Bartek1994

Ciągnik Farmtrac 675 DT [połączone]

Polecane posty

soltys48    19558

2.5m talerzowy plus siewnik to za dużo.

Miałem 2.5m z siewnikiem Amazonii i dawał radę. Teraz jest 3m nabudowany i też podnosi ale nie sieje w orkę bezpośrednio

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek90    1

czyli 2.5-2.7 pazurowy  plus siewnik  po orce dał by rade , bo według danych producenta  uni w teorii zapotrzebowanie mocy  jest  odpowiednie ale nie wiadomo jak w praktyce  pola mam dość górzyste 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba3048    3
3 godziny temu, ludwik1983 napisał:

witam jaki olej zalać hydrauliczny 10w 30 czy 10w40

10w30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ludwik1983    4
kuba3048 napisał:

3 godziny temu, ludwik1983 napisał:

witam jaki olej zalać hydrauliczny 10w 30 czy 10w40

10w30

cześć możesz mi napisać jakąś markę lub linka co kupić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ludwik1983    4

Teraz w książce od ciągnika pisze ze zalecany texaco suto 15w 30 najgorzej jak poprzedni właściciel niepamieta jaki był zalany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba3048    3
Dnia 6.05.2021 o 20:43, ludwik1983 napisał:

cześć możesz mi napisać jakąś markę lub linka co kupić

Marka niema znaczenia.   Ja do tego ciągnika jak i do reszty stosuje olej z grupy Orlen utto  10w30   a do silnika  Orlen Platinum 15w40.    Wspomaganie najzadszy olej hydrauliczny nie pamiętam oznaczenia a przód zalany mam 90w140 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek90    1

Witam ostatnio znikły mi w farmtrac 675dt  światła awaryjne a za jakiś czas jeden kierunek przedni prawy teraz nie mam  żadnego kierunkowskazu a ni świateł  awaryjnych wymieniłem  przerywacz  i jest to samo. czy ktoś miał podobny przypadek ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ludwik1983    4

miałem tak że włącznik od awaryjnych robil zwane do tego stopnia że wymieniłem przełączniki od kierunków i gniazdo bezpieczników wywaliłem ten włącznik od awaryjek i spokój. pytanie wymieniał ktoś rozdzielac co jest wajcha od kupowania ile kosztuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ludwik1983    4

mam pytanie pracując na 4 biegu 2 zakresie jest takie wycie inny odgłos z mostu czy też tak macie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba3048    3
Napisano (edytowany)

Norma. Na 3M też to wycie występuje.  A jak byś był zainteresowany szybka przebitka biegów pod obciążeniem  to tak ruszam 2M potem 3M potem 4M potem sprzęgło oczywiście lewa ręką lewarek biegów na luz prawa z M na H przebitka i lewą ręką 2H i idziesz po kolei be zgrzytów  :D często  to stosuje ciągnąć dwie przyczepy dwuosiowe  (2x12t Pronar)  

Edytowano przez kuba3048

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek90    1

wracając do braku kierunkowskazów i awaryjnych to teraz do kompletu znikły  mi światła postojowe i mijania  a na dachu świecą tylko halogeny wymieniłem dodatkowo  włącznik od awaryjnych  jest bez zmian  miał  ktoś podobny przypadek .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ludwik1983    4

U mnie jest klawiszowy włącznik świateł raz na dwa lata mi znikają światła wymieniam i jadę dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba3048    3
Dnia 18.05.2021 o 21:13, hoodoowca napisał:

 

Tak poradzi, ale górę z daleka widać nieniej jednak podczas jazdy na biegi M się nie schodzi nigdzie tylko podczas ruszania pod górkę. zazwyczaj do 2h.   Dodam że ciągnik po zwiększeniu mocy do 100 koni z obciążnikami 180kg tył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kuba3048    3
Dnia 24.05.2021 o 17:19, robert1226 napisał:

Naklejki na masce zmienił i drugiego koguta zamontował.

 

Dnia 24.05.2021 o 12:10, slawek90 napisał:

jak podnosłeś moc jeśli nie tajemnica

Kolego trzeba zdemontować pompę co nie jest łatwe i jeżeli nie masz praktyki to poproś mechanika bo w farmtrac-u jest z tym dużo zabawy i trzeba blokować silnik.      Pompa do pompiarza zmienia dawkę paliwa, następnie  zmienia się ustawienie zaworu sterujacego dawkę paliwa od ciśnienia z kolektora,   następnie turbinę trzeba wziąć na stół i zwiększyć doładowanie z 0.8 na 1.2 tak jak to ma 7100dt.     taka regulacja  dopiero można zwiększyć moc,  mamy w okolicy hamownie po zmierzeniu 102.7 KM  431 Nm 

Dnia 24.05.2021 o 17:19, robert1226 napisał:

Naklejki na masce zmienił i drugiego koguta zamontował.

I ile to doda koni ? Próbowałeś?   

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roman099    22

Witam mam pytanie posiadam farmtraca 675 rocznik 2018 ten najnowszy i stoję przed pierwszą samodzielną wymianą oleju w silniku olej i filtry już mam i mam takie pytanie bo w książce jest to nie opisane w misce olejowej są dwa spusty olejowe z jednej i drugiej strony czy muszę odkręcić dwa czy wystarczy tylko jeden. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
soltys48    19558

jak odkręcisz jeden to cały olej nie zleci, miska ma dwa zagłębienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roman099    22
1 minutę temu, soltys48 napisał:

jak odkręcisz jeden to cały olej nie zleci, miska ma dwa zagłębienia

acha dzięki za info a tak z ciekawości ile by tego oleju zostało żeby wykręcić tylko jedne spust

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



    • Przez Hydrant0793
      Dzień dobry mam problem z odpaleniem farmtraca  680 dtn po przekręceniu kluczyka słychać tylko cykanie w rozruszniku  a nie ciągnie i panel cały gasnie . Przejrzałem już klemy ,masę ,aku naladowane . Wie wiem w czym problem może jakiś przekaźnik od odpalania siadł. Dodam,że na krótko da się go odpalić więc rozrusznik dobry
    • Przez Janeczko
      Mam problem tzn wyciek oleju z mechanizmu regulacji prędkości opuszczania plecaka, ten mechanizm pod siedzeniem od którego idą dwa pokrętła i przymocowany jest na dwie 13 do reszty plecaka. Może ktoś to rozbierał już ? Dzwoniłem do Mrągowa i ponoć jest tam symeringi ale oprócz tego że nietypowy to więcej nie są wstanie udzielić informacji a nie uśmiecha mi się unieruchomić ciągnik w tym momencie. Wiecie jaki może tam idzie ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj