraz najważniejsze pytanie. Jak pozbyć się ciśnienia w TURze aby podłączyć szybkozłącza ?? W ciągniku dźwignią od hydrauliki a co z turem ?? Przewody trzymają ciśnienie i jest problem aby podpiąć przewody - jak sobie z tym radzicie ??

Mógł byś bardziej opisać kiedy ci trzeszczy ten napęd ,gdy ruszasz ,skręcasz ? A co do ciężko chodzącej kierownicy to trzeba zwiększyć ciśnienie najlepiej zadzwoń do tego u kogo go serwisujesz ;)


Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal1313    0

arturmen co serwis powiedział na temat wspomagania i napędu ??

Dziś trochę więcej popracowałem z turem i (tura mam ł-104 podłączonego pod zewnętrzne wyjścia hydrauliki) przy pełnej załadowanej łyżce piachu (1,8m) i załączonym napędzie słychać lekki "trzaski" hmmm bardziej jak skrzypienie desek, na postoju ciężko chodzi kiera (za słaba pompa ??) - wszystko znika gdy opróżnię łyżkę. Zaobserwowaliście coś podobnego ??

A teraz najważniejsze pytanie. Jak pozbyć się ciśnienia w TURze aby podłączyć szybkozłącza ?? W ciągniku dźwignią od hydrauliki a co z turem ?? Przewody trzymają ciśnienie i jest problem aby podpiąć przewody - jak sobie z tym radzicie ??

Kolego jak ty podniesiesz pełną łyzkę 1,8 piach to na moje oko jest to około 1,5 tony (łyżka ma 0,8m3 bądz 0,9m3 a m3 piachu waży 2tony) to ma prawo coś czeszczeć i ciężko chodzić wspomaganie z tytułu masy którą podniosłeś. Jeśli chodzi o problem z podłączeniem złączy to jak kolega pisał wcześniej i ewentalnie możeż końcówką samca udeżyć w coś twardego by zeszło ciśnienienie, tylko owiń końcówkę szmatą jak tak będziesz robił bo upierdo... się olejem. :D

Edytowano przez michal1313

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

michał - nie bardzo może tyle ważyć bo udźwig tura to tylko 1,2 tony - wg producenta, co nie zmienia faktu że ciężar jest. Z tą końcówką i szmatą to mogliście mi powiedzieć miesiąc temu jak pierwszy raz odczepiałem -cały byłem w oleju ;)

pawel - co do tych lekkich trzasków to tylko przy załadowanej łyżce i włączonym napędzie i gdy skręcam a podłoże jest nierówne czyli gdy pracuje oś. Może faktycznie za ciężko dla osi ?? Dodam tylko że na razie pracuje bez przeciwwagi - może jak podczepię przeciwwagę i odciążę troszkę oś to ucichnie ?? To mówisz że serwis może podkręcić ciśnienie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelwlosty    6

Był u mnie do ft serwisant bo mam problem ze wspomaganiem i sprawdzał ciśnienie jakie jest i powiedział że jak mi ciężko kręcić to może trochę zwiększyć ciśnienie bo tak do tura robią .U mnie też oś trzeszczała ale okazało się ze się jajko na siłowniku zapiekło zobacz może i u ciebie też to samo ;)


Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinffff    198

kolejne pytanko do użytkowników:

po wyłączeniu sprężarki i spadku ciśnienia zapala się czerwona kontrolka - niby poprawnie bo informuje że nie ma ciśnienia ale czy to jest uzasadnione ?? skoro nie ma potrzeby jazdy z włączoną sprężarką to kontrolka będzie cały czas się paliła na konsoli, wg mnie powinno to być inaczej rozwiązane.

no u mnie też w 670 się świeci ta kontrolka gdy nie ma ciśnienia, gdyby ciągnik pracował głównie w transporcie to spoko, ale jak żadko to troche lipa :P chyba wyjmę żarówkę, a zegar wskazujący ciśnienie w zbiorniku jest więc zegar wystarczy, a jedno wsówke ściągnełem przy zbiorniku powietrza i lampka zgasła ;) ale chyba ciśnienia nie pokaże ile jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtal    0

Witam. Koledzy jakim biegiem orzecie? Ja ma pług 4x35 i tak się zastanawiam jakim biegiem najlepiej by się orało tak aby ciągnik miał w miarę lekko i pola ubywało?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz150    10

Witam. Koledzy jakim biegiem orzecie? Ja ma pług 4x35 i tak się zastanawiam jakim biegiem najlepiej by się orało tak aby ciągnik miał w miarę lekko i pola ubywało?

 

Jeżeli chodzi o bieg to zależy od wielu rzeczy m.in. jak głęboka orka, jaka klasa ziemi, piaski czy glina.

Ja orzę przeważnie 3M ( pługi Kverland 4x35 ) ale jak słabsza ziemia to daję rade na 1H ( tylko jest jemu trochę ciężko ;/ ) A jak glina i mokry rok to i 2M trzeba pod górką włączyć ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys45    0

Jestem tutaj nowy.mam zamiar kupić 675DT >Proszę o opinie użytkowników tego modelu . Z góry dziękuję za wszystkie informacje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorak    2

jeśli chcesz kupić farmtraca to napisz do mnie na pw lub gg 5118068 to załatwimy gratisa dla Ciebie przy zakupie i dla mnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj